Fitness Seller

supplementen na steroiden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

GJM

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 mrt 2003
Berichten
2.079
Waardering
188
Lengte
1m85
Massa
116kg
Vetpercentage
7%
Een vriend van mij heeft na 3 kuurtjes besloten om te stoppen met steroiden. HIj wil zich nu volledig richten op supplementen iets wat wij (onze train groep) allemaal gaan doen. Nu mijn vraag, zullen de supplementen na steroiden gebruik minder helpen als bij een naturel zo ja in welke mate kan je dit dan verwachten.

o ja hij traint ongeveer anderhalf jaar. lijkt me sterk dat zijn grens die naturel bereikt had kunnen worden gepasseerd is

alvast bedankt
 
Als je die na 3 kuurtjes nog niet voorbij zou zijn doe je iets elementair mis denk ik :)
 
3 kuurtjes in anderhalf jaar???
beetje ongeduldig mannetje
vraag me af of zn voeidng en dergelijke wel voldoende is, al dan niet aandacht aan geschonken is.

en wat voor supps zat hij aan te denken?

en ook niet onbelangrijk, waarom wil hij stoppen met kuren?
 
omdat hij Pamela tieten heeft nu :D
 
dandyman zei:
3 kuurtjes in anderhalf jaar???
beetje ongeduldig mannetje
vraag me af of zn voeidng en dergelijke wel voldoende is, al dan niet aandacht aan geschonken is.

en wat voor supps zat hij aan te denken?

en ook niet onbelangrijk, waarom wil hij stoppen met kuren?

alle werkende supplementen, en hij wil stoppen om dat hij nog op zijn oudere jaren gezond wil zijn.
 
had ie er in de 1e instantie niet aan moeten beginnen!

3 kuurtje in 1.5 jaar is wel veel, zeker voor iemand die nog maar 1.5 jaar traint.

Hoe zat/zit het met zijn voeding?
 
seeker zei:
alle werkende supplementen, en hij wil stoppen om dat hij nog op zijn oudere jaren gezond wil zijn.

wel dom dat je er dan toch aan begonne bent..had die da niet eerder kunne bedenken?

hou oud is die?
 
Hoe oud? Zullen we een poultje opzetten?

Ik vrees <20. :rolleyes:


/edit:
On topic:
Ja, als je al flink wat AAS gebruikt hebt zullen supps minder goed 'aanslaan' dan bij mensen die niet gekuurd hebben.
 
Laatst bewerkt:
MrJ zei:
Hoe oud? Zullen we een poultje opzetten?

Ik vrees <20. :rolleyes:


/.

zou je denken?

seeker zei:
he robbin je bent de achtien jarige vergeten die er al +/-20 kuren achter zijn kiezen heeft zitten non-stop en die in het weekend telkens weer zijn record van 30 pillen op 1 avond probeert te verbreken en die in het weekend nog meer blowt en snuift, en ook bijna niks aan zijn voeding doet, haha, ik zie je wel weer in de sportschool vriend........... en dit is ook geen geintje


denk t eigenlijk ook wel ja:D
 
Supplementen zullen wel wat helpen maar ik zou er maar niet teveel meer van verwachten. Want als je eenmaal gekuurd hebt groei je natural niet zo makkelijk meer. Wat weegt je trainingsmaatje en hou oud is hij nu? En 3 kuren in/tijdens 1,5 trainingservaring is gewoon dom.
Supplementen zullen je in ieder geval nooit het zelfde resultaat geven dan a.s. of je nu natural bent of niet.
 
Je kan natural prima verder groeien nog. Het gaat alleen om 1 ding, zit je op je genetische grens, zo ja, dan groei je natural niet verder mee, terwijl je met as over die grens kan komen. Maar na 1,5 jaar trainen zit je zeker weten niet op je grens, dus zal je wanneer je eigen productie na je kuur weer in orde is en je voeding en training goed is gewoon verder groeien.

Supplementen kunnen je ook prima helpen, ze werken anders dan steroiden, dus het is niet zo dat je na een kuur niet meer op supps. reageert.
 
soulreaver zei:
Je kan natural prima verder groeien nog. Het gaat alleen om 1 ding, zit je op je genetische grens, zo ja, dan groei je natural niet verder mee, terwijl je met as over die grens kan komen. Maar na 1,5 jaar trainen zit je zeker weten niet op je grens, dus zal je wanneer je eigen productie na je kuur weer in orde is en je voeding en training goed is gewoon verder groeien.

Supplementen kunnen je ook prima helpen, ze werken anders dan steroiden, dus het is niet zo dat je na een kuur niet meer op supps. reageert.


Thanks hier heb ik/ hij wat aan
 
mja 3kuren op 1.5jaar valt mee , maar als ie nog maar 1.5jaar traint jah, daar ga ik me niet over uitspreken.
 
Supplementen zijn ook geen wondermiddelen. Alleen met crea worden resultaten behaald.

Maar als je al eens aan de A.S. hebt gezeten, dan zal het alleen maar tegenvallen.

Goed eten is veel belangrijker.
 
denk 18 jaar.... nu 19,5 na 3x kuren...
welke supplementen werken na je kuur? misschien clomid!!!!! of heeft hij daar nog nooit van gehoord...
 
Back
Naar boven