AndroidHealthClinic

Supplementen vergelijker - Bodybase.eu

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
mooie site :thumbs:
 
Wil je goede sups koop dan gewoon bij xxl of powersupplements... Voor een caffeïnepilletje kan je eventueel bij bodyenfitshop langsgaan.

Zo... Site mag opgedoekt worden:D
 
Alle boardwinkels heb goede producten voor een mooie prijs. Waar je koopt is persoonlijk maar kleine winkels als een vitaminestore ofzo kan nooit concurreren qua prijs :)

Neemt niet weg dat het een mooie site is natuurlijk :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Goed initiatief jongens!

Zeker een mooi overzichtelijke site.
 
Leuk project, alleen in de voorwaarden zijn de line break codes zichtbaar :P

http://www.bodybase.eu/page/voorwaarden/

op een windows laptop bij chrome

Mooi gespot! Meteen eruit gehaald.

Goed idee!


Niet om te haten fzo :o maar er bestaat toch al zo'n site? Wel niet zo uitgebreid volgens mij?

Er zijn een aantal 'prijs' vergelijk sites inderdaad. Bijvoorbeeld de gene van DBB member Corpaul. Wij willen alleen net een stapje verdergaan. Zie 'Aankomende features' en 'Toekomst van Bodybase' in de #1 post van dit topic :)!

Mooi dat overzicht met aanbiedingen, alleen vraag ik mij af in hoeverre je de aanbiedingen van B&F kan serieus nemen gezien zij bij vele producten die prijs aanhouden.

Goed punt! Het idee is dat wij hier alleen de weekaanbiedingen gaan krijgen of echt introductie prijzen die na niet al te lange tijden anders worden. Bijvoorbeeld is Perfection Bars naar mijn mening te lang in de introductie prijs. Het zal binnenkort opgeschoond worden en meer winkels zullen erbij komen :). Alles handig op 1 plek van hopelijk alle favourite winkels straks! Een categorie filter komt er ook aan, zodat je meteen kan zien of bijvoorbeeld een pre-workout in de aanbieding is of eiwitpoeder.

Is vaak bij nieuwe producten het geval. Bij producten die al langer in het assortiment zijn opgenomen zit er wel een korting op ;)


Ik vond de site niet heel lkkr werken , maar zat ook op de iPad op te moment dat ik bezig was op de site.

Verder wel echt super handig !!

Ah kijk! Daar moeten we nog aan werken. Voor de beta hebben wij het uitvoerig de mobiele versie getest en gewoon op een pc/laptop. Tablet zal naar gekeken worden.

Tijdje terug al even met de testversie aan de slag geweest, ik ben erg te spreken over het eindresultaat!
Jammer dat nog niet alle shops meewerken, maar ik geloof dat daar snel verandering in zal komen.
Als er eenmaal veel gebruik van gemaakt gaat worden zal geen enkele shop achter willen blijven.
Succes met de laatste stappen van het proces, ik blijf het volgen.

Thnx voor het testen nog Lange!


Bedankt Corpaul, erg gewaardeerd wegens jouw positie!!

Wil je goede sups koop dan gewoon bij xxl of powersupplements... Voor een caffeïnepilletje kan je eventueel bij bodyenfitshop langsgaan.

Zo... Site mag opgedoekt worden:D

We hopen dat wanneer de NL-speciality pagina af is winkels als xxl en powersupplements er ook bij komen, want daar hebben zij veel meer aan. Hier zal alleen maar de focus liggen op Nederlandse huismerken. Prijs is hier absoluut niet van belang, de focus ligt juist de keuzes die zijn gemaakt tijdens het samenstellen van de producten, waar de stoffen voor dienen en waar het vandaan komt. Deze pagina wordt op dit moment het hards aan gewerkt.

Alle boardwinkels heb goede producten voor een mooie prijs. Waar je koopt is persoonlijk maar kleine winkels als een vitaminestore ofzo kan nooit concurreren qua prijs :)

Neemt niet weg dat het een mooie site is natuurlijk :thumb:

Het voordeel van winkels als vitaminestore is dat zij het assortiment uitbreiden. Zij hebben veel producten die bijvoorbeeld b&f en Bodylab niet hebben (en andersom).

Goed initiatief jongens!

Zeker een mooi overzichtelijke site.

