Fitness Seller

Supplementen met efedra?

Bezoekers in dit topic

Anoniem4418

Novice
15 jaar lid
uitgeschakeld
Waardering
0
Hoi,

Ik ben benieuwd of iemand hier me iets kan vertellen over supplementen met efedra.
Ik heb een aantal jaren gelden gebruik gemaakt van het produkt Xenadrine. Hier zat destijds nog efedrine in. Ik heb hier heel veel aan gehad want ben toen met dit supplement in de combinatie met sporten ongeveer 16 kilo afgevallen.
De werking van supplementen tegenwoordig zonder de efedrine valt me enorm tegen. Ik vraag me dan ook af of er nog produkten te verkrijgen zijn waar nog wel efedrine in zit? En zo ja dan zou ik natuurlijk ook graag weten welke produkten dit zijn, en ervaringen hiermee :)

Alvast bedankt voor de reacties!

Het plantje is illegaal verklaard, dus officieel niet meer verkrijgbaar.
Misschien dat bronnen buiten Nederland, waar het nog niet illegaal is er aan kunnen komen.
Ik had een aantal jaren geleden een grote zak met pure ephedrine waar ik thee van kookte. Je kan eens smartshop vragen of hij er 'via via' nog aan kan komen.

Tijd om te leren hoe je je lichaam kunt maken zonder pilletjes. Dieet + krachttraining + cardio is alles wat je nodig hebt.

Een ECA stack kan idd wonderen doen!
Maar zoals vermeld ephedrine = illegaal

Kzou supplementeren met gewone Caffeine tabs en groene thee, dat gecombineerd met een goed voedings-en trainingschema = resultaten

Terug
Naar boven