AndroidHealthClinic

Supplementen door elkaar

Bezoekers in dit topic

ultraarjen

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
2 aug 2010
Berichten
88
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
81kg
Vetpercentage
10%
Hallo, ik vraag mij af of je eigenlijk alle supplementen door elkaar, of eigenlijk tegelijk kan nemen. Kan het zijn dat bepaalde supplementen elkaar afstoten of zoiets?
Ik gebruik:
L-arginine
Creatine
Vitamine D3
Omega 3
Whey isolaat
 
Ik zie geen gekke dingen in je lijst.
 
Ja, er zijn antagonen maar die zie ik er in je lijstje niet tussen zitten alhoewel je zou kunnen checken waar je D in zit ivm je omega 3
 
Ja, er zijn antagonen maar die zie ik er in je lijstje niet tussen zitten alhoewel je zou kunnen checken waar je D in zit ivm je omega 3
Vitamine D is een vetoplosbare vitamine. Past prima bij visolie, wordt zelfs vaak samen ineen aangeboden.
 
Vetzuur verhouding van een product waarin deze verhouding specifiek is afgestemd kan door de vetzuurverhouding van een ander product beinvloed worden.

Dat het soms in 1 product gestopt wordt wil niet zeggen dat het heen invloed op het eindresultaat kan geven. Vandaar dat je als je iets koop er wijs aan doet eerst de kleine lettertjes te lezen.
 
Hallo, ik vraag mij af of je eigenlijk alle supplementen door elkaar, of eigenlijk tegelijk kan nemen. Kan het zijn dat bepaalde supplementen elkaar afstoten of zoiets?
Ik gebruik:
L-arginine
Creatine
Vitamine D3
Omega 3
Whey isolaat


als maar geen B&F meuk is anders bende goed genaaid :o
 
Vetzuur verhouding van een product waarin deze verhouding specifiek is afgestemd kan door de vetzuurverhouding van een ander product beinvloed worden.

Dat het soms in 1 product gestopt wordt wil niet zeggen dat het heen invloed op het eindresultaat kan geven. Vandaar dat je als je iets koop er wijs aan doet eerst de kleine lettertjes te lezen.

Wat bedoel je hier mee?
 
Deze stack kan prima. Dat van de vetzuurverhouding weet ik niet, maar zoals 3XL zei.. als er bepaalde ingrediënten in een supplement zitten, hoeft dit niet per se te betekenen dat het dan altijd perfect is afgestemd. Het is altijd verstandig om eerst even wat dingen te lezen over de ingrediënten in een supplement.

Ik heb nog wel een tip voor de Arginine. Er zijn genoeg onderzoeken geweest waaruit bleek dat Arginine helemaal niet zo effectief als supplement, omdat de opname hiervan slecht is. Arginine bezit wel veel voordelen, dus hier is niks mis mee. Alleen kan je beter voor L-Citrulline (malaat) kiezen of L-AAKG, aangezien deze wel goed opgenomen worden en de concentratie Arginine in het lichaam beter verhogen als L-Arginine zelf.
 
Wat bedoel je hier mee?

Dat wanneer je een product met een ideale/optimale verhouding van ingrediënten combineert met een ander product deze verhouding wel eens verstoord zou kunnen worden zodat het ideale/optimale vervalt.
 
Nu ik het nog eens lees snap ik dat je dat bedoelt.
 
Back
Naar boven