AndroidHealthClinic

Supplementen die je gebruikt om minder snel dood te gaan en/of lelijk worden door steroids etc (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Neee absoluut niet zonnen, dit gaat het juist verslechteren. Die plekken die je krijgt na acne hebben meer melatonine dan je nornale huid dus als je gaat zonnen verkleuren die plekken meer dan je huid en vallen ze juist nog meer op.
 
Neee absoluut niet zonnen, dit gaat het juist verslechteren. Die plekken die je krijgt na acne hebben meer melatonine dan je nornale huid dus als je gaat zonnen verkleuren die plekken meer dan je huid en vallen ze juist nog meer op.
Bij mij worden ze wel donkerder maar krijgen ze meer huidskleur, eerst is het zo rood/paarsig en als ik dan even naar de zonnebank ga valt het veel minder op
 
Bij mij worden ze wel donkerder maar krijgen ze meer huidskleur, eerst is het zo rood/paarsig en als ik dan even naar de zonnebank ga valt het veel minder op
Hmm mss heeft pigment ook nog invloed, bij mij word het verschil tussen huidsklwur en de plekjes juist groter 😅
 
Bij mij helpt zonnebank ook tegen acne
Eigenlijk is het me nooit direct opgevallen maar sinds ik zink neem icm zonnebank heb ik gewoon geen acne meer, af en toe een puistje maar thats it
En ik was echt een kratereiland vroeger
 
Bij mij helpt zonnebank ook tegen acne
Eigenlijk is het me nooit direct opgevallen maar sinds ik zink neem icm zonnebank heb ik gewoon geen acne meer, af en toe een puistje maar thats it
En ik was echt een kratereiland vroeger
Zonnebank kan idd helpen tegen acne zover ik weet net als zink en omega 3.

Ik heb het nu wel puur over de plekken die overblijven nadat de acne al weggetrokken is. Die rode(in mijn geval bruine aangezien ik bruin ben) "plekken" die overblijven nadat de acne is weggetrokken. Dit heet "post-inflammatory hyperpigmentation" en dit heeft een andere behandeling nodig dan acne zelf.

Ik zeg dit alleen omdat ik zelf als een bezetene ben gaan zonnen toen ik de kans had en het toen bij mij echt juist averechts gewerkt heeft.
 
Bij mij helpt zonnebank ook tegen acne
Eigenlijk is het me nooit direct opgevallen maar sinds ik zink neem icm zonnebank heb ik gewoon geen acne meer, af en toe een puistje maar thats it
En ik was echt een kratereiland vroeger
Ja het helpt bij mij inderdaad ook om nieuwe acne te voorkomen, maar ook heel erg om dus die oude plekjes minder zichtbaar te maken
 
Bij mij helpt zonnebank ook tegen acne
Eigenlijk is het me nooit direct opgevallen maar sinds ik zink neem icm zonnebank heb ik gewoon geen acne meer, af en toe een puistje maar thats it
En ik was echt een kratereiland vroeger

wacht maar tot je gaat juicen broertje
Van masteron had ik gewoon dikke huid aids waar ik nu een jaar later nog niet helemaal van af ben
 
Voor zowel acne als hyper pigmentatie kan een chemische peeling met aha of bha interessant zijn
 
Voor zowel acne als hyper pigmentatie kan een chemische peeling met aha of bha interessant zijn
Ik heb het wat opgezocht en zie dat mensen er wel goede resultaten mee hebben, ik ga het eens proberen.
 
Zat op bulk voor m'n whey en zag dat ze allemaal nieuwe "gezonde" producten hebben: https://www.bulk.com/nl/gezondheidssupplementen
Lijkt me onzin (lees; goeie marketing) of zien jullie dat anders?
Zoals wovano zei, te laag gedoseerd. Je kan in combo 1 pil nou eenmaal niet de hoeveelheid stoppen die je normaal van die stoffen al met 1 pil per stof neemt. Ik neem bv 16 verschillende supps, die zijn 1-4 pillen per dag, dat ga je nooit in 1 pilletje kunnen proppen.
3D219348-0E92-4B34-8C0E-724D80EB86ED.png
 
Zoals wovano zei, te laag gedoseerd. Je kan in combo 1 pil nou eenmaal niet de hoeveelheid stoppen die je normaal van die stoffen al met 1 pil per stof neemt. Ik neem bv 16 verschillende supps, die zijn 1-4 pillen per dag, dat ga je nooit in 1 pilletje kunnen proppen.Bekijk bijlage 538384
En dan komt er nog bij kijken dat sommige supps elkaars absorptie opfocken
 
Is jullie acne goed verdwenen door zink en omega-3 supplementen? Heb op me rug en reet flink wat zitten.
 
Is jullie acne goed verdwenen door zink en omega-3 supplementen? Heb op me rug en reet flink wat zitten.
Had het vroeger ook op me schouder koppen en bovenrug en hier daar een pukkeltje op me gezicht. Voornamelijk in de bulk kwam het opzetten. Nu jaar later ik weer aan het bulken ben gebruik ik amandelmelk ipv volle melk en max 500gr kwark pd.

Gebruik ook producten van medik8 dagelijks, maar dit is voornamelijk voor me gezicht. Scrub me lichaam 1x pw goed. Zonnebank helemaal mee gestopt, wellicht 1x per 2 maanden bij uitzondering. Resultaat ALLES WEG, 0.0 meer last van.

Onthoud wel dat degelijke producten tijd nodig hebben om zichtbaar resultaat te geven. Niet 1 of 2x smeren en je bent er vanaf. Dagelijks voor het slapen ff 5 min tijd aan spenderen.
 
Had het vroeger ook op me schouder koppen en bovenrug en hier daar een pukkeltje op me gezicht. Voornamelijk in de bulk kwam het opzetten. Nu jaar later ik weer aan het bulken ben gebruik ik amandelmelk ipv volle melk en max 500gr kwark pd.

Gebruik ook producten van medik8 dagelijks, maar dit is voornamelijk voor me gezicht. Scrub me lichaam 1x pw goed. Zonnebank helemaal mee gestopt, wellicht 1x per 2 maanden bij uitzondering. Resultaat ALLES WEG, 0.0 meer last van.

Onthoud wel dat degelijke producten tijd nodig hebben om zichtbaar resultaat te geven. Niet 1 of 2x smeren en je bent er vanaf. Dagelijks voor het slapen ff 5 min tijd aan spenderen.
Bedankt voor je uitgebreide bericht. Wordt gewaardeerd. Ik gebruik zelf ook aardig wat zuivel per dag, dus ik denk dat dat bij mij ook de boosdoener is. Ik ga zeker ook beginnen met scrubben. Maar als ik het goed begrijp heeft voornamelijk het scrubben bij jou gezorgd voor prima resultaat met name op de rug?
 
Bedankt voor je uitgebreide bericht. Wordt gewaardeerd. Ik gebruik zelf ook aardig wat zuivel per dag, dus ik denk dat dat bij mij ook de boosdoener is. Ik ga zeker ook beginnen met scrubben. Maar als ik het goed begrijp heeft voornamelijk het scrubben bij jou gezorgd voor prima resultaat met name op de rug?
Denk persoonlijk het zuivel drastisch te minderen. En als uitbreiding scrubben full body 1x pw wel scrub zonder parfum gewoon natural basis en gezichtproducten van medik8 begonnen pas zichtbaar na 1 wellicht 2 maanden te werken. Zuivel zou ik echt meteen de helft minderen of andere alternatieven zoeken, want dat is het snelst en makkelijkst.
 
Denk persoonlijk het zuivel drastisch te minderen. En als uitbreiding scrubben full body 1x pw wel scrub zonder parfum gewoon natural basis en gezichtproducten van medik8 begonnen pas zichtbaar na 1 wellicht 2 maanden te werken. Zuivel zou ik echt meteen de helft minderen of andere alternatieven zoeken, want dat is het snelst en makkelijkst.
Ok ga ik doen. Ik ga eerst kijken wat alleen scrubben doet, ik heb het namelijk alleen op me rug en kont. Heb jij nog eventuele ervaring met het gebruik van Zink en Omega-3? Daar las ik namelijk ook wat positieve verhalen over in dit topic, voor acne problemen. Ik las namelijk dat je de juiste dagelijkse hoeveelheid zink makkelijk uit alleen voeding al haalt.
 
Ok ga ik doen. Ik ga eerst kijken wat alleen scrubben doet, ik heb het namelijk alleen op me rug en kont. Heb jij nog eventuele ervaring met het gebruik van Zink en Omega-3? Daar las ik namelijk ook wat positieve verhalen over in dit topic, voor acne problemen. Ik las namelijk dat je de juiste dagelijkse hoeveelheid zink makkelijk uit alleen voeding al haalt.
Ja slik al jaren zink en omega 3 en tijdens een kuur magnesium, dus kan niet zeggen dat dit helpt aangezien ik het al langere periode gebruik ook toen ik nog acne had.

Zuivel zou ik echt mee beginnen, probeer dit 2 weken compleet te vermijden of te beperken tot 25% tov van wat je nu doet. Dit zal het snelst resultaat geven. Huidproducten is voornamelijk als je het hebt in je gezicht wel een goede tip en scrubben is kleine moeite, maar niet “de gouden tip”. Geef het wel de tijd, zichtbaar resultaat zie je echt pas na weken, helaas.
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven