Fitness Seller

Supplementen intake? Veldvoetbal/zaalvoetbal?

Bezoekers in dit topic

Kick Speed van sportfood.nl
Ik krijg er naar een kwartier erg veel energy van ;)
 
Kick Speed van sportfood.nl
Ik krijg er naar een kwartier erg veel energy van ;)

ja maar je hebt iets nodig wat je glycogeen leverd... niet alleen een mentale boost... anders brand je al je spieren op.
 
Kun je me ook uitleggen wat er niet goed was aan mijn advies of was het niet volledig?;)

vitargo varianten vullen je glycogeen het snelste aan zonder je darmen te overbelasten of een insulinepiek te veroorzaken. Daarnaast geeft de NOS je meer power . drankjes kan ook .. maar dit is beter ;)
 
ga voor vitargo en nos combi! maar slaat de nos wel aan als ik het maar 2x a 3x per week neem?

en Rene kun je nog effe op de pot Vextrago CX11 kijken wat de preciese inzit qua crea,amino en beta alanine.
 
ga voor vitargo en nos combi! maar slaat de nos wel aan als ik het maar 2x a 3x per week neem?

en Rene kun je nog effe op de pot Vextrago CX11 kijken wat de preciese inzit qua crea,amino en beta alanine.

ja shit.... vergeten weer..... ik kan het ook nergens vinden op internet die gegevens.

en ik zou die nos gewoon ook op rustdagen nemen 2 scoops.. elke dag zou ik 2 scoops nemen. Kan je er 40 dagen mee doen.
 
Back
Naar boven