Fitness Seller

Supplementen t.b.v. betere concentratie

Bezoekers in dit topic

BB_

💪
Elite Member
Challenge x2
Foto Contest
Lid geworden
25 sep 2016
Berichten
26.362
Waardering
45.246
Lengte
1m89
Massa
117kg
Vetpercentage
12%
BB'ers,

Ik merk dat ik de laatste jaren de aandachtsspanne van een hond heb, met name tijdens saai kantoorwerk. Nu weet ik dat er veel supplementen in de omloop zijn t.b.v. concentratie, maar ben benieuwd naar ervaringen hier welke supps echt werken (voordat ik weer een hoop geld aan onzin ga uitgeven).

PS. Tijdens de cruise net zo veel last van, dus zal niet enkel aan kuren liggen.
 
Caf......
 
phenylpiracetam
ibutamoren
adrafinil

Geen ervaring mee maar ik weet dat pro gamers enzo dit gebruiken.

ps. hoi BB_ hoe gaat het ermee?
 
Kan je dat saaie werk niet uitbesteden, zodat jij iets kan doen waar wel een uitdaging in zit?
 
BB'ers,

Ik merk dat ik de laatste jaren de aandachtsspanne van een hond heb, met name tijdens saai kantoorwerk. Nu weet ik dat er veel supplementen in de omloop zijn t.b.v. concentratie, maar ben benieuwd naar ervaringen hier welke supps echt werken (voordat ik weer een hoop geld aan onzin ga uitgeven).

PS. Tijdens de cruise net zo veel last van, dus zal niet enkel aan kuren liggen.
Een baan zoeken die je leuk vind .
Dat is de aanpak bij de wortel en ook al lijkt deze opmerking flauw en niet wat je zoekt, lijkt me killing om 40 jaar te doen wat je niet leuk vind .
 
Een baan zoeken die je leuk vind .
Dat is de aanpak bij de wortel en ook al lijkt deze opmerking flauw en niet wat je zoekt, lijkt me killing om 40 jaar te doen wat je niet leuk vind .
Dit is zeker niet altijd het probleem. Ik vind mijn job echt fantastisch en heb eigenlijk nu al de job die ik tegen mijn 40 pas hoopte te hebben. Heb wat geluk gehad, dat wel :D
Maar het is vrij stresserend en met periodes is mijn concentratie ook echt nihil. Geen concentratie is iets anders dan werken met tegenzin natuurlijk ;)

OT: bij mij helpt cafeine+phenibut enigzins om een drukke dag door te komen. 's Morgens 1 cap cafeine en 0,75-1g pheni en na het middageten nogmaals.
 
BB'ers,

Ik merk dat ik de laatste jaren de aandachtsspanne van een hond heb, met name tijdens saai kantoorwerk. Nu weet ik dat er veel supplementen in de omloop zijn t.b.v. concentratie, maar ben benieuwd naar ervaringen hier welke supps echt werken (voordat ik weer een hoop geld aan onzin ga uitgeven).

PS. Tijdens de cruise net zo veel last van, dus zal niet enkel aan kuren liggen.
Ervaar je dit ook tijdens activiteiten die je verder wel leuk/interessant vindt? En komt het erop neer dat je gedachten onbewust te makkelijk afdwalen naar wat anders of dat je simpelweg 'geen zin' hebt om je ergens op te focussen en daardoor jezelf gaat afleiden?
 
Nicotine, ff een hit van zo'n stoppen met roken ding wat je op je tong spuit. Of een pleister.

Fck de rest wat er in een sigaret zit. Nicotine als occasional nootropic is geniaal.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Onit
Bedankt voor de tips, zit wel wat bruikbaars tussen.
Ervaar je dit ook tijdens activiteiten die je verder wel leuk/interessant vindt? En komt het erop neer dat je gedachten onbewust te makkelijk afdwalen naar wat anders of dat je simpelweg 'geen zin' hebt om je ergens op te focussen en daardoor jezelf gaat afleiden?
Eerste vraag: daar heb ik t minder.
Tweede vraag: ja klopt wel.
Vroeger kon ik mij veel beter concentreren. Ook bij hetzelfde werk en ook met studie (wat niet altijd interessant was) en zelfs na een werkdag.

Heb er trouwens met thuiswerken veeel meer last van dan op kantoor, gelukkig nu weet drie dagen op kantoor per week.
 
Bedankt voor de tips, zit wel wat bruikbaars tussen.

Eerste vraag: daar heb ik t minder.
Tweede vraag: ja klopt wel.
Vroeger kon ik mij veel beter concentreren. Ook bij hetzelfde werk en ook met studie (wat niet altijd interessant was) en zelfs na een werkdag.

Heb er trouwens met thuiswerken veeel meer last van dan op kantoor, gelukkig nu weet drie dagen op kantoor per week.
Ik herken wel wat je zegt, ik zou alleen niets weten - in de vorm van een supplement - wat je erbij kan helpen. Ik merk dat ik zelf met vlagen dagen heb dat ik wél me goed kan concentreren en gedreven ben, en die benut ik dan maar ten volle.

Ik vrees dat we oud worden BB_
 
Ik gebruik l carnitine met af en toe extra magnesium. Verder glycine om lekker door te slapen. Doet wonderen met focus en brainfog. Als technieker kan je het niet veroorloven om kleine details te vergeten.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik herken wel wat je zegt, ik zou alleen niets weten - in de vorm van een supplement - wat je erbij kan helpen. Ik merk dat ik zelf met vlagen dagen heb dat ik wél me goed kan concentreren en gedreven ben, en die benut ik dan maar ten volle.

Ik vrees dat we oud worden BB_
Ritalin werkt wel. Dat gaven ze mij vroeger... want lastig en druk enzo. Je wordt er echt een zombie van, maar wel geconcentreerd.

Overigens ben ik zonder ritalin veel productiever want creatiever en betere ideeën. Ik weet mijn adhd al 15 jaar te gebruiken wanneer handig en met wat zelfdiscipline en veel sporten beheersbaar te houden.
 
Ritalin werkt wel. Dat gaven ze mij vroeger... want lastig en druk enzo. Je wordt er echt een zombie van, maar wel geconcentreerd.

Overigens ben ik zonder ritalin veel productiever want creatiever en betere ideeën. Ik weet mijn adhd al 15 jaar te gebruiken wanneer handig en met wat zelfdiscipline en veel sporten beheersbaar te houden.
Maar als je geen adhd hebt is het leuker.
 
Tijd voor een nieuwe uitdaging op het werk, of ervaar je het ook in je privéleven ?
 
Back
Naar boven