MuscleMeat

supplementen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BigK

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
19 nov 2002
Berichten
580
Waardering
0
stel je traint al een jaar of 3-4 en je hebt nooit supplementen gebruikt en je bent mooi gegroeid zonder echt op je voeding te letten (resultaat is wel een iets hoger vet% dan gewenst). Buiten af en toe een shake na de training heb ik nog nooit supplementen genomen. Plots heb ik zin om wel eens een supplement te gebruiken om wat extra kracht en massa te kweken ... wat moet ik kopen ?
 
CELL TECH, nee geintje ga voor een goede pot creatine evt met glutamine!
 
Vitamine C, multi-vitamine, zink, magnesium zijn een goede aanvulling op je dieet :thumb:
 
Zit er genoeg eiwit in je dieet? Kijk daar ook eens naar. Zonder eiwit wordt je niet groot. Eerst voeding dan pas supplementen. Supplementen moet je gebruiken als AANVULLING op je dieet!
 
Is wel waar, maar mag toch wel verwachten dat als hij aangeeft dat hij 4 jaar lekker heeft gegroeid dat ie wel lekker in ze voeding zit. Dus ga voor de Creatine of een Creacombi! en de supps die F*cking noemt zijn ook OKE! maar denk dat als je even een boost wilt en al 4 jaar zonder crea traint dat je wel leuke power ervan krijgt
 
ik neem momenteel s'morgens (meteen als ik opsta ) en na mijn training een combinatie van creatine en l-glutamine (per keer 10 gram creatine en 10 gram l-glutamine met 750 ml water en als transportmiddel dextro energie) en een uurtje na mijn training een wey protiëne shake.

dit werk bij persoonlijk uitstekend !!!
 
NIKS!! Je zegt zelf al dat je nooit echt op je voeding hebt gelet, dus begin daar eerst maar aan bro...en ga dan pas verder naar sups kijken...
 
yep, eerst een goede voeding, dat is het voornaamste.

daarna supplementen, raad je aan om nadat je een goeie voeding hebt een pot creatine te kopen ;)
 
Back
Naar boven