XXL Nutrition

Supplementen voor krachttoename.

Bezoekers in dit topic

Murk

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
30
Ik heb nog geen supplementen gebruikt(behalve vitamines), maar wil het onderhand eens gaan proberen, graag voor krachttoename.. wat kan ik dan het beste nemen? Creatine? Of de Rage die ze hier verkopen?

both possible

Laatst bewerkt:
aapie80 zei:
voor extra krachttoename creatine. Zit ook in rage maar is maar 10 gram per 100 gram.

als je van plan rage te kopen ,raad ik je aan gewoon whey+dextrose te nemen.

hoe kom je daar bij???... zoek maar eens op rage in de zoekfunctie..nem jij je woorden wel terug

Im sorry..was niet de bedoeling aapie:flipoff::D

t is wel een stuk duurder maar mede omdat t een transportmiddel bevat. is in principe als je t aan de postworkoutshake met wei toevoegt een ideale postworkoutshake..tevens geen dextrose meer nodig (zie transportmiddel..75 gram per dosis)

Laatst bewerkt:
Thnx, ga dan toch die rage proberen.. ik las ook dat je het zelf had gekocht, in welke doseringen neem jij het? En mix je het door de whey ofzo?

heb t enkel weken gebruikt...toen besloot ik om te gaan cutten en heb me egen voorgenomen om t maar na zomer te gebruiken..is anders zonde van mn geld...heb t alleen na ytrainen gebruikt ivm dextrose nam ik t op rustdagen niet. had toen crea van naturel helath company.

en nam t idd icm met weishake. maar rage pas bij t opdrinke toevoegen he. geld voor alle creatines.

dandyman zei:
t is wel een stuk duurder maar mede omdat t een transportmiddel bevat. is in principe als je t aan de postworkoutshake met wei toevoegt een ideale postworkoutshake..tevens geen dextrose meer nodig (zie transportmiddel..75 gram per dosis)

voor zover ik weet is sinaasappelsap zowat het beste transportmiddel voor creatine...

:)

dit is sarcastisch bedoeld??? of meen je dit..

Dat is gemeend en algemeen geweten dacht ik toch ?
Ga me niet zeggen dat iemand hier zich ziek drinkt aan creatine in water he :D

Fruitsap ih algemeen , welke vd fruitsappen specifiek weet ik ook ni :)

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven