XXL Nutrition

Supplementen bij de Action

Bezoekers in dit topic

Lotfi

Cool Novice
Lid geworden
19 jul 2014
Berichten
47
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
109kg
Vetpercentage
15%
Ik liep vandaag eens door de Action en ik keek even op de supplementen afdeling waar ik wat vitamine b pillen pakte. Ik zag dat ze op die zelfde afdeling op eens ook sport-supplementen verkocht.
Zo verkochten ze 120 creatine-pillen voor 7,50 EUR en 1 KG Eiwitten voor ongeveer 11 EUR en ook een pot Iso-Carnitine voor ongeveer 6 euro. De eiwitten waren gemixt dus daar zat van alles bij zoals whey, casein etc. Ik heb het nog nooit geprobeerd en twijfelde of ik het zou kopen dus dat heb ik maar niet gedaan omdat ik thuis nog genoeg whey-eiwitten, pre-workouts en creatine heb liggen.
Mijn vraag is eigenlijk of er iemand van jullie is die het heeft uitgeprobeerd en wat zijn ervaringen er mee zijn? Deze sportvoeding was niet van een bekend merk maar aan de prijs te zien is het ook best goedkoop.
 
slechter dan body en fit kan niet dus proberen waard toch


zullen wel sensationele producten zijn
 
Zo goedkoop vind ik het eigenlijk nu ook weer niet. Zijn genoeg alternatieven die even duur zijn, whey concentraat van XXL/Bulkpowders/Myprotein is beter. Vaak in de actie voor minder dan 11 euro per kg te krijgen (MYprotein weet ik in ieder geval van). Zeker weten doe ik het niet, maar denk dat Action eiwit inferieur is ook qua kwaliteit. Maar lekker zelf weten succes
 
Hebben ze ook labtesten laten doen? :D
 
Heb een keer zo een RTD eiwit drankje bij action gekocht, 10 min later zat ik op de plee :P
No thanx Jeff!!
Gebruik wel soms hun Calcium, Magnesium en Caffeine bruistabletten.
 
Action koop gewoon partijen op dus over de kwaliteit praten slaat nergens op het is immers geen huismerk.
Kijk gewoon wat voor merk het is en trek je conclusie. De Action verkoopt ook Philips lampen zijn die dan ook van mindere kwaliteit dan dezelfde Philips lamp bij de Gamma?
 
Action koop gewoon partijen op dus over de kwaliteit praten slaat nergens op het is immers geen huismerk.
Kijk gewoon wat voor merk het is en trek je conclusie. De Action verkoopt ook Philips lampen zijn die dan ook van mindere kwaliteit dan dezelfde Philips lamp bij de Gamma?

Ja, volgens mij wel, net zoals bv. Bol.com, klinkt allemaal legit maar je krijgt wel brol toegestuurd

In de Action koop ik alleen sporttape en daar merk ik ook wel een enorm verschil tegenover "de echte"

Kocht (koopt) B&f ook niet afgedankte badges om ze dan goedkoop aan te bieden ...
 
Bij de action verkopen ze ook gewoon merken die alleen bij winkels als de Action en Wibra worden verkocht hoor. Deze sportsupplementen waren ook van zo'n raar merk, die eiwitshakes zijn het proberen niet waard denk ik. Misschien dat ik ooit wat creatinepillen ga proberen of iso-carnitine. (Al weet ik niet wat dat precies is)
 
meeste is afgekeurd wat er in de winkels terecht komt :o of restanten van wat nog uit magazijn van de action komt ;) heb er gewerkt dus weet hoe t er aan toe gaat daar :o
 
Ja, volgens mij wel, net zoals bv. Bol.com, klinkt allemaal legit maar je krijgt wel brol toegestuurd

In de Action koop ik alleen sporttape en daar merk ik ook wel een enorm verschil tegenover "de echte"

Kocht (koopt) B&f ook niet afgedankte badges om ze dan goedkoop aan te bieden ...
Ik koop al mijn merk-producten voor de badkamer bij ACTION zoals dove, axe, garnier,... Het enige verschil is een andere taal op het label, net daarom bieden ze het 60%+ goedkoper aan dan supermarkten. Sommige dingen zijn ook wel brol, maar dat moet je dan maar weten als je 10EUR betaalt voor bv een strandstoel dat die niet zo heel stevig zal zijn :) Voor al de rest: 5 grote handdoeken voor 5EUR kan je bv. niet voor missen. Zijn ze versleten koop je gewoon nieuwe :) (na 7 jaar zijn ze btw nog niet versleten ;) )

Sups zijn het proberen waard, veel verlies heb je er niet aan als ze toch niet blijken te werken.
 
Ik heb het geprobeerd en het is echt een grote teleurstelling. Gelukkig had ik het niet gekocht maar mocht ik wat proberen van een vriend. Deze troep is echt voor sporters gemaakt die alleen maar aan cardio doen. Van de creatine-pillen weet ik niet wat ze voor effect hebben want die heb ik niet geprobeerd.
 
