XXL Nutrition

Supplementen op vakantie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jetze5

Novice
Lid geworden
2 feb 2016
Berichten
29
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
81kg
Vetpercentage
10%
Hallo iedereen,

Volgende week zondag ga ik tien dagen naar een all inclusive resort. Ongeveer 4-5 hierna heb ik een fotoshoot om de gains van de afgelopen jaren te fotograferen.

Ik vroeg mij af, ook al hou ik in mijn achterhoofd dat ik voldoende eiwitten moet eten en me niet helemaal moet volproppen met allemaal zooi, of sommige supplementen helpen om mijn shape stabiel te houden.

Graag hoor ik jullie mening!
 
Wat je al zegt. En de dagen nadat je terugkomt je best doen om je shape zo goed mogelijk te krijgen.

Maar echt handig gepland is het niet.
 
Dank voor je reactie.

Handig is anders inderdaad.

Gelukkig kom ik niet heel snel aan, dus hopelijk valt de schade mee. Vier weken moet te doen zijn.
 
Denk4-5 weken na z'n vakantie de fotoshoot
 
Zolang je niet elke dag een calorieoverschot creëert is er niet zoveel aan de hand. Misschien daar een keer de gym pakken.
 
4-5 weken inderdaad, zolang heb ik nog na de vakantie
 
tijd zat dus, niet te gek doen op vakantie en na vakantie gewoon dieet herpakken.
 
Dank voor jullie reacties :-)

Mocht er iemand nog meer tips hebben, altijd welkom!
 
Heb niet veel ervaring, maar denk als het mogelijk is om miss whey mee te nemen, zodat je zeker aan je voldoende eiwitten per dag komt.
En meestal hebben die all-in resorts toch ook een fitness?!
Even goed overleggen met je gezelschap, zodat je toch een uurtje kan gaan knallen ;-)
 
Als je echt bang bent tekort eiwitten te eten.
Gesloten zak of pot eiwitten kan je gewoon in je koffer meenemen.
 
Je zit all-inclusive toch? Dan lijkt het mij niet heel lastig om je aan je macro's te houden. Zolang je daar goed eet en voldoende eiwitten binnenkrijgt denk ik dat je geen supplementen nodig hebt hoor ;)
 
Dank voor je reactie.

Handig is anders inderdaad.

Gelukkig kom ik niet heel snel aan, dus hopelijk valt de schade mee. Vier weken moet te doen zijn.

Hangt af van hoeveel kcals je eet.
 
Je zit all-inclusive toch? Dan lijkt het mij niet heel lastig om je aan je macro's te houden. Zolang je daar goed eet en voldoende eiwitten binnenkrijgt denk ik dat je geen supplementen nodig hebt hoor ;)

Lijkt me ook niet lastig om baggervet terug te komen :)
 
Lijkt me ook niet lastig om baggervet terug te komen :)

Haha ja dat is ook een mogelijkheid. Maar dan gaat het natuurlijk om een stukje zelfdiscipline. Ik heb de laatste jaren ook altijd all-inclusive gezeten, maar kwam ook niet dikker terug van vakantie ;)
 
Hier heb ik veel ervaring in :). Je belangrijkste 2 taken zijn: genoeg eiwit binnen krijgen, pompen (niet trainen).

Eiwit:
Kcal zijn genoeg te vinden op vakantie, maar eiwitten niet. Ik neem deze vier producten daarvoor altijd mee, douanen proof en buiten de koelkast houdbaar:
Kant-en-klare maaltijden - Non-diepvries
MM Beef Jerky
Whey Delicious Sample Pack (15 smaken)
[Link niet meer beschikbaar]

Trainen:
In een tijdsperiode waar je over praat is om de dag boven lichaam en daarna onderlichaam oppompen genoeg voor je shape te houden. Spierschaden creëren op vakantie doe ik niet, je bent daar niet om gains te maken, maar je wilt ze wel behouden.
 
Haha ja dat is ook een mogelijkheid. Maar dan gaat het natuurlijk om een stukje zelfdiscipline. Ik heb de laatste jaren ook altijd all-inclusive gezeten, maar kwam ook niet dikker terug van vakantie ;)

Gelukkig beschik over aardig wat zelfdiscipline, dus dat komt helemaal goed! Ik vind het zonde om veel gains te verliezen, waar ik de afgelopen tijd veel werk voor verricht heb!
 
Hier heb ik veel ervaring in :). Je belangrijkste 2 taken zijn: genoeg eiwit binnen krijgen, pompen (niet trainen).

Eiwit:
Kcal zijn genoeg te vinden op vakantie, maar eiwitten niet. Ik neem deze vier producten daarvoor altijd mee, douanen proof en buiten de koelkast houdbaar:
Kant-en-klare maaltijden - Non-diepvries
MM Beef Jerky
Whey Delicious Sample Pack (15 smaken)
[Link niet meer beschikbaar]

Trainen:
In een tijdsperiode waar je over praat is om de dag boven lichaam en daarna onderlichaam oppompen genoeg voor je shape te houden. Spierschaden creëren op vakantie doe ik niet, je bent daar niet om gains te maken, maar je wilt ze wel behouden.
Hoe bedoel je pompen op vakantie? In de sportschool daar of met andere oefeningen?

Greetz
 
Je zit all-inclusive toch? Dan lijkt het mij niet heel lastig om je aan je macro's te houden. Zolang je daar goed eet en voldoende eiwitten binnenkrijgt denk ik dat je geen supplementen nodig hebt hoor ;)
Daar ga ik me inderdaad mee bezig houden! Dank :-)!
 
Back
Naar boven