Fitness Seller

Supplementen die iets toevoegen in een cut

Bezoekers in dit topic

harry hamlap

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
24 sep 2012
Berichten
156
Waardering
25
Lengte
1m83
Massa
88kg
Vetpercentage
9%
Beste allemaal,

Ik train nu al zo'n jaar of 6
Ga over een mandje weer beginnen met een goede cut.
Mijn huidige stats zijn als volgt 1,83 90kg 15% vet

In het kort zal mijn voeding er zo uitzien op trainingsdagen (6x per week) Op rustdagen dip ik iets in kcal
1kg kwark, 120gr walnoten, 220gr zilvervliesrijst, 200gr tartaar of zalm, 3 eieren en een banaan. (daarnaast nog wat groentes. Voeding is verdeeld over 4 maaltijden. Kcal zijn uitgerekend en het plan is de kcal per 2 weken iets naar beneden te halen mocht ik vast lopen in progressie.

Als jullie de voeding die ik binnenkrijg zo zien, zou ik dan iets aan dienen te vullen met supplementen?
Om de dag eet ik zalm, omega lijkt me niet nodig, eiwitten zitten er genoeg in, misschien een multivit?
Caffeine caps ben ik sowieso van plan te gebruiken/ creatine ook.

Hoor graag jullie mening, ook wat betreft supps over het algemeen in de cut.
Doel is dit jaar toch wel onder de 8% uit te komen. en een kg per week af te vallen wat vorig jaar ook prima ging.
 
Ai thanks, Duidelijk :D
 
Meeste supps zijn onzin.

Kg per week afvallen is ook wel veel.
 
is het raar als ik vieze gedachten krijg bij het lezen van deze topic titel
 
https://forum.bodybuilding.nl/topics/geupdatet-excel-voedingsschema.410162/
Post je hele voeding eens.
Met onderhoud en macro's etc.
Zo is er niet veel over te zeggen

+1 wat betreft de opmerking van Natty87
1 kg per week is wel snel en mogelijk ga je ook spiermassa inleveren als je zo snel wil.

Ja, het ging meer om de voedingswaarde van de producten die ik in mijn begin post opsomde, of ik daar iets aan diende te vullen qua supplementen.
Maar ik snap je opmerking, zal het binnenkort eens plaatsen. 1kg per week zal inderdaad veel zijn de eerste 2/3 weken zal dit wel gaan denk ik, vocht dat je toch afdrijft als je cleaner eet. Daarna zal het inderdaad minder snel gaan/moeten.

Thanks voor de reactie in ieder geval
 
is het raar als ik vieze gedachten krijg bij het lezen van deze topic titel

Is een beetje raar geformuleerd inderdaad als ik het zo terug lees :D
 
  • Like
Waarderingen: ROVA
Back
Naar boven