Thnx! :)
 
We hopen dat wanneer de NL-speciality pagina af is winkels als xxl en powersupplements er ook bij komen, want daar hebben zij veel meer aan. Hier zal alleen maar de focus liggen op Nederlandse huismerken. Prijs is hier absoluut niet van belang, de focus ligt juist de keuzes die zijn gemaakt tijdens het samenstellen van de producten, waar de stoffen voor dienen en waar het vandaan komt. Deze pagina wordt op dit moment het hards aan gewerkt.
Hmmm dat vind ik wel een goed idee maar wie gaat dat beoordelen? Ik vind dat sommige webwinkels vaak gewoon producten en suikers bij elkaar voegen om toch maar een nieuw product aan te bieden. Terwijl het vaak geen toegevoegde waarde heeft en er geen redenering achter zit.
 
Hmmm dat vind ik wel een goed idee maar wie gaat dat beoordelen? Ik vind dat sommige webwinkels vaak gewoon producten en suikers bij elkaar voegen om toch maar een nieuw product aan te bieden. Terwijl het vaak geen toegevoegde waarde heeft en er geen redenering achter zit.

Dat wordt inderdaad erg lastig volgens mij.

Verder lijkt de site wel een advertentie voor B&F veel supplementen waar je op klikt staan hun als enige shop terwijl wij en ook veel andere shops die ik ken die ook verkopen :dunno:
 
Hmmm dat vind ik wel een goed idee maar wie gaat dat beoordelen? Ik vind dat sommige webwinkels vaak gewoon producten en suikers bij elkaar voegen om toch maar een nieuw product aan te bieden. Terwijl het vaak geen toegevoegde waarde heeft en er geen redenering achter zit.

Goed punt! Daarom willen we ook de producten reviews op DBB gaan koppelen aan de producten op onze site. Zodat belangrijke informatie (jullie reviews) en achtergrond informatie over de producten (NL-specialties) beschikbaar is voor hen die het willen weten.

Zal wel weer een zeer "objectieve" site worden als ik zie welke shops er al wel in staan en welke niet....

Dat wordt inderdaad erg lastig volgens mij. Verder lijkt de site wel een advertentie voor B&F veel supplementen waar je op klikt staan hun als enige shop terwijl wij en ook veel andere shops die ik ken die ook verkopen

Wij zijn blij met alle kritiek. Het laatste wat wij willen is niet objectief zijn of de indruk hier van wekken. Maar ik hoop dat je het volgende wel begrijpt. Elke shop wordt gelijk behandeld en we vergelijken op rating, aantal stemmen en prijs. Voor elke shop gebruiken we dezelfde voorwaarden, het onderhouden van de site kost echter ook geld en tijd. Met shops hebben we daarom afspraken over vergoedingen voor nieuwe sales en bezoekers. Elke shop heeft dezelfde afspraken en deze hebben geen invloed op de rangschikking of vergelijking. Dit staat ook vermeld op de ‘over ons’ pagina ( http://bodybase.eu/page/overons/ ). Ook is Bodybase nog in een Beta versie waar wij nu 1355 producten unieke producten hebben, ruim boven het aanbod van b&f. Er zijn inderdaad producten die ook door andere shops worden verkocht waar nu alleen b&f staat. We zetten graag jullie prijzen erbij, maar we hebben email contact met je gehad over dit onderwerp en toen gaf je zelf aan nog even af te wachten.

Wij zullen in de komende tijd naar de de 7000 producten gaan, maar dit kost tijd omdat niet alle winkels hun xml-feed al in orde hebben. Dit is een bestand van de winkel dat iedere dag geupdate wordt met de producten van winkels en bijbehorende prijzen. Wij hopen van harte dat wanneer NL-specialties af is en wij steeds meer uit de Beta versie komen je opnieuw overweegt om mee te doen. Het aanbod van XXLnutrition is net als dat van elke andere winkel meer dan welkom onder dezelfde voorwaarden. We gaan maandag weer contact op nemen met meerdere shops die nog niet opgenomen zijn, met hierin een gedetailleerde beschrijving van het concept: NL-specialties. We zien jouw reactie op deze mail dan ook graag tegemoet.
 
Goed initiatief :)

Er is een klein foutje: Onder Pre Workout moet het "Agmatine" zijn en niet "Argmatine".

Ik vind ook niet dat er reclame voor B&F gemaakt wordt, nu wet ik dat Green Bulge goedkoper @sportvoedingplaza.nl is :D
 
Ben benieuwd hoe het eruit ziet als het helemaal af is. Dan is het wellicht een goede vergelijkings site :)!
 
kortom jullie geven dus een overzicht van alle supp-sites die een affiliate fee willen betalen? :)
 
kortom jullie geven dus een overzicht van alle supp-sites die een affiliate fee willen betalen? :)

Dat klopt inderdaad! en omdat ik het helemaal niet zie zitten om te betalen om op een een vergelijkingsite tekomen staan wij er niet op ;)

Dus de site is helemaal niet zo objectief als ze willen doen laten lijken.
 
Dit maakt het er inderdaad niet objectiever doe het dan vrijwillig ofzo. Nu speelt weer het recht van de grootste. Jammer dat deze sport bijna alleen nog maar om geld draait en niet om de mensen die de sport kunnen maken of kraken. XXL is uiteraard een groot sponsor op wedstrijden en prominent aanwezig en tonen hiermee ook hun liefde voor de sport en atleten. En ik vind het jammer dat iedereen zogenaamd objectief en vrijblijvend iets willen opzetten en er uiteindelijk toch weer geld voor terug willen. Niet handig dit geeft de grootste uiteraard alle macht. Hoop dat ik het zo mag zeggen
 
Site ziet er prima uit, maar moet inderdaad behoorlijk ge-update worden.

Dat klopt inderdaad! en omdat ik het helemaal niet zie zitten om te betalen om op een een vergelijkingsite tekomen staan wij er niet op ;)

Dus de site is helemaal niet zo objectief als ze willen doen laten lijken.

Snap ik, maar dat is nou eenmaal het risico wat je daarmee loopt.
 
Site ziet er prima uit, maar moet inderdaad behoorlijk ge-update worden.



Snap ik, maar dat is nou eenmaal het risico wat je daarmee loopt.

Klopt! Maakt me ook niet uit hoor. Maar ga dan niet roepen dat het allemaal zo objectief is en alleen voor de sporters gemaakt is.

Nee, het is een commerciele site waar die jongens straks geld mee willen gaan verdienen.

Amen! :D
 
Site ziet er prima uit, maar moet inderdaad behoorlijk ge-update worden.



Snap ik, maar dat is nou eenmaal het risico wat je daarmee loopt.

Risico klinkt zo negatief het is een keuze die je maakt. Als jij eens wist hoeveel aanbiedingen en vragen om hulp supp shops krijgen per dag !!dan zou je het na een week echt beu zijn.
Echter hier worden de beste opties uit gepikt en gekeken wat heeft nut en wat levert het uiteindelijk op. Een vergelijkingssite kan alleen discreet zijn mocht deze het vrijwillig doen dus zonder vergoeding. Echter is de sport zoveel verandert dat iedereen overal een eurotje mee wil pakken.
En verder elke webshop heeft zo zijn of haar kwaliteiten als je jezelf er wat meer in verdiept kom je erachter dat bepaalde mensen graag bij een en dezelfde willen halen. En uiteraard bepaalde shops investeren weer terug in de sport door te sponsoren en dat zorgt ook dat de wedstrijden blijven bestaan.
 
Klopt! Maakt me ook niet uit hoor. Maar ga dan niet roepen dat het allemaal zo objectief is en alleen voor de sporters gemaakt is.

Nee, het is een commerciele site waar die jongens straks geld mee willen gaan verdienen.

Amen! :D

Ben het ook volledig met je eens hoor.


Elke webshop in de site opnemen en hen aanbieden om een vrijwillige bijdrage te leveren lijkt me een stuk beter.

Risico klinkt zo negatief het is een keuze die je maakt. Als jij eens wist hoeveel aanbiedingen en vragen om hulp supp shops krijgen per dag !!dan zou je het na een week echt beu zijn.
Echter hier worden de beste opties uit gepikt en gekeken wat heeft nut en wat levert het uiteindelijk op. Een vergelijkingssite kan alleen discreet zijn mocht deze het vrijwillig doen dus zonder vergoeding. Echter is de sport zoveel verandert dat iedereen overal een eurotje mee wil pakken.
En verder elke webshop heeft zo zijn of haar kwaliteiten als je jezelf er wat meer in verdiept kom je erachter dat bepaalde mensen graag bij een en dezelfde willen halen. En uiteraard bepaalde shops investeren weer terug in de sport door te sponsoren en dat zorgt ook dat de wedstrijden blijven bestaan.

Moet spontaan denken aan je reactie in het Berry de Mey topic:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven