AndroidHealthClinic

Supplementen voor vrouwen

Bezoekers in dit topic

AnneVerburg

Novice
Lid geworden
7 apr 2017
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
70kg
Ik wil graag sterker worden en afvallen en heb gehoord dat supplementen hier goed bij kunnen helpen. Nu heb ik géén idee welke supplementen ik het beste kan gebruiken? En klopt het dat je aan kan komen van supplementen? Welke gebruiken jullie?
 
Goed voedingsschema
 
Wat is je onderhoud?
Ik krijg normaal rond de 1800-2000 kcal binnen. Toen ik vorig jaar ging sporten hield ik dit op 1500 kcal, toen viel ik redelijk snel af.
 
Ik krijg normaal rond de 1800-2000 kcal binnen. Toen ik vorig jaar ging sporten hield ik dit op 1500 kcal, toen viel ik redelijk snel af.
Wat is je onderhoud?
 
Je hebt niet noodzakelijk supplementen nodig... Wat hierboven gezegd wordt is dat het veel belangrijker is om eerst jouw onderhoud te berekenen en op basis daarvan een goed voedingsschema samen te stellen. Blijkt nadien dat je nog baat zou hebben bij supplementen kan je die altijd nemen.
 
Ja ik probeer al zo gebalanceerd mogelijk te eten, maar ik wil dus graag als extra supplementen nemen.

Dit gaat bijna niks opleveren. OTC fatburners doen niks en OTC supps voor spiermassa ook niet.

Tenzij mss creatine en beta alanine.

Maar zoals hierboven al gezegd is voeding belangrijker.
 
1500? Ben heel benieuwd naar je stats dan. En je hebt dan dus zittend werk en doet verder helemaal niets?
Kan me echt niet voorstellen dat die 1500 klopt maar goed mocht dat zo zijn; ga daar eerst eens naar eten en beginnen met sporten en kijken wat er dan gebeurd.
Je voeding kan je bijhouden in de app my fitness pall of maak een goed schema en plaats dat eventueel hier.

Voor sporten hetzelfde, begin 3 a 4 dagen p week met een goed schema.

In het begin zal je hoogstens whey nodig hebben en eventueel creatine. Meer zal je in het begin echt niet nodig hebben als je gaat van helemaal niets doen naar sporten. Als je het goed aanpakt zal de rest echt wel volgen!
 
Dankje! Mijn basaal metabolisme is 1500 volgens deze formule.

1500? Ben heel benieuwd naar je stats dan. En je hebt dan dus zittend werk en doet verder helemaal niets?
Kan me echt niet voorstellen dat die 1500 klopt maar goed mocht dat zo zijn; ga daar eerst eens naar eten en beginnen

Voor sporten hetzelfde, begin 3 a 4 dagen p week met een goed schema.

!

Daar moet je activeit nog wel bij. Basaal is bmr.

Basaal metabolisme is de stofwisseling die nodig is om de minimale hoeveelheid energie te leveren die noodzakelijk is voor primaire levensprocessen van een organisme. Onder deze levensprocessen vallen onder andere ademen, hartslag, en alle processen die op cel en weefselniveau doorgaan tijdens rust. We spreken dan ook wel van 'rustmetabolisme', of energieverbruik in rust
 
Back
Naar boven