AndroidHealthClinic

Supplementen als capsule

Bezoekers in dit topic

daguici

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
22 okt 2007
Berichten
548
Waardering
21
Lengte
1m95
Massa
109kg
Vetpercentage
10%
Ik slik op het moment naast whey en dergelijke ook melatonine en niacine. Deze beide zijn in poeder vorm en zitten in zo'n zachte capsule die je open kan schuiven. Dat doe ik dus ook en dan werp ik het poeder in mijn mik. Echter hoorde ik van een vriend dat je de capsule ook gewoon kan doorslikken en dat, dat zo hoort, wat aannemelijk klinkt.
Dus ben ik dom bezig geweest of bezigt die vriend louter lulkoek?:D
 
Laatst bewerkt:
ik slik op het moment naast whey en dergelijke ook melatonine en niacine. Deze beide zijn in poeder vorm en zitten in zo'n zachte capsule die je open kan schuiven. Dat doe ik dus ook en dan werp ik het poeder in mijn mik. Echter hoorde ik van een vriend dat je de capsule ook gewoon kan doorslikken en dat, dat zo hoort, wat aannemelijk klinkt.
Dus ben ik dom bezig geweest of bezig die vriend louter lulkoek?:D

dom is een groot woord :)

Je kunt ze gewoon met capsule en al innemen... is gemaakt van gelatine of zo, vergaat wel in je maag. Soms lossen ze zelfs pas in je darmen op, zodat de stoffen niet afgebroken worden door je maagzuur. In dat geval moet je ze juist met capsule innemen.

On the plus side.. je hebt nu een hele doos lege capsules die je kunt vullen met goor smakende poeders (arginine, CEE, groene thee... capsaïcine) :) (tenzij je de lege caps weg hebt gegooid.. da's pas dom ;)
 
Je bent dom.
 
omg? als je ziek bent moet je je capsules van de dokter toch ook gewoon inslikken
 
Jij pelt ook eerst de chocola van je M&M's alvorens enkel de pinda te eten?
 
Normaal waren mijn capsules dicht, zoals visolie. Maar deze waren ''nieuw'' voor mij en ik dacht open maken die handel. (overigens heb ik de capsules wel bewaard, dus dat is mooi.;))
Bedankt voor je antwoord wazzup
 
Back
Naar boven