XXL Nutrition

supplementen tijdens kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

big ben

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
18
Waardering
0
welke supplementen zou je tijdens een kuur gewoon door kunnen gebruiken?

Ik heb gelezen dat je bv creatine beter niet tijdens een kuur kan gebruiken omdat dit een extra belasting is op de lever en nieren.

maar hoe zit het dan met vitaminen,lijnzaad,dextro en dergelijke tijdens een kuur?
 
Je kunt gewoon alles gebruiken, ik zou alleen geen creatine gebruiken tijdens de kuur, dat kun je beter na je kuur doen.
 
Mijn mening is dat als je gezond eet en gezond leeft alles kan gebruiken ook creatine..

Maar ik adviseer creatine juist direct na de kuur om terug val te verminderen.
 
Creatine is niet echt nuttig tijdens de kuur (behalve met ox). De overige supplementen zijn een must, ook tijdens
.
Groet,
 
Originally posted by Champ
Mijn mening is dat als je gezond eet en gezond leeft alles kan gebruiken ook creatine..

Maar ik adviseer creatine juist direct na de kuur om terug val te verminderen.
Mee eens...
 
B2B met ox bedoel je oxandrolone neem ik aan? of Oxymetholone?

Aangezien anavar je creatine pomp schijnt te verhogen..
 
ligt eraan welke kuur je doet, als je insuline gebruikt, dan kan je glutamine en creatine erbij gebruiken, omdat insuline de opname ervan verhoogd.
 
Ik zeg altijd maar zo.. iedereen aan de slin.. maar ja iedereen is bang dat ze dood gaan.. hehehe
 
Eh ja Oxandrolone bedoel ik. Met creatine zijn je resultaten veel beter.

Ik heb trouwens zelf ook aan slin gedacht. De reden dat ik er niet aan begonnen ben is datr je toch vrij veel aan vet aankomt.
 
Als je slin op de juiste manier gebruikt kom je zowat geen vet aan, daarom moet je de kortwerkende slin gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Ok! Welke slin gebruik je, hoeveel ui's en met hoeveel gram dextrose/ malto per IU? Gebuik je slin alleen na de training of ook 's morgens?
 
10 iu is voldoende na een training,
de logica van slin is dat we het nemen om zoveel mogelijk eiwitten naar de spieren te transporteren, maar je moet ook koolhydraten nemen om ervoor te zorgen dat je geen hypo zal krijgen, daarom moet je 10 gram glucose per iu nemen, dan zit je goed, krijg je toch voortekenen van eeb hypo dan neem je nog wat glucose.

slin transporteerd ook glutamine, creatine en proteine naar de spieren.

en slin is trouwens heel goedkoop.
 
ik blijf slin toch iets vinden wat zeker niet voor beginners is, het is mijn inziens een stap verder als as.. verkeerd gebruik kan ook tot de dood lijden. bovendien zal iedereen de eerste jaren nog prima op as. gaan. mijn inziens niet nodig en onnodig risicovol, iets voor alleen echte experts die podiumambities hebben..
 
Originally posted by soulreaver
ik blijf slin toch iets vinden wat zeker niet voor beginners is, het is mijn inziens een stap verder als as.. verkeerd gebruik kan ook tot de dood lijden. bovendien zal iedereen de eerste jaren nog prima op as. gaan. mijn inziens niet nodig en onnodig risicovol, iets voor alleen echte experts die podiumambities hebben..

Alleen een idioot gaat dood door slin gebruik, als je 10 gram koolhydraten per iu neemt, zit je goed.
 
Hoeveel idioten zijn er niet op deze wereld. hoeveel idioten gaan er niet op hun 15e aan de roids na 2 maanden trainen, hoeveel idioten zuipen zich niet te pletter terwijl ze 17aa steroiden gebruiken. hoeveel idioten spuiten maar wat raak zonder te weten wat ze zetten.. het punt is als iedereen er verantwoord mee omging dan was er geen probleem en hadden as. ook geen slechte naam, de realiteit laat zien dat er heeel wat idioten rondlopen op deze aardkloot..

vandaar dat ik zeg, slin is voor experts.. en ik blijf vinden dat een recreatieve bb slin, sth, synthol niet nodig heeft, mijn inziens alleen voor mensen met podiumambities..
 
1e alinea is waar.

2e alinea:
ik ken genoeg recreatieve die slin en sth gebruiken,

wat jij nu zegt werd in de jaren 70-80 ook over hormonen gezegd, slin en sth zijn nu ook vrij nieuw in bodybuilding.
binnen een jaar is STH normaal en igf-1 voor de pro's.
 
wat heet normaal vraag ik me dan af.. het is natuurlijk ieders keuze daarin, ik zeg enkel dat IK voor de recreatieve bb sth en slin een stap teveel vindt. met as. kan je verdomd goede resultaten boeken en ik vind het voor de recreatieve man onnodig en een onnodig risico.. dit is natuurlijk enkel hoe ik er tegenover sta..
 
Eens met soulreaver, tenzij je ECHT 100% weet warmee je bezig bent, maar dan nog enkel als competitieve atleet.
 
Arnold, Reeves, enz. deze mannen hadden geen slin en sth en hadden geweldige fysieken, als recreatieve athleet heb je echt geen slin en sth nodig..
 
Back
Naar boven