AndroidHealthClinic

supplementen omega en vitaminen

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

UnderTheMountain

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
3 feb 2016
Berichten
286
Waardering
17
Lengte
1m75
Massa
90kg
Vetpercentage
20%
Ik volg nu een cut dieet en zit op 2200 kcal. Mijn vraag is nu gewoon, als je omega 3 softgels van XXL Nutrition gebruikt, verhoogt dit je kcal inname op de dag dan? zo ja, hoeveel is dit dan per capsule? Wil toch graag onder de 2200 kcal blijven.

En is het misschien beter om de omega 3 softgels te bestellen? of de omega 3-6-9 softgels?

Ook slik ik gewoon vitamine c bruistabletten, maar deze is gewoon van de supermarkt zelf

Voedingsschema zal ik hieronder erbij posten
 

Bijlagen

  • forum voedingsschema cut.xlsx
    11,1 KB · Weergaven: 64
Tuurlijk verhoogt dit de kcals. Maar zal zo veel wel niet zijn Kan je de kcals niet vinden bij de beschrijving van het supplement?
 
Tuurlijk verhoogt dit de kcals. Maar zal zo veel wel niet zijn Kan je de kcals niet vinden bij de beschrijving van het supplement?
Kan alleen het aantal mg enz. vinden, misschien dat jij t ertussen ziet staan en ik t gemist heb, maar zo ver ik weet staat het er niet
Omega 3
 
Laatst bewerkt:
qua supplementen gebruik ik nu per dag 1 capsule vitamine C1000 van XXL. Wil ook iedere dag 1 softgel van omega 3 toevoegen, maar wil hier dan graag eerst het aantal kcal enz weten, zodat ik deze kan afstemmen op mijn voedingsschema
 
qua supplementen gebruik ik nu per dag 1 capsule vitamine C1000 van XXL. Wil ook iedere dag 1 softgel van omega 3 toevoegen, maar wil hier dan graag eerst het aantal kcal enz weten, zodat ik deze kan afstemmen op mijn voedingsschema

1 cap vit c en 1 softgel omega 3 is echt te verwaarlozen qua kcals. Tenzij je echt die 10 of 15 kcals wilt tellen.Weet ook niet precies hoeveel kcals het zijn. Ik heb thuis omega drie caps liggen als ik het niet vergeet kan ik eens kijken op het potje.

Is van een ander merk maar zal wel ongeveer hetzelfde zijn qua kczals.
 
1 cap vit c en 1 softgel omega 3 is echt te verwaarlozen qua kcals. Tenzij je echt die 10 of 15 kcals wilt tellen.Weet ook niet precies hoeveel kcals het zijn. Ik heb thuis omega drie caps liggen als ik het niet vergeet kan ik eens kijken op het potje.

Is van een ander merk maar zal wel ongeveer hetzelfde zijn qua kczals.
Top! Dan voeg ik ze er gewoon lekker aan toe:p Die 20 kcal meer zullen geen verschil maken, zo ja, dan gooi ik er een paar kcal af op iets anders;)
 
En t maakt niet uit of ik de omega 3 inneem voor t slapen samen met wat pinda's en kwark?
 
En t maakt niet uit of ik de omega 3 inneem voor t slapen samen met wat pinda's en kwark?

Nee maakt niet uit. Omega-3 kan je op ieder moment nemen. Met pinda's erbij weet ik niet of dat handig is, dan krijg je wel veel vetten binnen. Maarr als het past binnen je dagelijks inname kan het wel. (1gram vetten per kilo lichaamsgewicht)
 
Die van my protein zijn 9 kCal per stuk. Xxl zal vergelijkbaar zijn.

Niet vergeten te loggen in MyFitnessPal! :D
 
Ga het zeker opschrijven, wantjah ieder pondje gaat door t mondje:p;) DBB exclusive:flexbiceps:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven