Fitness Seller

Supplementen voor max kracht (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by soulreaver
Kan me er wat bij voorstellen. Als het de opname van KH verbeterd zou het dus invloed op je trainingsintensiteit en kracht kunnen hebben

Dan kan je dus stellen dat alles wat de opname van voeding verbeterd zorgt voor kracht

Vezels?
Water?
enz
 
Originally posted by 3XL


Dan kan je dus stellen dat alles wat de opname van voeding verbeterd zorgt voor kracht

Vezels?
Water?
enz

Wat simpel gezegd, maar ja, zo zou je het dan kunnen zeggen. Als voeding beter wordt opgenomen, beter benut wordt door je lichaam zal je er ook meer profijt van hebben.

Alleen in mijn informatie lees ik niks over een krachttoename ervan, geen directe zoals creatine.


- a very strong liver protector (it can regenerate damaged liver cells and detoxificate the liver)
- powerfull antioxidant
- Increased insulin sensitivity (doesn'tt replace insulin, but mimics it, so more carbs to the muscle instead of the fatcells)
- Increased Amino Acid/protein and Creattine Uptake
- Increased pump
- Anti aging
- protector of the nervous system
- Sh- Less fat accumulation
arper vision
- helps reducing high cholesterol levelss
- helps preventing cardiovascular probleems
- R-ALA (R-Alpha Lipoic Acid) is up to 33X stronger then normal ALA (ALpha Lipoic Acid)
-You can eat just like when you where a kid, without gaining fat!

200-600 mg will increase insulin sensitivity and lower blood glucose levels. Lower than 200 mg won't give you noticeable effects, except for R-ALA antioxidant properties. 600 mg-1200 mg will give you an increase in #1 1200-2000 will give you an increase in #1 and more noticeable fat loss. 3000 mg is "said" (Not a fact, just what has worked best for R-ALA users) to be the ideal dose to assist in massive fat loss, increase in insulin sensitivity, and increasing glucose.
 
ALA wordt interessant wanneer je insuline gevoeligheid slecht is. Is dit niet het geval dan zou ik er niks van verwachten. Het heeft niet alleen invloed op de receptoren van de spieren maar ook van de vetcellen, van de lever etc....
 
ik vraag me af hoe het nou zit als je puur op kracht traint. Je maakt dan weinig reps, spreek je dan wel je (extra)CP voorraad aan?
Als je sprint, waarbij je constant je spieren ontspant en aanspant, dan ben je na een paar sec door je ATP heen en na 8 seconden(of meer, afhankelijk van je getraindheid) ook door je CP.

Maar als je nou een setje squat(bijv 4 reps) dan maak je toch veel minder spiercontracties?

Misschien ben ik een beetje in de war, maar ik vraag me gewoon af hoe het nou ook alweer zit.
Ik heb toch het idee dat je dan crea beter kan gebruiken als je meer reps maakt en dus traint voor massa of krachtuithoudingsvermogen.
 
Originally posted by maniac
ik vraag me af hoe het nou zit als je puur op kracht traint. Je maakt dan weinig reps, spreek je dan wel je (extra)CP voorraad aan?
Als je sprint, waarbij je constant je spieren ontspant en aanspant, dan ben je na een paar sec door je ATP heen en na 8 seconden(of meer, afhankelijk van je getraindheid) ook door je CP.

Maar als je nou een setje squat(bijv 4 reps) dan maak je toch veel minder spiercontracties?

Misschien ben ik een beetje in de war, maar ik vraag me gewoon af hoe het nou ook alweer zit.
Ik heb toch het idee dat je dan crea beter kan gebruiken als je meer reps maakt en dus traint voor massa of krachtuithoudingsvermogen.

Volgens mij spreek je juist je cp voorraad aan als je weinig reps maakt. Ergens tot 20 sec, daarna zal er glycogeen verbrandt worden om zo atp te produceren(eindproduct= melkzuur). De voorraad cp kan wel opraken(na 20 sec), maar atp nooit. Daarom juist dat creatine juist zo goed werkt voor krachttoename en juist niet uithoudingsvermogen.
Ik ben alleen niet helemaal zeker. Is duidelijk dat ik me hier meer in moet verdiepen. Misschien weet iemand anders het wel goed?
 
