Fitness Seller

Supplementen voor vrouwen

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2003
Berichten
20.935
Waardering
13
Hallo,

Aangezien Hertje er zelf niet snel mee komt ga ik het es vragen: :D

Wat voor supplementen gebruiken vrouwen?

Ik kan urenlang lullen over AAS en supps voor de heren maar hier weet ik weinig van; wat gaat er om in de keukens en supps-kastjes van de sportende vrouw?

Hertemans wil wat massa aanzetten op haar armen en schouders en tegelijkertijd wat meer vorm in de bovenbenen krijgen.

Wordt Creatine gebruikt door vrouwen hier? En hoe zit het met andere supps zoals L-Carnitine?
Graag jullie ervaring dames!
 
Gebruik dezelfde als jij gok ik: multi, C en kalk. Als Hert massa wil moet ze goed eten, zwaar trainen en genoeg slapen. :cool:
 
Lijkt me gewoon hetzelfde als de heren.
 
Dani zei:
Gebruik dezelfde als jij gok ik: multi, C en kalk. Als Hert massa wil moet ze goed eten, zwaar trainen en genoeg slapen. :cool:

Hert slaapt genoeg! :mad:
Zwaar trainen doet ze ook, ze komt vaak met krampen thuis na een sessie :cool:
NU nog eens Crea ertegenan! :D
 
DBC01 zei:
Hert slaapt genoeg! :mad:
Zwaar trainen doet ze ook, ze komt vaak met krampen thuis na een sessie :cool:
NU nog eens Crea ertegenan! :D
Hey relax. Bedoel alleen te zeggen dat er geen magische manier is om te groeien voor vrouwen net zoals dat voor de heren geldt. Dit is een beetje vragen naar de bekende weg.
 
het gebruikvan creatine voor vrouwen wordt afgeraden.
 
Dani zei:
Hey relax. Bedoel alleen te zeggen dat er geen magische manier is om te groeien voor vrouwen net zoals dat voor de heren geldt. Dit is een beetje vragen naar de bekende weg.

Ik bedoel dat IK soms niet goed wordt van die 14-urige slaapsessies van d'r, dus niks a-relaxts tegen jou hoor :roflol:
 
Ik dacht dat in de tenniswereld bij vrouwen met name creatine werd gebruikt.
 
MadCow zei:
Goede vraag! Was het eigenlijk van plan om het te gaan gebruiken want ik heb geen negatieve verhalen over gebruik van creatine door vrouwen gehoord. Maar via volgende site ben ik weer op de hoogte!

http://www.creatineplus.nl/creatine-vrouwen.html


Sorry was in de war met tribolus,
als je creatine gaat gebruiken dan is een side effect 'vocht vasthouden' voor mij dus geen optie.
 
Ik gebruik multivitamine, eiwitten en op z'n tijd creatine (evt. in combi met HMB) en/of tribulus. Heb ff een tijdje rustig aan gedaan ivm ziekten en een operatie, maar ga binnenkort met de Betagen beginnen als ik weer op m'n oude niveau zit. Ben benieuwd of dit gaat werken. Heb ook Vitargo gebruikt van Nutrexx en daar kwam ik ook snel mee aan!
 
Aimee zei:
Ik gebruik multivitamine, eiwitten en op z'n tijd creatine (evt. in combi met HMB) en/of tribulus. Heb ff een tijdje rustig aan gedaan ivm ziekten en een operatie, maar ga binnenkort met de Betagen beginnen als ik weer op m'n oude niveau zit. Ben benieuwd of dit gaat werken. Heb ook Vitargo gebruikt van Nutrexx en daar kwam ik ook snel mee aan!


Aimee, je ziet er 'droog uit' geen last gehad van vocht vasthouden ?
 
Zo droog ben ik niet hoor, zit ruim zeker boven de 20%bf!

Ik gebruik op dit moment geen creatine en heb het al een jaar niet gebruikt. Ik begin er volgende maand weer mee.
 
Aimee, mijn man is redelijk op de hoogte van alle supplementen in de BB wereld maar hij kon mij ook niet vertellen wat HMB is.. En als je toch bezig bent kun je me dan ook vertellen wat Vitargo is? :o

Alvast bedankt!
 
Over HMB een stukkie:

HMB, vet verbranden en meer spiermassa krijgen.
HMB staat voor beta-Hydroxy, beta-Methylbutyraat. Het is een afbraakproduct (metaboliet) van het B.C.A.A. (vertakte keten aminozuur) Leucine. Ons lichaam maakt zeer kleine hoeveelheden HMB zelf aan. Verder is HMB in geringe hoeveelheden aanwezig in alfalfa, grapefruit en baars. HMB is geen steroïde of drug en komt zelfs voor in moedermelk.

Wat is de werking van HMB?
In de praktijk geeft HMB de vermogen voor een lichaam om spiermassa te doen toenemen en vet te verbranden. Het is een krachtig supplement waar een atleet veel voordeel van heeft als het gaat om spieropbouw en afname van vet.
In wetenschappelijke onderzoeken blijkt HMB helpt om spierafbraak tijdens trainen te verminderen waardoor de lichaam `minder` tijd nodig heeft om dit te herstellen en `meer` tijd om spieren (verder) op te bouwen.

In Nederland heeft HMB helaas nog niet de aandacht gekregen die het verdient. Samen met Creatine is HMB een supplement dat zijn beloftes na komt. HMB verbetert het vermogen van het lichaam om spiermassa op te bouwen en vet te verbranden maar dan wel in combinatie met (intensieve) sport beoefening.
 
HMB is de grootste onzin gebleken in de supplementenwereld.
Dat is al vele malen wetenschappelijk onderzocht en ik dacht dat we wáár inmiddels wel over eens waren.

Verder niks dan lof van mij over Aimee, je doorzettingsvermogen, je prestaties en alles, daar niet van, maar HMB is bullshit uit de supps-industrie. Net als Tribulus doen ze geloven dat je er spiermassa mee aanzet maar het enige waarvoor bijv. Tribulus geschikt lijkt is je libido aansterken na een kuur want spiermassa aanzetten met Tribu is onzin.
 
Laatst bewerkt:
Heb zelf een paar weken op de tribulus gezeten, maar ik merkte wel degelijk verschil in kracht. Ik werd een stuk sterker. Ik heb er maar 2 weken aangezeten, want 't werd mij op een gegeven moment afgeraden vanwege de bijwerkingen. HMB heb ik nog nooit gebruikt, maar ik heb nog een pot Betagen staan waar dus creatine en HMB gecombineerd inzitten en die wil ik binnenkort gaan proberen.
 
Tribulus is af te raden voor vrouwen; als mannen er al soms lichte gyno van krijgen denk ik aan klit-probleempjes bij vrouwen.

Verder nog supps bekend bij de dames? Of mengen we niks door onze shakejes heen?
 
Back
Naar boven