XXL Nutrition

supplement pct ipv nolvadex na havoc/epistane kuurtje ?

Bezoekers in dit topic

Partje

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
27 apr 2007
Berichten
868
Waardering
5
Is het echt nodig om nolvadex/clomid te gebruiken als nakuur na een havoc/epistane kuurtje ?
Ik sta op het punt om epistane te bestellen maar aan nolvadex kan ik echt niet komen omdat ik thuis train en dus niet in een gym kom waar ik dit kan kopen. Zijn retain2 of rebound of pct van anabolic extreme niet voldoende?
 
retain, rebound, enz... ik ken al die middelen niet. ik kan mij moeilijk inbeelden dat die middelen uw hormoonwaarden terug gaan opkrikken. nolvadex is toch gemakkelijk te vinden via internet. of ken je anders niemand die naar Spanje gaat. voor 14 euro heeft die 60 pillen van 20mg novadex bij de apotheker. en ze geven het bijna allemaal zonder voorschrift.
 
retain, rebound, enz... ik ken al die middelen niet. ik kan mij moeilijk inbeelden dat die middelen uw hormoonwaarden terug gaan opkrikken. nolvadex is toch gemakkelijk te vinden via internet. of ken je anders niemand die naar Spanje gaat. voor 14 euro heeft die 60 pillen van 20mg novadex bij de apotheker. en ze geven het bijna allemaal zonder voorschrift.

Sorry, ik heb dit soort prijzen echt nog nooit voorbij zien komen...
 
Jurriaan zei:
Sorry, ik heb dit soort prijzen echt nog nooit voorbij zien komen...
volgens mij ben je nog nooit nolva gaan halen bij de apotheker in Spanje. ik haal mijn nolvadex zonder voorschrift bij de apotheker in Spanje voor de prijs die in mijn vorig bericht staat. waarom zou ik liegen? op internet of via de zwarte markt betaal je natuurlijk veel meer.
 
Bestellen op internet vertrouw ik zowieso niet en even naar Spanje gaan...;)
 
Is het echt nodig om nolvadex/clomid te gebruiken als nakuur na een havoc/epistane kuurtje ?
Ik sta op het punt om epistane te bestellen maar aan nolvadex kan ik echt niet komen omdat ik thuis train en dus niet in een gym kom waar ik dit kan kopen. Zijn retain2 of rebound of pct van anabolic extreme niet voldoende?

je moet iets hebben van oestrogeen onderdrukt en evt helpt met het versnellen van het opstarten van je eigen aanmaak.

Test hardcore van getdiesel is een goede keuze. wordt veel gebruikt voor pct
 
volgens mij ben je nog nooit nolva gaan halen bij de apotheker in Spanje. ik haal mijn nolvadex zonder voorschrift bij de apotheker in Spanje voor de prijs die in mijn vorig bericht staat. waarom zou ik liegen? op internet of via de zwarte markt betaal je natuurlijk veel meer.

Spanje is wat te ver voor mij :o no offence over je prijzen hoor
 
je moet iets hebben van oestrogeen onderdrukt en evt helpt met het versnellen van het opstarten van je eigen aanmaak.

Test hardcore van getdiesel is een goede keuze. wordt veel gebruikt voor pct

Wel met 6oxo of iets vergelijkbaars erbij.
 
Spanje is wat te ver voor mij no offence over je prijzen hoor
lijkt mij logisch. ik koop het ook maar in als ik er bvb op vakantie ben. maar ik koop dan wel genoeg om één of twee jaar mee toe te komen.
 
Ik snap deze zin niet helemaal. Please rephrase.

Origineel gepost door XXL Nutrition
je moet iets hebben van oestrogeen onderdrukt en evt helpt met het versnellen van het opstarten van je eigen aanmaak.

Test hardcore van getdiesel is een goede keuze. wordt veel gebruikt voor pct
Wel met 6oxo of iets vergelijkbaars erbij.

Is 6-oxo + nolvadex ook genoeg als nakuur bij deze Epistane kuur?
 
Is 6-oxo + nolvadex ook genoeg als nakuur bij deze Epistane kuur?

Alleen nolvadex is al prima, maar 6 oxo erbij kan ook.

Doseer nolvadex: week 1 t/m 4 - 20mg per dag.

En neem de 6oxo pas vanaf begin week 3 op 300mg per dag.
 
Dus aan Test Hardcore + 6-oxo zou ik in principe genoeg hebben ?
 
Dus aan Test Hardcore + 6-oxo zou ik in principe genoeg hebben ?

Waarschijnlijk wel, doseer de 6oxo wel op 600mg per dag de eerste twee weken, en dan 2 weken op 300mg per dag. Je zou in plaats van 6oxo ook Novedex XT kunnen nemen, die is relatief iets goedkoper en bevat een vergelijkbare aromatase remmer.
 
Ik ga Havoc pulsen voor 6 weken.(kan ik eindelijk eens over die 100 bp heen :o)
Daarna 6-OXO van XXL voldoende moeten zijn ?
Wil het graag even bevestigd hebben :D
 
Ik ga Havoc pulsen voor 6 weken.(kan ik eindelijk eens over die 100 bp heen :o)
Daarna 6-OXO van XXL voldoende moeten zijn ?
Wil het graag even bevestigd hebben :D

6 weken is erg lang...Maar ja, dat is voldoende. De 6-oxo wel hoog doseren de eerste 2 weken (600mg). Met Nolvadex speel je wel op safe.
 
6 weken is erg lang...Maar ja, dat is voldoende. De 6-oxo wel hoog doseren de eerste 2 weken (600mg). Met Nolvadex speel je wel op safe.

6 weken pulsen is niet zo heel lang. Je kan op zich zelfs wel een gewone cycle doen van 6 weken, de meeste mensen doen dat ook als ze bijv. een winstrol only kuur doen, en methyl-epithiostanol is niet toxischer dan stanozolol.
 
6 weken pulsen is niet zo heel lang. Je kan op zich zelfs wel een gewone cycle doen van 6 weken, de meeste mensen doen dat ook als ze bijv. een winstrol only kuur doen, en methyl-epithiostanol is niet toxischer dan stanozolol.

Ok :rolleyes: witte we da ok weer ;)
 
Iedereen denkt hier dat nolvadex zomaar pilletjes zijn, die je zomaar kunt nemen.. Zoek maar eens op waarvoor het écht wordt gebruikt, dit zijn serieuze geneesmiddelen hoor!!
 
Back
Naar boven