AndroidHealthClinic

Supplement review: Premium Protein Pro XL - Olympus Health (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Soort supplement: Eiwit shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?
    Olympus Health PRO-XL is a formulated mixture of four different protein sources from soya isolate, whey concentrate, calcium caseinate, and whey isolate, delivering a high yield per serving of protein. PRO-XL is designed to provide an affordable and easy to use multiple source of protein that mixes well with milk and water. Olympus Health pro-XL delivers a complete nutrient profile, supplying muscle building amino acids & other muscle building benefits. Perfect for anyone looking to build muscle quick and save some money!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 12 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Aardbei, smaakt redelijk. Geef het een 7 (gezien de prijs een 10)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 shakes per dag, 2 scoops per keer (30 gr, 22 gr eiwit)
  • Waar heb je het supplement gekocht? Olympus Health
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Geen, was nieuwsgierig naar deze eiwitten gezien de prijs.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €46,76 voor 5 kilo (incl. verzending naar NL)
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker. Bevat wat soja maar gezien de producteigenschappen is het goed te vergelijken met andere eiwitten.
pro_xl_chocolate_1kg.jpg

Per 30 gram:
- 121 kcal
- 509 kj
- 23.49 gram eiwitten
- 1.25 gram suiker
- 1.66 gram vet

Ik was op zoek naar eiwitten voor een leuke prijs. Kwam toen in Engeland terecht, Olympus Health. Zij bieden 5 kilo aan voor een hele scherpe prijs. Ingrediënten verschillen niet zoveel van de 'grote' merken. Gebruik het nu 12 weken. Lost enorm goed op zelfs als je roert met een lepel (zowel water als melk).

Het doet zijn werk gewoon goed. Geeft me net die extra eiwitten die ik nodig heb. Heb eigenlijk weinig meer te vertellen omdat deze eiwitten gewoon werken zoals ze horen te doen. Qua voedingswaarde wijkt het enigszins af van de reguliere merken maar dit is met een korreltje zout te nemen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
zit toch wel een degelijk verschil in de ingrediënten lijst. als je kijkt naar het aminozuurprofiel van Olympus en bijv. XXL zie je dat bij die van Olympus allemaal extra zooi is toegevoegd.
 
Volgens mij heeft XXL een heel andere blend. XXL heeft een blend van 6 bronnen en geen 4 bronnen. Niet vergelijkbaar.
 
Olympus is gewoon echt prima en zeker voor die centen.
 
Back
Naar boven