MuscleMeat

Supplementen bij de Action (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Uit nieuwschierigheid toch eens de pre workout genomen na opgezocht te hebben...10min geleden anderhalve schep binnengekapt met slokje zero monster en mn oren beginnen al te tintellen :D wordt wel aangeraden 2 schepjes te nemen in sommige revieuws omdat de dossering van hun de helft is van wat je met een andere 1 schepje neemt.
Komt door Beta-alanine, waar je niets aan hebt. Enige waar je wat aan hebt en werkt is cafeïne
 
Komt door Beta-alanine, waar je niets aan hebt. Enige waar je wat aan hebt en werkt is cafeïne
Ja en die waren evensnel weer weg... opgejaagd gevoel heb ik wel wat en nog steeds na bijna een uur te trainen..
 
Wat zit er in en hoeveel?
 
Ja en die waren evensnel weer weg... opgejaagd gevoel heb ik wel wat en nog steeds na bijna een uur te trainen..
Ja, veel mensen voelen zich dan niet lekker, als het weg is gaan ze trainen. Ano_281122 400mg in 1 dosis
 
Ja, veel mensen voelen zich dan niet lekker, als het weg is gaan ze trainen. Ano_281122 400mg in 1 dosis
Ook best wel flink ondergedoseerd. Had verwacht, zoals bij veel wat mindere PWO's, dat ze er dan echt absurd veel Beta-Alanine + Cafeïne in flikkeren zodat mensen het idee hebben dat het geweldig is. Maar de hoeveelheid cafeïne valt me reuze mee als je het vergelijkt met PWO's zoals Black Label (400mg caf per scoop)
 
Kost ook maar tientje dacht ik
 
Klopt idd.. 9.75 betaald.. naja doen we 2 schepjes eens morgen..kijken wat het geeft 😆 moet wel zeggen dat ik beetje harder kon gaan maar vergeleken met anderen spreek ik over 1/4de effect van die anderen..
 
Vroeger zat er ook nog creatine in deze pwo en meer citruslulline.
 
Waar is de creatine van de action? Ik wil die zand wel is proberen
 
Nu die achterlijke prijzen van de supshops haal ik mn zooi ook lekker bij de action, zoveel doet die pre-workout van een tientje er niet voor onder. 90,- voor een zak Wheyeiwit, ben gekke Henkie niet.
 
Nu die achterlijke prijzen van de supshops haal ik mn zooi ook lekker bij de action, zoveel doet die pre-workout van een tientje er niet voor onder. 90,- voor een zak Wheyeiwit, ben gekke Henkie niet.
Caffeine en citruline los kopen is nog goedkoper.

Las net dat de prijs van melk flink omhoog gaat. Als dat klopt, loont het denk ik ook wel om whey groot in te kopen
 
Back
Naar boven