Fitness Seller

Supplementen intake? Veldvoetbal/zaalvoetbal? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jeremia

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
15 mei 2005
Berichten
1.237
Waardering
1
Hoi iedereen:D

Ik ga vanaf aanstaande seizoen weer voetballen op zowel veld als zaal. Alleen vallen de training op veld en competitie in de zaal op dezelfde dag!

Het zit zo ik moet op dinsdag eerst trainen om 19.30 tot 20.45(normaal 21.00)maar stop wat eerder, en heb daarna om 21.30 competitie in de zaal!

Wat raden jullie mij aan voor supplementen die ik kan innemen? zowel gedurende de week als tussen de training en wedstrijd?:D
 
creatine nam ik vroeger wel eens als ik voetbal speelde
 
supplementen voor voetbal? Ehm een redbull voor de training? :rolleyes:
 
ja een redbull,AA,xtargo of dextrojuice zou wel kunnen helpen denk ik. Of als je echt gek wil doen een No-pre sup.:P

zelf lijkt me een ijskoude Xtargo of Dextrojuice me heerlijk tussen 2sporten door
 
Heel eenvoudig, zorg dat je meer koolhydraten uit sportdranken, vruchtensappen en boterhammen met zoet beleg binnen krijgt. Heb je geen supplementen voor nodig.
 
nee maar heb denk ik wel een energieboost nodig voor tussen de veldtraining 20.45 en 21.30 zaalwedstrijd. en iets waardoor ik minder verzuur tijdens de veldtraing.
 
nee maar heb denk ik wel een energieboost nodig voor tussen de veldtraining 20.45 en 21.30 zaalwedstrijd. en iets waardoor ik minder verzuur tijdens de veldtraing.

minder verzuring tijdens de training: zou ik bcaa's aanraden: check xtend, Core ABC of purple wraath.

meer energie: AMP van ergohparm !

grtz

bart
 
nee maar heb denk ik wel een energieboost nodig voor tussen de veldtraining 20.45 en 21.30 zaalwedstrijd. en iets waardoor ik minder verzuur tijdens de veldtraing.

Goed blijven drinken is het allerbelangrijktste om kramp te voorkomen. Daarnaast veel koolhydraten zoals pasta eten. En gewoon wat creatine wil wel eens helpen.
 
minder verzuring tijdens de training: zou ik bcaa's aanraden: check xtend, Core ABC of purple wraath.

meer energie: AMP van ergohparm !

grtz

bart

zoiets kan je beter niet meer nemen om 20 uur in de avond.
lijkt me niet goed voor je nachtrust
 
ben jij een prof trouwens , wordt je hiervoor betaald?
 
Hydratiedrankjes.

  1. Ze gaan de afname van het plasmavolume tegen.
  2. Ze gaan de verhoging van de lichaamstemp. tegen.
  3. Ze voorzien de spieren van brandstof.
  4. Ze zorgen dat de vermoeidheid later optreed.

Let er op dat het koolhydraat gehalte van je drnakje niet meer dan 6% bedraagt (supermarkt drankjes moet je daarom vaak aanmaken met water) en met een zoutgehalte tussen de 1,7 en 2,9 max. per liter.
 
Hydratiedrankjes.

  1. Ze gaan de afname van het plasmavolume tegen.
  2. Ze gaan de verhoging van de lichaamstemp. tegen.
  3. Ze voorzien de spieren van brandstof.
  4. Ze zorgen dat de vermoeidheid later optreed.

Let er op dat het koolhydraat gehalte van je drnakje niet meer dan 6% bedraagt (supermarkt drankjes moet je daarom vaak aanmaken met water) en met een zoutgehalte tussen de 1,7 en 2,9 max. per liter.

oke valt eens te proberen, maar noem eens een merk of iets?wat ik kan halen.
 
oke valt eens te proberen, maar noem eens een merk of iets?wat ik kan halen.
Ik kan via google even niets vinden maar ik zit in het buitenland en ik krijg om de een of andere reden compleet andere zoekresultaten al zoek ik met de Ned. versie van google.

Loop anders eens de supplementenzaak binnen of kijk bij een van de forumsponsoren. Het enige Hydratiedrankje dat ik zo op weet te noemen is HYDROBLAST, maar ik kan nu dus even nergens iets vinden over de samenstelling er van.
 
Ik zou je aanraden om tussen die 2 trainingen een vitargo, x-targo of vextrago in te nemen met zoiets als NOS ether... dan wordt je glycogeen snel weer aangevuld en de NOS zal zorgen voor wat meer power.
 
Ik zou je aanraden om tussen die 2 trainingen een vitargo, x-targo of vextrago in te nemen met zoiets als NOS ether... dan wordt je glycogeen snel weer aangevuld en de NOS zal zorgen voor wat meer power.

zijn die 2producten te combineren in 1 "shake"?

vextargo lijkt me het beste..aangzien er ook creatine en aminozuren in zitten..
 
wat is de preciese samenstelling van Vextrago CX11.?

Hoeveel creatine, amiozuren en beta alanine zitten erin per 75gram.
 
Back
Naar boven