XXL Nutrition

Supplement review: Green Bulge - Controlled Labs (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++Aanrader
Soort supplement? Creatine met transportsysteem en aminozurenWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Betere pomp, meer kracht, meer spiermassa, meer energie.Te gebruiken voor welk doel? Kracht en massa winstHoe lang heb je het supplement gebruikt? 4 wekenHoe is de smaak van dit supplement? n.v.t. het zijn capsulesWelke dosis heb je gebruikt? op trainingsdagen 6 capsules een uur voor de training op niet-trainingsdagen 4 capsules verdeeld over de dagWaar heb je het supplement gekocht? BodyStore.nl - Green BulgeWelke extra voordelen gaf deze winkel? -Wat heb je voor dit supplement betaalt? 30 euro voor 1 maandverpakkingZou je dit supplement in de toekomst nog eens kopen? Ja zeker.
Mijn review over dit supplement
Ik ben erg te spreken over dit supplement. Het doet gewoon wat het beloofd. Grote krachttoename, je spieren ogen voller. Je voelt je fit en energiek en je hebt alleen maar zin om keihard te trainen. Ik moet wel zeggen dat ik me er een beetje "anders" door voelde, kan niet echt uitleggen waarom. Maar de trainingen voelden geweldig!

Ik reageerde er erg goed op en ik heb nog een potje staan dus ga het nog 4 weken doen. Zeker een aanrader!!!


samenstelling 9/10
prijs 9/10

greenbulge.jpg
 
Heb je er ook iets aan na die maand?:p
 
Heb je er ook iets aan na die maand?:p

Of ik er massa aan overgehouden heb is moeilijk te zeggen. M'n voedingsschama is prima in orde dus misschien was ik sowieso wel aangekomen. Maar heb wel het idee dat ik er meer kracht aan over heb gehouden. Het is nu een week geleden dat ik voor het laatst getraind heb met dit supplement en heb nog steeds veel meer kracht dan ervoor. Vanaf morgen ga ik beginnen met het tweede potje :D eens kijken of ik nog wat kracht kan winnen.
 
Of ik er massa aan overgehouden heb is moeilijk te zeggen. M'n voedingsschama is prima in orde dus misschien was ik sowieso wel aangekomen. Maar heb wel het idee dat ik er meer kracht aan over heb gehouden. Het is nu een week geleden dat ik voor het laatst getraind heb met dit supplement en heb nog steeds veel meer kracht dan ervoor. Vanaf morgen ga ik beginnen met het tweede potje eens kijken of ik nog wat kracht kan winnen.

En massa er aan over gehouden na je 2de potje?
 
Ik zit nu in mijn laatste week greenbulge maar moet onverwachts mijn training
staken.
Wat denk je??Potje opmaken of stoppen???

Kracht heb ik er zeker wel mee gewonnen.
 
En massa er aan over gehouden na je 2de potje?

Ik ben nog wel iets vooruit gegaan, maar misschien was ik net zoveel vooruit gegaan als ik het niet gebruikt had. Maar het blijft een lekker supplement :D
 
heb ook 2 potjes hiervan gebruikt, beviel me wel goed! zeker voor die prijs,
(waar zie jij het trouwens voor 30€?)
 
Bij bodystore.nl 2 maandverpakkingen voor €59,90

Was misschien een beetje misleidend om € 30 voor 1 verpakking neer te zetten, want dat betaal je alleen per verpakking als je er 2 koopt.
 
Green bulge was geen slechte. Heb het ook gebruikt. Nitrix lijkt mij iets hoger gedoseerd... Sloeg iets beter aan.
Maar als ik echt een aanrader mag geven van controlled labs, dan is het White Blood!!! GEWELDIG!! De pomp is serieus harstikke goed..
Deze kost geloof ik rond de 40 euro.. En met een gewoon potje goedkope creatine erbij vond ik het echt heel lekker trainen!
 
je weet dus niet hoeveel kg je erbij bent gekomen.. dat is jammer.
altijd leuk om te weten :)
 
je weet dus niet hoeveel kg je erbij bent gekomen.. dat is jammer.
altijd leuk om te weten :)

Ik ben in die 2 maanden wel iets van 3 kilo zwaarder geworden met hetzelfde vetpercentage, maar zoals ik eerder zei, ik weet niet of het supplement daar invloed op heeft gehad. Ik denk dat het wel iets verschil kan maken, maar weet niet hoeveel.
 
Ik ben in die 2 maanden wel iets van 3 kilo zwaarder geworden met hetzelfde vetpercentage, maar zoals ik eerder zei, ik weet niet of het supplement daar invloed op heeft gehad. Ik denk dat het wel iets verschil kan maken, maar weet niet hoeveel.

oke toch bedankt voor je reactie&revieuw!
 
Het lijkt me ook niet zo duur voor een maand...
 
Denk dat ik dit ook maar is ga proberen
 
Bedankt voor je revieuw. Was al op zoek naar iets nieuws dus denk dat ik dit maar ga proberen.
 
hoe nam je het op niet-trainingsdagen, ik bedoel bij welke maaltijden er staat namelijk wel elke dag 5 capsules maar ik ga ook op trainingsdagen 6 en op niet-trainigsdagen 4 nemen zoals jij maar ik weet niet hoe ik ze moet verdelen.
 
hoe nam je het op niet-trainingsdagen, ik bedoel bij welke maaltijden er staat namelijk wel elke dag 5 capsules maar ik ga ook op trainingsdagen 6 en op niet-trainigsdagen 4 nemen zoals jij maar ik weet niet hoe ik ze moet verdelen.

Je kunt ze bijvoorbeeld bij je eerste 4 maaltijden nemen, of bij je ontbijt 2 en bij je avondeten 2.
 
k ben het ook aan het proberen, prima spul voor die prijs.
conclusie: proberen!
 
ben er net klaar mee, en heb er ook geweldige krachtgains mee gemaakt, nou maar hopen dat ze ook blijven:D
 
Back
Naar boven