Fitness Seller

Supplement review: Green Bulge - Controlled Labs (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++Aanrader
Soort supplement? Creatine met transportsysteem en aminozurenWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Betere pomp, meer kracht, meer spiermassa, meer energie.Te gebruiken voor welk doel? Kracht en massa winstHoe lang heb je het supplement gebruikt? 4 wekenHoe is de smaak van dit supplement? n.v.t. het zijn capsulesWelke dosis heb je gebruikt? op trainingsdagen 6 capsules een uur voor de training op niet-trainingsdagen 4 capsules verdeeld over de dagWaar heb je het supplement gekocht? BodyStore.nl - Green BulgeWelke extra voordelen gaf deze winkel? -Wat heb je voor dit supplement betaalt? 30 euro voor 1 maandverpakkingZou je dit supplement in de toekomst nog eens kopen? Ja zeker.
Mijn review over dit supplement
Ik ben erg te spreken over dit supplement. Het doet gewoon wat het beloofd. Grote krachttoename, je spieren ogen voller. Je voelt je fit en energiek en je hebt alleen maar zin om keihard te trainen. Ik moet wel zeggen dat ik me er een beetje "anders" door voelde, kan niet echt uitleggen waarom. Maar de trainingen voelden geweldig!

Ik reageerde er erg goed op en ik heb nog een potje staan dus ga het nog 4 weken doen. Zeker een aanrader!!!


samenstelling 9/10
prijs 9/10

greenbulge.jpg
 
Na creatine monohydrate te hebben gebruikt zonder resultaat heb ik Green Bulge geprobeerd maar ook dit heeft bij mij weinig effect. Ik heb t potje staan met nog 100 tabs erin. Wie er 20 euro voor wil geven mag em hebben!

dus heb je het na 10 dagen al opgegeven. speel er een beetje mee. neem hem postworkout ipv pre. verhoog de dosering ?
 
Ik gebruik Green Bulge nu 5 dagen. Ik gebruik 6 capsules (uurtje voor training) op trainingsdagen en 4 capsules (2 voor het ontbijt en 2 voor het avondeten) op niet-trainingsdagen.

Ik vind het een vies smaakje hebben en het mengt slecht met water. In combinatie met whey is het opzich wel goed te drinken, alleen moet je de shakebeker blijven schudden:D

Maargoed, dit zijn bijzaken die niet echt belangrijk zijn.
Ik ben nu bij alle oefeningen in mijn trainingschema omhoog gegaan in gewicht. Denk aan +5kg en +10kg. Tot zover ben ik in ieder geval tevreden.

Ps/ ik gebruik het icm bulk-eetschema en 4xperweek-trainingschema.
 
hoezo een vies smaakje? mengt slecht met water? maak jij die capsules open of zo.. ?!
 
Ik gebruik Green Bulge nu 5 dagen. Ik gebruik 6 capsules (uurtje voor training) op trainingsdagen en 4 capsules (2 voor het ontbijt en 2 voor het avondeten) op niet-trainingsdagen.

Ik vind het een vies smaakje hebben en het mengt slecht met water. In combinatie met whey is het opzich wel goed te drinken, alleen moet je de shakebeker blijven schudden:D

Maargoed, dit zijn bijzaken die niet echt belangrijk zijn.
Ik ben nu bij alle oefeningen in mijn trainingschema omhoog gegaan in gewicht. Denk aan +5kg en +10kg. Tot zover ben ik in ieder geval tevreden.

Ps/ ik gebruik het icm bulk-eetschema en 4xperweek-trainingschema.

:roflol: hij maakt ze volgens mij idd open :roflol:

btw: wrm plak jij je kop op een ander zijn lichaam? :gay:
 
:roflol: :sd: in tah houze :hahaha:
 
??? waarom zou je de capsules open maken als je ze gewoon kunt doorslikken. creatine ethyl ester staat bekent als niet lekker. je hebt de mogelijkheid om het zonder te proefen binnen te krijgen en dan maak je het open:rolleyes:
 
Maak je ze echt open????
Misschien zijn ze ook als zetpillen verkrijgbaar als het oraal niet zo goed gaat;)
 
Heb ook een potje GB aangeschaft. Had nog een halve pot X-pand en ga daarna overstappen.
Ben benieuwd aangezien je bij X-pand 2 doseringen per dag hebt en bij GB 1.
Ga ook 6 caps trainingsdag, 4 rustdag nemen.
 
