XXL Nutrition

supplementen van B&F nog steeds van crap kwaliteit?

Bezoekers in dit topic

We maken er wat moois van, gr Ralph.
🤭🤭💀💀 #neverforget niet meer aan de b&f meuk.
Gr Ralph… zo heb ik ineens een flashback naar bijna tien jaar terug hahaha
 
Dat dexaprine was ook wel heftig spul kan ik me herinneren

Heel toevallig was ik voordat ik dit topic opende eens aan het googlen naar dexaprine. Ik was in die tijd een jaar of 19 dacht ik en toen een potje gekocht in de cut. Eerste keer een halve tablet en ik zat letterlijk lachend op de fiets naar de gym. Het gekke is dat ik de eerste 4 dagen steken had rond mijn borst (en dan niet denken, laat ik er maar mee stoppen). Ooit een hele tablet ingenomen en de hele dag misselijk geweest.

De versie die ik had zat ook gewoon een verkapte vorm van T3 in. Knettergek dat dat allemaal kon vroeger. DMAA was wel heel leuk stiekem.
 
Kwaliteit is wel verbeterd, zoals de recentere rapporten van bijvoorbeeld hun eigen huismerk whey lieten zien.

Ik bestel er gewoon, maar ook omdat ze vaak een stuk goedkoper zijn (zeker met kortingscode). Voor mijn laatste bestelling die ik gedaan heb zijn ze 30% goedkoper dan XXL. Hun huismerk eiwitrepen zijn standaard 20% goedkoper dan XXL, terwijl het dezelfde reep is van dezelfde producent (gok ik gezien de samenstelling exact gelijk is). Alleen in een ander jasje dus. Met de 20% kortingsactie die nu loopt scheelt dat 40%.
 
Met zgn 40-50% korting maar 30ct goedkoper dan XXL zonder korting. oftewel Korting is niet altijd korting
VoedingswaardenPer 100 g1 maatschep (25 g)
Energie1673 kJ/396 kcal418 kJ/99 kcal
Vetten6,8 g1,7 g
waarvan verzadigde vetzuren2,5 g0,6 g
Koolhydraten5,6 g1,4 g
waarvan suikers4,6 g1,1 g
Vezels0,0 g0,0 g
Eiwitten78 g20 g
Zout0,39 g0,10 g


Specificaties
 
Met zgn 40-50% korting maar 30ct goedkoper dan XXL zonder korting. oftewel Korting is niet altijd korting
VoedingswaardenPer 100 g1 maatschep (25 g)
Energie1673 kJ/396 kcal418 kJ/99 kcal
Vetten6,8 g1,7 g
waarvan verzadigde vetzuren2,5 g0,6 g
Koolhydraten5,6 g1,4 g
waarvan suikers4,6 g1,1 g
Vezels0,0 g0,0 g
Eiwitten78 g20 g
Zout0,39 g0,10 g


Specificaties

Ik bedoel niet de korting die op site vermeld staat, dat is geen echte korting inderdaad. Maar je kan een kortingscode invullen voor 20% bij afrekenen. Zo lopen er bijna constant acties.
 
Back
Naar boven