AndroidHealthClinic

Supplementen voor max kracht

Bezoekers in dit topic

munk

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 apr 2003
Berichten
2.220
Waardering
2
Yow de mannen. Zeg welke creatine gebruiken jullie + welke porties? (hoeveel gram)

Welke andere legale supplementen nemen jullie nog voor krachttoename? Welke werken echt?
 
Creatine of ALA
 
Originally posted by munk
Welke andere legale supplementen nemen jullie nog voor krachttoename? Welke werken echt?

denk dat t per individu verschillend is alhoewel er wel een aantal supplementen bij veel, veel mesnen goede resultaten oplevert.

creatine is vrijwel altijd goed en een must voor xtra kracht. ging zelf goed op zell tech 2 van all stars
 
ALA voor kracht ?

Leg uit.
 
Ik ben ook benieuwd.
 
ik heb zelf een tijdje Andro Complex van Dymatyze gebruikt. Dit werkte bij mij zeer goed. In korte tijd krijg je een flinke krachttoename.
 
perfect body crea, werkt voor mij goed
 
ALA voor kracht toename>?
 
Ala geeft een goede pomp, in juiste dosering geeft het meer power als crea
 
Originally posted by Juriaan
Ala geeft een goede pomp, in juiste dosering geeft het meer power als crea

vanaf wat noem je het een juiste dosering dan?
 
Ik wil niet zeiken, maar besluit het toch te doen :) Hier is toch al een uitgebreide post en/of poll over geweest???
 
Originally posted by nilsjei1234


vanaf wat noem je het een juiste dosering dan?

''You simply cant beat this price for ALA. 600mg before each meal and 300mg before a workout, you'll see very nice lean mass gains. big bump.''

Zou zelf voor R-ala gaan en dan 300-500 mg dag
 
Originally posted by Juriaan


''You simply cant beat this price for ALA. 600mg before each meal and 300mg before a workout, you'll see very nice lean mass gains. big bump.''

Zou zelf voor R-ala gaan en dan 300-500 mg dag


wat zijn je eigen ervaringen met ala juriaan?

hoeveel % ging je kracxht ongeveer omhoog etc,,,
 
Nog niet geprobeerd, maar wil het wel gaan bestellen.

Aangezien ik vrijwel een non responder ben op crea ga ik het icm ala nemen en hopen op een goede pomp en aardige krachttoename
 
en toch ben ik ook van mening dat t voor een groot gedeelte tussen je oren wordt bepaald of je sterker wordt
 
Weet nu nog steeds niet waaronm ALA kracht zou geven
 
Nope Ala is een van die producten die wel werkt. Creatine zit m ook niet tussen de oren en met ala ook niet
 
Kan me er wat bij voorstellen. Als het de opname van KH verbeterd zou het dus invloed op je trainingsintensiteit en kracht kunnen hebben. 300-500 mg. is erg laag gedoseerd. binnenkort doe ik mee aan een test waarbij ik 2000 mg r-ala per dag zal nemen, eens kijken of het veelbelovende r-ala ook daadwerkelijk zo goed is.
 
300-500 R-ala zou genoeg moeten zijn hoor SR. Als ik me niet vergis is R-ala 7 maal zo sterk als gewoon 'ala'
 
Back
Naar boven