Ik neem gwn elke dag vijf caps en elke dag 3caps white blood erbij..
de effecten zijn niet waanzinnig vind ik.. de pomp van white blood valt redelijk mee en van de green bulge heb ik niet echt een grotere kracht gekregen..

wat ik wel heb gemerkt is dat mijn spieren meer gedefinieerd zijn en iets voller en ik mijn trainingen langer kan blijven gaan, elke oefening opnieuw is het precies of het de eerste oefening is die ik doe. heb ook beetje meer vascilunariteit (als ik het juist schrijf ten minste :p) :D
 
Laatst bewerkt:
Ik neem gwn elke dag vijf caps en elke dag 3caps white blood erbij..
de effecten zijn niet waanzinnig vind ik.. de pomp van white blood valt redelijk mee en van de green bulge heb ik niet echt een grotere kracht gekregen..

wat ik wel heb gemerkt is dat mijn spieren meer gedefinieerd zijn en iets voller en ik mijn trainingen langer kan blijven gaan, elke oefening opnieuw is het precies of het de eerste oefening is die ik doe. heb ook beetje meer vascilunariteit (als ik het juist schrijf ten minste :p) :D

vasculariteit

edit: nu ik het woord zo lees twijfel ik zelf over de spelling. Erg vreemd woord...
 
viscositeit! lekker vloeibaar:-D volgende week aan de Green bulge (2e keer) en alri bam(1e)
 
paar vraagjes en wat tips nodig

Green Bulge > Morgen begin ik met deze supplement. Train 4 a 5 keer in de week moet ik een ander schema gaan gebruiken met trainen of mijn oefeningen blijven doen en dan naar zwaarder of veel herhalingen?
Kan ik ook nog creatine erbij gaan gebruiken of heb ik aan deze supplement voldoende?
Las ergens als je boven de 100 kg weegt, 7 pillen in moet nemen. Klopt dit?
Is een maand voldoende voor resultaat?
Heeft er iemand nog tips dan hoor ik het graag.
Thanks,
Ed
 
Green Bulge > Morgen begin ik met deze supplement. Train 4 a 5 keer in de week moet ik een ander schema gaan gebruiken met trainen of mijn oefeningen blijven doen en dan naar zwaarder of veel herhalingen?
Kan ik ook nog creatine erbij gaan gebruiken of heb ik aan deze supplement voldoende?
Las ergens als je boven de 100 kg weegt, 7 pillen in moet nemen. Klopt dit?
Is een maand voldoende voor resultaat?
Heeft er iemand nog tips dan hoor ik het graag.
Thanks,
Ed

Gewoon een goed schema, en pak zo zwaar als je techniek/kracht dat toelaat. Nee dit product is creatine, het zou onnodige geldverspilling zijn om nog meer creatine te gebruiken. Ja als je zwaarder bent dan 100kg zou ik meer pakken. Veel mensen pakken overigens op trainingsdagen 6 pillen, en op niet trainingsdagen 4 pillen. Ik nam het altijd 45 min voor de training in met beetje ranja.
 
Gewoon een goed schema, en pak zo zwaar als je techniek/kracht dat toelaat. Nee dit product is creatine, het zou onnodige geldverspilling zijn om nog meer creatine te gebruiken. Ja als je zwaarder bent dan 100kg zou ik meer pakken. Veel mensen pakken overigens op trainingsdagen 6 pillen, en op niet trainingsdagen 4 pillen. Ik nam het altijd 45 min voor de training in met beetje ranja.

+1 ik nam wel niet meer dan de voorgeschreven dosis ;)
 
Ik ben een paar dagen geleden begonnen met Green Bulge i.c.m. creatine tabs.
 
Green Bulge > Morgen begin ik met deze supplement. Train 4 a 5 keer in de week moet ik een ander schema gaan gebruiken met trainen of mijn oefeningen blijven doen en dan naar zwaarder of veel herhalingen?
Kan ik ook nog creatine erbij gaan gebruiken of heb ik aan deze supplement voldoende?
Las ergens als je boven de 100 kg weegt, 7 pillen in moet nemen. Klopt dit?
Is een maand voldoende voor resultaat?
Heeft er iemand nog tips dan hoor ik het graag.
Thanks,
Ed
Mijn tip is om Green Bulge te stacken met Blue Up en White Blood.
 
heb vandaag mn potje binnen.. ik weeg zelf nou 58kg. ecto i know.. heb ook 5kg XXL Whey Protein Instant besteld.. komt als goed is ook nog binnen.

Maar is voor mij 5 pille op een dag niet een beetje te veel? zou 4 pillen op trainingsdagen niet genoeg zijn voor mijn gewicht?
 
ik ben wel tevreden over Green Bulge geweest, ik heb het een maand lang gebruikt 6 pillen per dag voor het trainen, ik raad dit product zeker aan
 
Back
Naar boven