Fitness Seller

supplementen voor tieners

Bezoekers in dit topic

bb wes

Novice
Lid geworden
25 apr 2016
Berichten
5
Waardering
1
Lengte
1m87
Massa
73kg
Vetpercentage
15%
Beste forumleden,

Een paar maanden terug ben ik echt serieus begonnen met fitnessen, ik doe nu zeker 5x per week aan krachttraining (45 min per sessie) vanuit huis (heb thuis zelf een multifunctionele halterbank met lat pulley etc. staan) Hiervoor ging ik 1 a 2 keer naar de sportschool, maar ik ben van mening dat ik thuis veel efficiënter train.
De afgelopen maanden heb ik serieuze gains gemerkt, mijn armen, schouders en ook mijn rug zien er veel gespierder uit. Op mijn buik zijn nu ook 4 blokjes te zien ( die onderste zijn het lastigst helaas..)
Deze week heb ik een men's health jaar-abonnement gekregen, hier zit een body en fit waardebon van 50 euro bij. Welke supplementen raden jullie mij aan om daar te kopen? Ik ben bijna 17 jaar en gebruik momenteel al:
creatine (momenteel in de rustmaand)
eiwitshakes (whey protein)
multivatimine (ik merkte dat ik wat vatbaarder was voor ziektes e.d.)
visolie (omega 3)

Welke supplementen zijn voor mij nog handig om te halen? is beta-alanine op mijn leeftijd verstandig/nuttig? testosteron boosters hebben geen zin heb ik gehoord, en ik wil het liefst ook niet teveel cafeïne binnenkrijgen.

alvast bedankt voor de reacties
 
Zou in ieder geval geen b&f huismerk kopen.

Vind dat je al aardig veel supps gebruikt gezien je stats en ervaring.
 
Idd geen supps van Body en Fit zou ook mijn advies zijn.
Op zich prima de supps die je neemt.
Zou het niet verder uitbreiden in de zin van test boosters, fat burners, pre workouts etc etc.

Multi vit en omega is goed, ook voor je algemene gezondheid.
Op de dagen dat je minder dan een half uur buiten in de zon bent zou ik ook vitamine D aanraden in vloeibare capsulevorm.
Goed voor je testosteron maar ook voor oa je botten en algehele gezondheid.
Vit D is een van de weinige vits. die je niet (genoeg) uit de voeding kunt halen.
 
Idd geen supps van Body en Fit zou ook mijn advies zijn.
Op zich prima de supps die je neemt.
Zou het niet verder uitbreiden in de zin van test boosters, fat burners, pre workouts etc etc.

.....
Zou in ieder geval geen b&f huismerk kopen.

Vind dat je al aardig veel supps gebruikt gezien je stats en ervaring.


Bedankt voor de reacties, vitamine d voeg ik toe aan het lijstje:)
Zal ik dan maar gewoon een voorraad inslaan van de supplementen die ik op dit moment gebruik?
 
Bedankt voor de reacties, vitamine d voeg ik toe aan het lijstje:)
Zal ik dan maar gewoon een voorraad inslaan van de supplementen die ik op dit moment gebruik?

Strak plan ;) Gebruik je een specifiek merk?
 
Strak plan ;) Gebruik je een specifiek merk?

Mijn huidige supplementen?
Creatine monohydraat van bodylab
Whey natural van bodylab
Multivitamine en visolie komen ook van bodylab (en nee ik loop niet stiekem reclame te maken ;))

Alleen zal ik nu dus andere merken moeten kopen omdat ik alleen bij bodyenfit kan kopen.
 
Mijn huidige supplementen?
Creatine monohydraat van bodylab
Whey natural van bodylab
Multivitamine en visolie komen ook van bodylab (en nee ik loop niet stiekem reclame te maken ;))

Alleen zal ik nu dus andere merken moeten kopen omdat ik alleen bij bodyenfit kan kopen.
Raad je aan hier ff een kijkje te nemen: http://www.supplementlabtest.com/ranking-testen

Groot inslaan zal handig zijn voor besparing verzendkosten van sommige supps.
 
Bedankt :D
wauw, dat er zoveel gesjoemeld wordt met die labels zeg:finger: dat had ik niet verwacht, ga het zeker gebruiken bij de aankoop van mijn volgende eiwitshake

Verstandige keus ;) Succes met het uitzoeken van betere merken! :p
 
Een moment opname daarnaast zijn de labtesten alweer een tijd geleden, ik ben van mening dat het nu wel goed zit.

Groeten marc
 
Creatine als je net begonnen bent met hard trainen... Het kan helpen, maar dan moet je wel echt heel diep gaan, wat ook weer niet handig is (en ook niet per se goed is).


Multivitatmine is goed, maar kijk even voor de grap hoeveel vitamine je binnen krijgt met je voeding. Zoals hierboven is gezegd krijg je waarschijnlijk sowieso te weinig vitamine D binnen, maar B vitamines krijg je al makkelijk binnen (en te veel is ook niet ideaal).

Whey: goed als supplement, maar zorg wel dat het een supplement is en je basisvoeding goed is. Indien je hier te veel van af hangt heb je er alsnog weinig aan.
 
Van die 50,- lekker kip halen..
 
Je zal toch moeten leren eten, het is niet zo van ff wat supps nemen en dan komt het wel. No no er komt meer bij kijken, de basis is het eten vind ik dan komt de rust en dan het trainen.
 
Je zal toch moeten leren eten, het is niet zo van ff wat supps nemen en dan komt het wel. No no er komt meer bij kijken, de basis is het eten vind ik dan komt de rust en dan het trainen.

Dit! Misschien zei ik het cryptisch, maar je kan heel veel inderdaad al uitje voeding halen.
 
Hij heeft een waardebon van €50. Denk niet dat b&f kip verkoopt. Ik zou gewoon voor whey gaan.
 
Je zal toch moeten leren eten, het is niet zo van ff wat supps nemen en dan komt het wel. No no er komt meer bij kijken, de basis is het eten vind ik dan komt de rust en dan het trainen.

Alle drie zijn essentieel. Als je perfect eet en rust maar je traint kut ga je ook niet vooruit.
 
Bon verkopen aan iemand die er nog wel in geloofd en dan kip kopen van het geld xd denken in oplossingen niet in problemen.

Not srs btw ;)
 
Waarom zou kip beter zijn dan een eiwit shake? jair16
 
kip bevat de eiwitten die we nodig hebben en meer XD
 
Back
Naar boven