AndroidHealthClinic

Supplementen die zorgen voor euforisch gevoel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BarbellManiak

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
8 aug 2011
Berichten
1.575
Waardering
96
Lengte
1m80
Welke supplementen zorgen nou voor een lekker euforisch gevoel zodat je lekker in je vel zit en happy bent.

Gebruik al een tijd gaba maar werking is wat minder geworden nu.

Wil iets hebben dat ervoor zorgt dat ik heel de dag een lekker gevoel heb en zelfvertrouwen.
 
Xtreme Test XXL, hierdoor zul je je goed voelen en meer zelfvertrouwen. Libido wordt ook beter.

L-Tryptofaan (stimuleert de aanmaak van serotonine)

L-Tyrosine (stimuleert de aanmaak van dopamine)
 
jongens dit is een serieus topic alleen sups geen drugs.

GHB kan je tog niet halen bij xxl?
 
Phenylethylamine (of dendrobium extract) - rush duurt niet zo lang maar als je stackt met hordenine is daar wel iets aan te doen
 
Xtreme Test XXL, hierdoor zul je je goed voelen en meer zelfvertrouwen. Libido wordt ook beter.

L-Tryptofaan (stimuleert de aanmaak van serotonine)

L-Tyrosine (stimuleert de aanmaak van dopamine)

Nou dat zal (PPV) per persoon verschillend zijn...
merkte er niks van.
 
Ik zie ze allebei bij sportpoeders, maar hoe betrouwbaar is die shop? Want ze hebben wel goeie poeders nog, alleen die dingen zijn moeilijk te doseren.
 
Check men topic in sig ;) Staat wel iets tussen.
 
Trenbolone ;)
 
Xtreme Test XXL, hierdoor zul je je goed voelen en meer zelfvertrouwen. Libido wordt ook beter.

L-Tryptofaan (stimuleert de aanmaak van serotonine)

L-Tyrosine (stimuleert de aanmaak van dopamine)

Serieus? Van een kuurtje 500mg test ew voel je geestelijk niet veel (volgens ervaringsdeskundige, ik kan het niet weten), laat staan een supp.
 
Naakte vrouwen
 
Heroine, maar hebben ze ook niet bij Xxl.
Wel kans dat het ergens doorheen zit bij B&F .
 
Welke supplementen zorgen nou voor een lekker euforisch gevoel zodat je lekker in je vel zit en happy bent. Gebruik al een tijd gaba maar werking is wat minder geworden nu. Wil iets hebben dat ervoor zorgt dat ik heel de dag een lekker gevoel heb en zelfvertrouwen.
test ---------- Toegevoegd om 22:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:21 ----------
Heroine, maar hebben ze ook niet bij Xxl. Wel kans dat het ergens doorheen zit bij B&F .
:lol:
 
Back
Naar boven