MuscleMeat

supplementen over tijd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mosfet

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 jul 2004
Berichten
592
Waardering
0
Joew,

ik heb de kans om 4 potten SAN Infusion te kopen tegen een prijsje (waar ik zeker nog aan af kan doen -> 10€ per pot of zo), maar die kerel heeft me onlangs laten weten dat de vervaldatum december 2005 was.
De potten zijn allen nog verzegeld.

Kan dit veel kwaad? Ik weet niet juist hoe lang je doet met zo'n pot, maar da's maar 1 kg, dus ik vermoed dat de meeste er na een maandje zullen doorzitten.

Doen of niet, wat denken jullie?
 
ja ik zou 't ook doen.
 
Normaal gesproken geen enkel probleem. Alleen mocht het toch mis gaan, dan is het eigen verantwoordelijkheid.
 
Ingredients:
Protein Blend (Micellar Casein, Whey Protein Concentrate, Whey Protein Isolate, Colostrum Powder, Lactalbumin), Sunflower Creamer (High Oleic Sunflower Oil, Calcium Caseinate, Mono And Diglycerides, Dipotassium Phosphate, Soy Lecithin), Oat Fiber, Flax Seed Powder, Medium Chain Triglycerides, Conjugated Linoleic Acid Calcium Salt, Stabilized Rice Bran, Enzymatically Hydrolyzed Wheat Gluten (As A Source Of Glutamine Peptide), Bifidobacterium Bifidum, Natural And Artificial Flavors, Acesulfame K, Xanthan Gum, Lactobacillus Acidophillus, And Sucralose

de dikgedrukte stoffen zijn vetachtigen, die kunnen rans worden. Maar aangezien het nog maar 3 maanden over de datum is, lijkt het mij geen kwaad te kunnen. En de potten zijn dicht.
 
Hm, ik denk dat ik me er toch maar ga aan wagen.
Ook al aangezien ik nu kan kopen voor 40/50€ wat anders om en bij de 200€ zou kosten.
 
Back
Naar boven