AndroidHealthClinic

Supplementen bestellen uit het buitenland... Waar??

Bezoekers in dit topic

FunkedUp

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
0
Hey mensen,

Aangezien supplementen in Nederland aanzienlijk duurder zijn dan wanneer je ze in het buitenland besteld vraag ik me af via welke site ik ze het beste kan bestellen..

Dus wellicht dat jullie goede ervaringen hebben waar ik supplementen voor een goede prijs kan bestellen en waar ze tevens ook goede service leveren want dat laatste blijkt ook nogal een probleem...

Ik heb tot op heden slechte ervaring met bodybuilding.com & 1fast400.com (bulknutrition.com)

Wat zijn jullie ervaringen?

hoezo heb ej slechte ervaringen met bb.com? Ik heb er juist alleen maar goeie ervaringen mee:D

ik bestel bij mcsports heb goede ervaring ermee

• Topic Starter Topic Starter
hoezo heb ej slechte ervaringen met bb.com? Ik heb er juist alleen maar goeie ervaringen mee:D

Ik heb zo'n 7 weken geleden wat besteld bij bb.com en heb tot op heden niets mogen ontvangen... Ik heb ze nu al meerdere mailtjes verstuurd maar ze blijven nu al 3 weken zeggen dat mijn pakket bij de douane ligt en dat ze verder nix voor me kunnen betekenen!

Ik heb zo'n 7 weken geleden wat besteld bij bb.com en heb tot op heden niets mogen ontvangen... Ik heb ze nu al meerdere mailtjes verstuurd maar ze blijven nu al 3 weken zeggen dat mijn pakket bij de douane ligt en dat ze verder nix voor me kunnen betekenen!

Moet je bij de douane aankloppen =D

Ik heb het zelf niet zo met dit soort bestellingen overzee. Je betaald minimaal een euro of 40 aan verzendkosten, en dan is het nog maar de vraag of de douane je niet extra belast.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb zelfs gehoord dat de douane geld in rekening kan brengen voor onderzoekskosten! Is iemand hier bekend mee? Als dat echt waar is ben ik waarschijnlijk duurder uit dan als ik het gewoon in NL zou bestellen... :(

ja dat klopt heb ik ook gehoord dat ze dat doen weet wel dat ze het in ieder geval onderzoeken

Ik heb zelfs gehoord dat de douane geld in rekening kan brengen voor onderzoekskosten! Is iemand hier bekend mee? Als dat echt waar is ben ik waarschijnlijk duurder uit dan als ik het gewoon in NL zou bestellen... :(

Ja als je een grote bestelling hebt reken maar dat je rond de 80-100 euro douane kosten zit.

lijkt me een goeie site...ga ik es bestellen :)
alleen hoe doe je dat met betaling aangezien de UK rekent in ponden en niet in euro's

betaal je gewoon het aantal euro's als dat de muntkoers aangeeft of komt daar nog iets overheen?

zoals ik al zei, het zou een ervaring worden voor in de toekomst...
ik heb daar nog niet besteld tot nu toe.
leden die je erover kunnen informeren zijn hier zeker en vast op dit forum (ik denk aan BadMF,Jaccis,...)

Terug
Naar boven