MuscleMeat

Supplementen over datum, niet meer te gebruiken???

Bezoekers in dit topic

RobbieH

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 nov 2002
Berichten
865
Waardering
0
Ben vandaag weer eens naar mijn pa geweest.
Hij is ook wel een beetje met de gewichten aan de gang geweest vroeger maar nooit echt superseriues, hij is meer een marathonloper.
Maar hij had dus nog supplementen staan en vroeg ofdat ik ze wilde hebben.
Maar ze zijn dus over datum hoe erg is dit???
Het gaat om:

tribulus > 15-01-2003
chroom piconolaat > 11-10-2002
Multivitaminen > 21-08-2002

Vooral de multivitaminen zou ik wel jammer vinden want zijn 2 potten van 60 stuks en kosten samen ruim 50 euro.

Maar zou het nog wel werken en/of is het schadelijk???
 
Ik ben hier ook wel benieuwd naar, ik heb nog wat spul ver over datum (aminozuren). Ik denk dat het niet schadelijk is maar dat de werking vermindert, net als bij sommige medicijnen. maar dat is alleen mijn id die ik zelf niet ga testen :D
 
Je moet niet op een paar maandjes kijken. Spreek je over jaren, dan zou ik het lekker laten liggen.
 
ik zou het niet meer doen
 
Ik zou het gewoon doen. Vaak is die datum de datum die ze moeten garanderen dat het nog goed is, daar zijn ze uiteraard en heel terecht heel voorzichtig in, echter wil dat niet zeggen dat een product niet meer goed is..
 
Als alles nog netjes dicht verpakt is moet het niet echt een probleem zijn, maar laat idd de datums niet TE ver over de datum komen
 
eigen verantwoordelijkheid.......
 
Zolang de tabletten niet verkleurt zijn of vn geur is verandert kan je dit nog wel gebruiken. Het is mee een garantie datum. Die tribulus, mits goed bewaard, kun je nog wel gebruiken.
 
geldt dit ook voor creatine, hiermee bedoel ik dus, hoever over de datum kan je dit nog gebruiken.
 
Originally posted by Nofinger
geldt dit ook voor creatine, hiermee bedoel ik dus, hoever over de datum kan je dit nog gebruiken.

No prob... als je creatine niet meer goed is dan gaat ie ook vreemd ruiken. Een beetje zurig...
 
Originally posted by soulreaver
Ik zou het gewoon doen. Vaak is die datum de datum die ze moeten garanderen dat het nog goed is, daar zijn ze uiteraard en heel terecht heel voorzichtig in, echter wil dat niet zeggen dat een product niet meer goed is..

Daar ben ik mee eens, alleen bij sommige producten moet je wel een beetje uitkijken. :barf: Zelf slik ik al een tijdje multivitamine die 7 maanden over tijd zijn. Je kan beter een potje vitamine overtijd hebben dan dat je vrouw/vriendin dit is.
 
Creatine gaat ook klonteren. Dan zijn ze ook niet mer goed. Ik heb wel eens een pot Glutamine gehad. Ik maakte het pot open.....een grote klont met hier en daar groene stippels!!!Volgens mij is ie niet meer goed.

Je moet ook letten op shakes die je al gemixt hebt. Deze zijn maar zeer kort houdbaar. Ik heb er eentje als je die een dag uit de koelkast bewaard, wordt deze 'heet'!!! Je voelt het in je mond bijten!!
 
Back
Naar boven