AndroidHealthClinic

Supplementen die je gebruikt om minder snel dood te gaan en/of lelijk worden door steroids etc (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zit nu bijna 2 maanden aan de zink en het doet echt wonderen voor mijn ancé. Mijn schouders zijn helemaal clean. Normaal gesproken had ik er altijd wel last van. Goede tip, thanks :heart:. Gebruik overigens ook hoge dose omega 3 erbij. Volgens studies helpt dat ook.

Ben blij dat ik niet meer aan de roa hoef, die shit was echt te brutal voor mij.
Zeg maar wat ik in januari ook al in dit topic had geplaatst :trollface: (en al veel eerder in mijn boek had geschreven)
Verlaging van het LDL-cholesterol bij een verhoogd risico op hart- en vaatziekten (gebruik de SCORE-chart en tel 10 jaar bij je leeftijd op als je kuurt): berberine (circa 1 gram per dag), rodegistrijstextract (een hoeveelheid met ongeveer 10 mg monacoline K, aka lovastatine, erin), statine (maakt niet echt uit welke, bij bijwerkingen kan wisselen van statine helpen)
Verlaging van de bloeddruk bij overschrijding van 135/85 mmHg: ACE-remmer, zoals bijv. enalapril of lisinopril (5 mg dagelijks) of angiotensinereceptorblokker (bijv. candesartan of valsartan, respectievelijk 8 mg dagelijks of 40 mg tweemaal dagelijks).
Gynecomastie: 10-20 mg tamoxifen dagelijks, evt. 60 mg raloxifen bij uitblijven resultaat bij tamoxifen (na tenminste een paar maanden te hebben gebruikt). Hogere dosering tamoxifen kan nodig zijn tijdens een testosteronkuur.
Lever: gebruik gewoon geen orals, en anders mitochondriale antioxidanten (bijv. fofsfatidylcholine, vitamine E)
Acne: vitamine D (1000-4000 IU dagelijks), zink tot 40 mg dagelijks, omega-3-vetzuren (1 g EPA, 1 g DHA dagelijks), evt. toevoeging tretinoïnezalf. Bij uitblijven voldoende resultaat na 2-3 maanden isotretinoïne (aanvangen met 10 mg dagelijks)
Androgenetische alopecia ('mannelijke haaruitval'): 1 mg finasteride dagelijks, mits niet aan het kuren met nandrolon en wel met testosteron. Bij grote hoeveelheden AAS (meer dan 500-750 mg wekelijks) doet het waarschijnlijk de facto niets. Aanvullend minoxidil 5%-oplossing of bij kuren waarbij finasteride zinloos is.
Onvruchtbaarheid: 250-500 IU hCG om de dag, bij onvoldoende resultaat dosering verhogen en evt. in later stadium hMG toevoegen. (Wanneer je langere tijd zonder hCG hebt gekuurd kun je gerust met 3x 1500 IU hCG per week aanvangen.)
Erectiele disfunctie: 10-20 mg tadalafil of 5 mg dagelijks. Evt. sildenafil 50-100 mg. (Maar niet combineren.)
Te hoog hematocriet: dosering verlagen of bloeddoneren
Monitoring bij langdurig gebruik: jaarlijkse hartecho, tweemaal per jaar hematocriet, cholesterol, lever- en nierwaarden, eenmaal per jaar urinetest (proteïnurie), één à twee keer per week je bloeddruk 's ochtends en 's avonds meten.
Huidveroudering: SPF30-50 op je gezicht smeren zodra de UV-index boven de 1 komt en tretinoïnezalf 0,025% elke 3 dagen voor het slapen, evt. opbouwen naar om de dag of zelfs elke dag als bijwerkingen het toelaten
Altijd: koop mijn boek
 
Zit nu bijna 2 maanden aan de zink en het doet echt wonderen voor mijn ancé. Mijn schouders zijn helemaal clean. Normaal gesproken had ik er altijd wel last van. Goede tip, thanks :heart:. Gebruik overigens ook hoge dose omega 3 erbij. Volgens studies helpt dat ook.

Ben blij dat ik niet meer aan de roa hoef, die shit was echt te brutal voor mij.
Wat voor zink gebruik je precies en van welk merk?
 
Iemand een link naar pre made RU58841, de meeste zijn uit vs. Een betrouwbare in de uk evt?
 
-
 
Laatst bewerkt:
Zeg maar wat ik in januari ook al in dit topic had geplaatst :trollface: (en al veel eerder in mijn boek had geschreven)
Je hebt helemaal gelijk professor Galen. Mijn welgemeende excuses voor deze plagiaat.

>1 mg finasteride dagelijks, mits niet aan het kuren met nandrolon
Geldt dit ook als Saw Palmetto/Pumpkin seed oil gebruikt?

Wat voor zink gebruik je precies en van welk merk?
Merk zou niet moet uitmaken, zolang er maar zink in zit.
 
-
 
Laatst bewerkt:
Je hebt helemaal gelijk professor Galen. Mijn welgemeende excuses voor deze plagiaat.

>1 mg finasteride dagelijks, mits niet aan het kuren met nandrolon
Geldt dit ook als Saw Palmetto/Pumpkin seed oil gebruikt?


Merk zou niet moet uitmaken, zolang er maar zink in zit.
Bedankt voor je antwoord. Ik kwam verschillende soorten zink tegen, vandaar mijn vraag. Zo verkoopt de Kruidvat bijvoorbeeld zinkoxide, zinksulfaat en zinkcitraat. Zink: waarom en welke vorm?
 
Je hebt helemaal gelijk professor Galen. Mijn welgemeende excuses voor deze plagiaat.

>1 mg finasteride dagelijks, mits niet aan het kuren met nandrolon
Geldt dit ook als Saw Palmetto/Pumpkin seed oil gebruikt?


Merk zou niet moet uitmaken, zolang er maar zink in zit.
Pompoenzaadolie zou ook werken via 5a-reductaseremming. Er is echter maar één studie van die heeft gekeken naar het effect op haargroei bij alopecia androgenetica (naar mijn beste weten). Het resultaat was positief, maar er vallen wel wat dingen op te merken aan die trial. Je kunt beter voor finasteride kiezen als je dat kunt krijgen; veel beter onderzocht en is een potente 5a-reductaseremmer.

Zegepalm/saw palmetto is een head-to-head-trial van uitgevoerd waarbij het werd vergeleken met finasteride. Finasteride deed het duidelijk beter: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/23298508/
 
Pompoenzaadolie zou ook werken via 5a-reductaseremming. Er is echter maar één studie van die heeft gekeken naar het effect op haargroei bij alopecia androgenetica (naar mijn beste weten). Het resultaat was positief, maar er vallen wel wat dingen op te merken aan die trial. Je kunt beter voor finasteride kiezen als je dat kunt krijgen; veel beter onderzocht en is een potente 5a-reductaseremmer.

Zegepalm/saw palmetto is een head-to-head-trial van uitgevoerd waarbij het werd vergeleken met finasteride. Finasteride deed het duidelijk beter: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/23298508/
Nee, ik bedoel in combinatie met nandrolon. Kun je Saw Palmetto combineren met nandrolon? Of zou je dit net als met finasteride afraden?
 
Nee, ik bedoel in combinatie met nandrolon. Kun je Saw Palmetto combineren met nandrolon? Of zou je dit net als met finasteride afraden?
Ah, dan begreep ik je verkeerd. Dat zou ook werken middels 5a-reductaseremming, dus geldt inderdaad hetzelfde voor: niet combineren met nandrolon.
 
De laatste weken veel jeuk hoofdhuid,Ik heb geen roos ik merk wel een verhoogde haaruitval op heel mijn kruin. Verschillende shampoos brengen geen soelaas. Kan het door fina komen?
 
Nu we hier toch zijn, wat het beste tegen kramp? Laatste weken soms in de nacht wakker en pfff kan wel schreeuwen z’n kramp in kuiten/ hamstring!
 
En zorgen dat je geen magnesium oxide hebt, wordt niet goed opgenomen.
 
Niet dat dit perse wat met het OP te maken heeft maar wel interessant. Load stack, handjevol supplementen waardoor je moelijk grote cumshot krijgt blijkbaar. :roflol:

Zinc, l-arginine, sunflower lecithin en pygeum volgens mij. Wie probeert het uit? Je zult nu alles los moeten kopen maar dat groepje is bezig met een potje waar al die ingredienten in zitten en ook waaronder vasodialators etc voor erectie.

 
Laatst bewerkt:
Door mond masker krijg ik wat meer acne op de jukbeenderen, een tijd geleden was het redelijk erg maar de laatste weken is het al beter door zink (22 mg) maar wat kun je doen tegen de onderhuidse rode plekjes. Die gaan maar niet weg
 
Door mond masker krijg ik wat meer acne op de jukbeenderen, een tijd geleden was het redelijk erg maar de laatste weken is het al beter door zink (22 mg) maar wat kun je doen tegen de onderhuidse rode plekjes. Die gaan maar niet weg

Zonnen.
 
Toch maar weer wat zonnebanken dus, bepaalde crème evt, dit een tijdlang gebruik maar geen al te grote verbetering
5FF671CA-C7E7-4D73-B15F-CD9ABC5CA7EC.png
 
Toch maar weer wat zonnebanken dus, bepaalde crème evt, dit een tijdlang gebruik maar geen al te grote verbetering
Bekijk bijlage 534469
Same here. Obv dat filmpje van Steven de Vos 🦊. Werkt aardig maar heb gemerkt dat als ik mijn haar was met antiroosshampoo en dit uit luiigheid ook maar op mij schouders en nek gebruik dat acne rap weg is. Wellicht droogt het uit oid maar werken doet het
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven