MuscleMeat

Supplementen die zorgen voor euforisch gevoel

Bezoekers in dit topic

3,4-methylenedioxy-methamphetamine
 
Grow van b en f. Dexaprine
 
Waarom zou je iets willen slikken waardoor je heel de dag een lekker gevoel hebt en zelfvertrouwen? Zijn toch wel andere manieren om dit op te lossen, i.p.v. een simpel poedertje of pilletje? Lijken mij allemaal maar tijdelijke oplossingen.
 
Rondje Amsterdam werkt voor mij wel oké.. je moet wel goed zoeken hoor!

Enneh.. phenylethylamine zit bijv wel eens in pre-workouts wat een goed gevoel geeft. Bijv. Rush van stacker2 bevat het.
 
L-Tryptofaan (stimuleert de aanmaak van serotonine)

L-Tyrosine (stimuleert de aanmaak van dopamine)

dit

---------- Toegevoegd om 17:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:39 ----------

Waarom zou je iets willen slikken waardoor je heel de dag een lekker gevoel hebt en zelfvertrouwen? Zijn toch wel andere manieren om dit op te lossen, i.p.v. een simpel poedertje of pilletje? Lijken mij allemaal maar tijdelijke oplossingen.

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/gezonde-voeding/125301-wat-is-serotonine.html
wrong
 
Phenylethylamine met Hordenine zorgt voor een lekker gevoel.. neem de Hordenine wel wat eerder dan de PEA anders is het effect niet langdurig.

Phenibut werkt ook wel lekker maar dit moet je niet als 1 losstaande dosering nemen, maar neem een paar keer per dag een dosis van 500 mg en eventueel gecombineerd met wat caffeine. Dit versterkt de werking een beetje.

dendrobium Nobile is inderdaad ook een optie zoals al eerder benoemd.

Ik haal deze producten bij sportpoeders maar er zijn meerdere buitenlandse aanbieders die dit verkopen.
 
Waarom zou je iets willen slikken waardoor je heel de dag een lekker gevoel hebt en zelfvertrouwen? Zijn toch wel andere manieren om dit op te lossen, i.p.v. een simpel poedertje of pilletje? Lijken mij allemaal maar tijdelijke oplossingen.

Lichttherapie werkt ook wel, maar geen wonderen en st janskruid
 
st janskruid... Dit heb ik nog nooit geprobeerd.. Wat doet dit voor jou BIG T?

5 HTP en Rhodiola Rosea extract is dan wellicht ook een optie of is dit totaal niet te vergelijken met st. Janskruid?
 
Een paar preworkouts door elkaar mixen en dan met water opdrinken. :brew:
 
een lekkere italiaanse pizza
 
Je allereerste 2 dagen op T6............i believe i can flyyyyyy!! :P
 
Back
Naar boven