Ja eerst ATP(paar sec) en dan CP, dan zit je in het anaeroob alactische deel.
Daarna je glycogeen en dan train je anaeroob lactisch.

Maar waar ik mee zit is dat je met krachttraining maar een paar contracties maakt en bij bijv het sprinten maak je er veel meer.
Mij lijkt het dan logisch dat je dan veel sneller door je voorraad heen bent dan met bijv het squatten. De duur van de inspanning kan dan wel hetzelfde zijn, maar het aantal contracties verschilt.

Spreek je dan dus wel die extra voorraad CP aan die je door het gebruik van crea aangemaakt hebt? Ik denk dat de inspanning daar te kort voor is.(en het aantal contracties dus te laag)

Wie het weet mag het zeggen:D
 
En over die 20 sec. dat is ook weer een discussiepunt.
Het is zo dat (extreem) getrainde sporters een hoge voorraad CP in hun lichaam hebben door het trainen van hun Anaeroob Alactische capaciteit. Dit doen ze om de verzuring zo lang mogelijk uit te stellen.
Ik vraag me af hoe dat zit met bodybuilders, die toch ook vaak capaciteit trainen.

"Normale" sporters hebben een veel kleinere capaciteit.(voor ongeveer 6-8 sec. CP.)
 
Originally posted by maniac
En over die 20 sec. dat is ook weer een discussiepunt.
Het is zo dat (extreem) getrainde sporters een hoge voorraad CP in hun lichaam hebben door het trainen van hun Anaeroob Alactische capaciteit. Dit doen ze om de verzuring zo lang mogelijk uit te stellen.
Ik vraag me af hoe dat zit met bodybuilders, die toch ook vaak capaciteit trainen.

"Normale" sporters hebben een veel kleinere capaciteit.(voor ongeveer 6-8 sec. CP.)

Ja inderdaad. Die 20 sec is meer een voorbeeld die ik uit mijn duim zoog.

Zal me er is meer in gaan verdiepen, voordat ik nog meer uit mijn duim ga zuigen;)
 
Originally posted by burn
ALA wordt interessant wanneer je insuline gevoeligheid slecht is. Is dit niet het geval dan zou ik er niks van verwachten. Het heeft niet alleen invloed op de receptoren van de spieren maar ook van de vetcellen, van de lever etc....

Ik ga het zeer binnenkort testen, een hoge dosering, 2 gr. per dag. Kom hier dus nog wel op terug of het wat doet. Ik heb heel sceptisch tov. de werking van supps. zelf geloof ik enkel in proteinen, creatine en multi vit. dus wat dat betreft, ik ben benieuwd ernaar.

Naar wat ik hoor hebben mensen toch goede resultaten ermee, maargoed we zullen zien :)
 
Originally posted by soulreaver


Ik ga het zeer binnenkort testen, een hoge dosering, 2 gr. per dag. Kom hier dus nog wel op terug of het wat doet. Ik heb heel sceptisch tov. de werking van supps. zelf geloof ik enkel in proteinen, creatine en multi vit. dus wat dat betreft, ik ben benieuwd ernaar.

Naar wat ik hoor hebben mensen toch goede resultaten ermee, maargoed we zullen zien :)

Laat even weten wat de resultaten zijn.

Het probleem met ALA is dat het niet alleen op de receptoren van de spieren werkt. De insuline receptoren zijn bijv. in vetcellen hetzelfde als in spiercellen. Dus waarschijnlijk gaan er in verhouding niet meer voedingsstoffen naar de spieren. Wel werkt insuline effectiever. Hoeveel het verschil is ligt aan de mate waarin jij resistent bent voor insuline.
Voor diabetici heeft het daarom een groot voordeel. Zij zijn in grote mate resistent voor insuline en voor hun is het niet belangrijk waar de voedigstoffen heen gaan. Zij willen gewoon hun bloedsuiker omlaag en als dat gebeurt door de vetcellen te vullen vinden ze dat best.

Op wat voor soort dieet ga je het gebruiken? En ga je bulken of cutten?
 
4000-4500 cals, bulken.. ongeveer 60-20-20.. kh-eiwit-vet.. ik ben ook benieuwd..
 
Back
Naar boven