Fitness Seller

Supplementen meenemen op vakantie?

Users who are viewing this thread

baajes

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
6 apr 2006
Hey,

Ik vertrek donderdag effe voor 10 dage naar sallou. Ik heb net 7 dagen rust er op zitte en ben van plan ginder de training terug te starten.

Nu heb ik een vraagje ivm met men suplementen. Kan ik deze gewoon meenemen in men bagage op de vlieger? Want tegenwoordig met die strenge controles. Iemand hier ervaring in?

thx!

Flippo

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
10 jan 2006
ja zou ik ook willen weten..ik had graag m'n BCAA's meegenomen maar dat zijn nogal grote pillen, sebiet draaien ze me in Thailand in de bak. Als ze het aanzien als drugs kun je er de doodstraf voor krijgen :s
Dus word ik graag even ingelicht.

SanderM

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
20 feb 2006
mijn trainingsmaatje en ik en een maat van ons gingen naar lloret met het vliegtuig en hij nam mee: whey gainer van power supp en die eiwit pillen van power supp. die pillen had hij in zn handbagage en die pot in zn koffer. als er maar opstaat wat het is is er niks aan de hand.

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 okt 2002
Lengte
1m69
Massa
95kg
Geen probleem. Ik neem elk jaar een pot eiwitten mee op vakantie. Heb het al meegenomen naar tenerife, mallorca, turkije en bulgarije. Laatste 2 zijn toch wat strengere landen. Gewoon je pot eiwitten oid in de koffer.

Gottardi Exp

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
6 jul 2006
Hey,

Ik vertrek donderdag effe voor 10 dage naar sallou. Ik heb net 7 dagen rust er op zitte en ben van plan ginder de training terug te starten.

Nu heb ik een vraagje ivm met men supplementen. Kan ik deze gewoon meenemen in men bagage op de vlieger? Want tegenwoordig met die strenge controles. Iemand hier ervaring in?

thx!

waarom in je handbagage en niet gewoon in je koffer???

Enneuh trainin in Salou:) Toen ik geweest was naar Lloret was het de meest catabole periode van mijn leven. Weinig slaap en rust en veel drank.. Vooral geen energie nog om te trainen hoor.

OneUp

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
17 feb 2004
Lengte
1m74
Massa
82kg
Ik spaar meestal m'n testzakjes whey ed op zodat ik die mee kan nemen op vakantie, gewoon in m'n koffer ipv handbagage.

OP
baajes

baajes

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
6 apr 2006
k thx, ik plof men spulle in de koffer :).

Naar boven