AndroidHealthClinic

Supplementen voor vet verbranding (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

svdp

Novice
Lid geworden
3 mrt 2016
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m64
Hoi,

Ik ben sinds 1 maand bezig met vet verbranden door te letten op mijn eten en te sporten, ik ga over een half jaartje trouwen dus wil er goed uitzien in mijn jurk en natuurlijk ook daarna.

Vet verbranden (10kg) en cm’s verliezen doe ik met behulp van Personal Body Plan waarbij ik 3x per week kracht training doe en goed op mijn eten let (voldoende eiwitten a 130gr per dag en 148gr koolhydraten etc). Dit lukt me overigens aardig.

Nu slik ik al een aantal supplementen maar ben benieuwd wat ik nog meer kan toevoegen om mijn vet te verbranden en spieren te behouden?

Ik slik momenteel de Fatburner van XXL, Omega-3, Multivitamine, D3 en gebruik Whey Delicious.


Nu lees ik wel eens wat over BCAA, Creatine, Zink, Magnesium, L-arginine etc.

Maar wat zouden jullie mij aanraden gezien mijn doel?

Ik begin wel wat meer last van puistjes te krijgen dus misschien is daar Zink goed voor maar wat zal ik nog meer gaan gebruiken?


Ik ben benieuwd! Groetjes Saskia
 
Vet verbranden doe je in de koelkast schatje...
 
Hoe ziet dat trainingsschema eruit? En je macros + energie-inname? Ben je veel in beweging tijdens de dag? Doe je iets van cardio?
 
Ohja hoeveel weeg je bij welke lengte?
 
T5 is het enige middeltje wat werkt wat met jou gebruikerservaring relevant is.. Rest is weggegooid geld.

Verdiep je even in T5 op internet :)
 
Ahum.. Schaam.. Ik weeg nu 73kg en ben 164cm...

Ontbijt: Magere kwark + Whey Delicious + Special K + Blauwe bessen
Tussendoor: 2 manderijnen of Havermout reep
Lunch: salade met kipfilet + ei of crackers met kipfilet/huttenkase
Tussendoor: Eiwit bar van B&F (Clean protein bar)
Diner: Kip/Biefstuk/Tartaar/Vis/Garnalen met groenten en klein beetje volkoren pasta of zoete aardappel
Tussendoor: Magere kwark

1418 kcal per dag (trainingsdagen rond de 1500 kcal)
125gr koolhydraten
130gr eiwit
45gr vet

Zittend beroep en sport 3x in de week kracht + cardio (meer kracht dan cardio) en daarnaast elke avond wandelen met de hond.
Maar die extra supplementen zijn dus niet echt nodig? Zoals BCAA/Creatine?
 
Vergeet niet de calorieën mee te rekenen van de eiwit shake ;)
 
clen of anavar.
 
Uit je post blijkt in ieder geval 1 ding: je bent al diep in de wereld van de supplementen gedoken zonder een flauw benul te hebben van hoe belangrijk voeding in het geheel is (en hoe weinig belangrijk supps zijn zeker als je "gewoon" wilt afvallen). Ik ken BB'ers die langer dan 10 jaar serieus trainen/eten en niet meer gebruiken dan creatine en een multivit, je hebt niks te zoeken bij supps althans nog niet. Als je je teveel op supps focust en niet (voldoende) op voeding, zul je van een ijskoude kermis thuiskomen. Als je dat niet gelooft, ga vooral door en dan hoor ik graag je ervaringen straks. Ik probeer je niet af te kraken, want ik ben zelf in mijn eerste jaar ook aan het rommelen/worstelen geweest tussen wat ik wel en niet moest gebruiken aan supps etc. zonder goed genoeg op voeding te letten, ik wil je daarvoor behoeden thats all.

Lees eens wat sticky's door over "cutten" (=afvallen in bodybuilding termen) en de rol van voeding. En je voedingsschema vind ik nu mwah, niet super. Niet goed gebalanceerd en lijkt me erg laag in de Kcal. Hoe heb je je energie-inname berekend? Los daarvan zou je je Kcal moeten tellen, want vaak is dat "beetje rijst" al gauw meer dan je denkt, je houdt teveel "openingen"/onzekerheden in je schema (hoeveel garnalen, hoe gebakken, hoeveel biefstuk en wat voor? Hoeveel rijst/aardappelen, hoeveel kip bij je salades, hoeveel eieren, hoeveel magere kwark etc, etc.). Te vaag allemaal
 
Laatst bewerkt:
Dankje voor je bericht. Ik za de supp eventjes laten voor wat het is. Ben benieuwd wat je niet zo goed vind aan mijn voedings schema? Tips?
Ik heb een zitten beroep en beweeg niet mega veel naast 3x sporten dus opzich denk ik dat mijn kcal prima is.
 
Ahum.. Schaam MINDSET knop omzetten en er voor gaan, NO EXCUSES (zondags mag je wat lekkers bv 1 portie, niet overdrijven)
Ik weeg nu 73kg en ben 164cm...(max 1kg/week afvallen anders gaat het te snel, dus maak je planning en houd 1mnd over)

Ontbijt: Magere kwark + Whey Delicious + Special K + Blauwe bessen Eiersalade( 2-3 gek eieren 25 gr wokgroenten desertlepel Olijfolie 1/4 appel)
Tussendoor: 2 manderijnen of Havermout reep Magere kwark
Lunch: salade met kipfilet + ei of crackers rijstewafel met kipfilet/huttenkase
Tussendoor: Eiwit bar van B&F (Clean protein bar) Magere kwark
Diner: Kip/Biefstuk/Tartaar/Vis/Garnalen met groenten en klein beetje volkoren pasta of zoete aardappel eetlepel Olijfolie
Tussendoor: Magere kwark
ELK uur minstens 1-2 glazen water, 2 is beter

1418 kcal per dag (trainingsdagen rond de 1500 kcal)
125gr koolhydraten
130gr eiwit
45gr vet

Zittend beroep en sport 3x in de week kracht + cardio (meer kracht dan cardio) en daarnaast elke avond wandelen met de hond.
Maar die extra supplementen zijn dus niet echt nodig? Zoals BCAA/Creatine?


https://www.myfitnesspal.nl maak je voedingsschema...en print het uit en op de koelkast plakken + n foto van jezelf (van vroeger...)

MAAK JE BESLISSING EN GA ERVOOR EVT SAMEN MET JE PARTNER / GEZINSLEDEN

SUCCES SCHATJE JE KUNT HET, IK GELOOF IN JOUW... :rocknana: .:1e:
 
monster burner. en ja die heb ik toevallig in de aanbieding.
 
Thanks! Water drink ik al ongeveer 2-3l per dag :)
 
Eiwit bar van B&F (Clean protein bar):eek: bar van B&F bedoel je :D
 
Back
Naar boven