AndroidHealthClinic

Supplementen advies

Bezoekers in dit topic

Dag Iedereen,
Indien er mensen zijn die hulp nodig hebben bij hun voeding, training en of supplementen gebruik.
Laat maar een berichtje achter.
Zelf ben ik wedstrijd bodybuilder geweest. Vandaag de dag help ik mensen bij hun trainingen, voeding en supps.
Mijn statistieken zijn:
1m88
115 kg
8 %vet
32 jaar

Mvg
Louis
 
dat is lief :kiss:
 
Welke bcaa’s raad je aan?
Bcaa zijn in principe niet nodig wanneer je eiwit opname gedurende dé dag voldoende is. Indien je er toch wenst te nemen kan ik je er wel enkele aanraden die goed gedoseerd zijn. Ik weet niet of ik hier merknamen mag noemen?
 
Bcaa zijn in principe niet nodig wanneer je eiwit opname gedurende dé dag voldoende is. Indien je er toch wenst te nemen kan ik je er wel enkele aanraden die goed gedoseerd zijn. Ik weet niet of ik hier merknamen mag noemen?
Van legale supplementen wel :)
 
Bcaa zijn in principe niet nodig wanneer je eiwit opname gedurende dé dag voldoende is. Indien je er toch wenst te nemen kan ik je er wel enkele aanraden die goed gedoseerd zijn. Ik weet niet of ik hier merknamen mag noemen?
Ja graag, waarom zijn die goed gedoseerd i.t.t. anderen?
 
Ja graag, waarom zijn die goed gedoseerd i.t.t. anderen?
Ja graag, waarom zijn die goed gedoseerd i.t.t. anderen?
Je kijkt om veilig te zijn naar het volgende:
BCAA’s met leucine, isoleucine en valine in een verhouding van 2:1:1 komt neer op een veilige bovengrens van inname van 1 gram/kg/dag. De meeste shakes gaan deze verhouding hanteren.
Van de volgende weet ik dit zeker dat het oké is:
Bcaa fuel up van muscle machine
En bcaa van het merk Qnt en Xxl.

Bcaa fuel is tevens met vitamine D verrijkt wat het plaatje nog completer maakt. Deze gebruik ik zelf nu ook.
 
Je kijkt om veilig te zijn naar het volgende:
BCAA’s met leucine, isoleucine en valine in een verhouding van 2:1:1 komt neer op een veilige bovengrens van inname van 1 gram/kg/dag. De meeste shakes gaan deze verhouding hanteren.
Van de volgende weet ik dit zeker dat het oké is:
Bcaa fuel up van muscle machine
En bcaa van het merk Qnt en Xxl.

Bcaa fuel is tevens met vitamine D verrijkt wat het plaatje nog completer maakt. Deze gebruik ik zelf nu ook.
Duidelijk?
 
Hoi Luigi welkom!

Maak jij ook voedingsschema's?
 
Dan heb ik wel de gegevens nodig van de persoon
 
Ik ben 1.90m
100 kg
Train 4x per week
Zittend werk

Bedankt alvast
 
Deze stats had je ook natty kunnen bereiken met een voedingsschema van luigi

Klopt maar ik was ongeduldig en wilde cheaten
 
Back
Naar boven