MuscleMeat

Supplement voor betere slaap

Bezoekers in dit topic

En als dat niet helpt, probeer dan 100mg intraveneus

Haha :P Pak dan methoxetamine, is net wat geconcentreerder, en ga je nog harder op. Ik zou het in mijn neus spuiten, snuiven is voor addicts :P
 
Heb zojuist zma uit de capsule gehaald, op een lepel gedaan en in mijn bek gestopt, met de hoop dat het dan sneller werkte. Mijn maagzuur zat direct in mijn neus en mijn keel was verbrand. Heb nog snel een extra capsule genomen want had een deel via mijn neus naar buiten geblazen. Toen heb ik een uur staan kotsen en spoelen en kan pas net weer normaal ademhalen. De capsule kwam nog heel naar buiten, maar heb hem toch weggegooid. Ondanks dat ik niet de volledige dosis zma genutigd heb, ben ik wel heel erg moe en nu kan ik lekker gaan slapen. Weltrusten
 
Wauw.. Ook een manier om moe te worden...
 
Jij hebt vast een heftig leven! Laat je anders volgen door een cameraploeg, kan je geld mee verdienen.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Zijn er nu echt mensen die zoiets posten en dan een hele dag giechelend op hun kamertje zitten en niet meer bijkomen... Wat een lol hebben we toch weer gehad :dumbass:
 
Zijn er nu echt mensen die zoiets posten en dan een hele dag giechelend op hun kamertje zitten en niet meer bijkomen... Wat een lol hebben we toch weer gehad :dumbass:
Ben blij dat je het leuk vind.:wanker:
 
Hier heb ik ook soms last van, niet altijd. Ben aan het proberen uitzoeken hoe het komt

Melatonine werkt echt goed om in slaap te geraken. Kheb wel de indruk dat je 's avonds & 's nachts wat meer water moet drinken want 's ochtends heb ik soms hoofdpijn. Dus mogelijk droogt mela enorm uit ...
 
Zijn er nu echt mensen die zoiets posten en dan een hele dag giechelend op hun kamertje zitten en niet meer bijkomen... Wat een lol hebben we toch weer gehad :dumbass:
:D:D:D:D:D die kleine geneugten in het o zo sombere leven! :gay::gay::gay::gay::gay:
 
Melatonin is het enige dat je nodig hebt.
 
Back
Naar boven