XXL Nutrition

Supplementen advies

Bezoekers in dit topic

Dag Iedereen,
Indien er mensen zijn die hulp nodig hebben bij hun voeding, training en of supplementen gebruik.
Laat maar een berichtje achter.
Zelf ben ik wedstrijd bodybuilder geweest. Vandaag de dag help ik mensen bij hun trainingen, voeding en supps.
Mijn statistieken zijn:
1m88
115 kg
8 %vet
32 jaar

Mvg
Louis
 
Bcaa zijn in principe niet nodig wanneer je eiwit opname gedurende dé dag voldoende is. Indien je er toch wenst te nemen kan ik je er wel enkele aanraden die goed gedoseerd zijn. Ik weet niet of ik hier merknamen mag noemen?
Ik heb op aanraden van mijn trainer online een eiwitshake gekocht die ook goed gedoseerd is (5,3 gram Bcaa per dosering) via https://www.flinndal.nl/ Vooral omdat ik vegetarisch ben en niet gemakkelijk mijn eiwit binnen krijg zou dit toch voor mij voldoende moeten zijn. Of zou ik extra Bcaa in moeten nemen? Ik train 5 maal per week calisthenics met een trainer.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb op aanraden van mijn trainer online een eiwitshake gekocht die ook goed gedoseerd is (5,3 gram Bcaa per dosering) via https://flinndalsport.com/assortiment/whey-protein-isolate Vooral omdat ik vegetarisch ben en niet gemakkelijk mijn eiwit binnen krijg zou dit toch voor mij voldoende moeten zijn. Of zou ik extra Bcaa in moeten nemen? Ik train 5 maal per week calisthenics met een trainer.
Als je genoeg eiwitten binnen krijgt heb je geen bcaa's nodig.

Naast dat bcaa's sowieso nergens voor nodig zijn.
 
Als je genoeg eiwitten binnen krijgt heb je geen bcaa's nodig.

Naast dat bcaa's sowieso nergens voor nodig zijn.
Goed om te weten dank je wel. Een ander vraagje, heb ik extra vitamine nodig? Ik merk bv dat ik niet voldoende vitamine D uit mijn voeding kan halen.
 
Goed om te weten dank je wel. Een ander vraagje, heb ik extra vitamine nodig? Ik merk bv dat ik niet voldoende vitamine D uit mijn voeding kan halen.
Als je bloed laat prikken weet je het zeker maar je kan er vanuit gaan dat de meeste Nederlanders te weinig vitamine D3 binnen krijgen en je kan het dus supplementeren.
 
Dat dacht ik al! Dank je wel. Ga het meteen online bestellen.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Back
Naar boven