Action koop gewoon partijen op dus over de kwaliteit praten slaat nergens op het is immers geen huismerk. Kijk gewoon wat voor merk het is en trek je conclusie. De Action verkoopt ook Philips lampen zijn die dan ook van mindere kwaliteit dan dezelfde Philips lamp bij de Gamma?

Ze zijn al vaker in het nieuws geweest, oa met zo'n klacht van een gezin waarbij de kids vet verbrand waren ondanks bekend merk zonnebrand gekocht bij Action. Klacht bij betreffende fabrikant neergelegd en bleek dat ze helemaal niet leveren aan Action. Zijn zoals al meer gezegd vrijwel allemaal afgekeurde producten.
 
Kijk ook even naar de THT datum!
 
creatine pillen vind ik niet verstandig als product, ten eerste omdat ze vrij groot zullen zijn en poeder in een warme drank veel makkelijker wegdrinkt. Ten tweede omdat pillen nog uit elkaar moeten vallen in de maag, terwijl creatine in bijv thee al mooi opgelost is, ten derde vrees ik dat ze laag gedoseerd zullen zijn en duurder zijn dan gewoon poeder. Dat zij pillen verkopen zal meer een strategie zijn om noobs te overtuigen (makkelijk, een pilletje slikken voor meer spier, net als XTC meteen resultaat...)
 
Ze zijn al vaker in het nieuws geweest, oa met zo'n klacht van een gezin waarbij de kids vet verbrand waren ondanks bekend merk zonnebrand gekocht bij Action. Klacht bij betreffende fabrikant neergelegd en bleek dat ze helemaal niet leveren aan Action. Zijn zoals al meer gezegd vrijwel allemaal afgekeurde producten.
Lang niet altijd.
Het komt ook wel voor dat klant X bij de leverancier koopt... Klant X heeft veel teveel in voorraad over en die verkoopt het door naar klant Y (in dit geval bijvoorbeeld de Action). De leverancier levert dan niet aan klant Y en dat is ook zo... maar het product komt dan wel indirect bij klant Y terecht.
 
Lang niet altijd. Het komt ook wel voor dat klant X bij de leverancier koopt... Klant X heeft veel teveel in voorraad over en die verkoopt het door naar klant Y (in dit geval bijvoorbeeld de Action). De leverancier levert dan niet aan klant Y en dat is ook zo... maar het product komt dan wel indirect bij klant Y terecht.

Ik kom er ook regelmatig hoor, ze hebben genoeg spul wat gewoon prima is en extreem goedkoop. Maar spullen die voor lichamelijke verzorging of consumptie bedoelt zijn sla ik daar toch maar lekker over. Klant X verkoopt namelijk pas aan klant Y als de over voorraad problemen kan gaan geven door bijv de houdsbaarheid datum die tegen het einde loopt. En dat was met die zonnebrand klacht ook, datum was niet zichtbaar op verpakking maar bleek al jaren vervallen.

Klant X kan namelijk nooit goedkoper aan de Action leveren dan de fabrikant zelf, zal dus altijd een reden zijn dat er doorverkocht moet worden tegen een lagere prijs. En over voorraad is pas over voorraad wanneer het onverkoopbaar dreigt te worden. Of klant X heeft een extreem slecht inkoopbeleid maar dat lijkt me sterk.
 
Ik snap je helemaal. En het gebeurt inderdaad ook wel vaak dat het zo is. Tegen de datum aan, net over datum (wat met voedingsmiddelen niet mag), verkeerde labels etc.

Maar inkoop beleid gaat nogal eens mis. En soms kan in ene de verkoop ook tegenvallen. Dat is het nadeel van forecasts maken op inkoop beleid bij veel bedrijven.
Ja het kan zijn dat het tegen (of mogelijk over) datum is. Maar soms is het ook gewoon omdat er teveel aan voorraad is wat nog wel gewoon goed verkoopbaar is. Dan is het afwegen of de opslag kosten daarvan niet zodanig hoog zijn en dat het goedkoper doorverkopen misschien voordeliger is.

Maar nogmaals ik snap je punt en het komt inderdaad vaak voor zoals jij het zegt. :)
 
En zo zal het ook zeker wel eens voorkomen zoals jij zegt. Ik neem persoonlijk alleen liever het zekere voor het onzekere in het geval van de Action ;)
 
En zo zal het ook zeker wel eens voorkomen zoals jij zegt. Ik neem persoonlijk alleen liever het zekere voor het onzekere in het geval van de Action ;)
Ik zal in mijn geval ook geen supplementen daar halen gezien een aantal allergieën. Maar ik moet zeggen dat de kikkererwten in blik er wel erg goed zijn. :o
 
Het enige goede aan de Action is de cheap sporttape, handig voor bij het laden van atlasstones :D
 
Back
Naar boven