AndroidHealthClinic

Supplementen

Bezoekers in dit topic

GerjanLubbers

Novice
Lid geworden
5 aug 2013
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
75kg
Hallo

Ik gebruik altijd de supplementen Hulk v2 samen met raw iron creatine.
Maar heb laatst wat potten overgenomen van een kameraad, Mijn vraag was dus wat kan ik het beste nu nemen van wat ik heb staan ?, En kan ik ook combinaties maken met de potten?
Bijv : voor het trainen Hulk v2, na het trainen eiwit shake, en op rust creatine ?

Alvast bedankt voor de reacties :)


o7sz76.jpg
 
Gewoon de pot waar de moeilijkste woorden op staan, die is waarschijnlijk het beste.
 
Gewoon kijken naar wat erop staat? Meestal staat er wel bij wanneer je wat het beste kan innemen.
 
haha, kom op mensen je neemt toch niet dingen waarvan je geen idee heeft wat het nut er van is of als je helemaal niet weet wat het is ! :O maar ik zal je antwoord geven haha, dit zou ik doen: total proteine op ochtend, whey na training, epic half uur voor training, creatine op ochtend of na trainen (schijnt beter te werken) de rest ken ik niet.
 
Whey Isolate: zuivere vorm van eiwitten. Aan te raden na de training zoals Bgroot al aangaf.
Dedicate Epic: een creatine met beta alanine en taurine erin. Zou het zelf na een training nemen.
Muscle Core X: Onbekend. Heb de site even bekeken en volgens mij is het gewoon een NO booster. Ze raden zelf 45 tot 60 minuten voor een training aan als inname moment.
Creatine: Behoeft geen uitleg neem ik aan. Post workout heeft mijn voorkeur.
Hulk Force V2: Een Pre/Post workout formule. Bevat wat snelle koolhydraten en aminozuren. Ze geven zelf aan dit product alleen op trainingsdagen te gebruiken en op de rustdagen gewoon creatine.
Oh Yeah - Total protein system: Protein blend. Kan in principe op elk moment van de dag genomen worden hoewel ik persoonlijk voor de ochtend zou gaan (of in een maaltijdvervanger)
 
Whey Isolate: zuivere vorm van eiwitten. Aan te raden na de training zoals Bgroot al aangaf.
Dedicate Epic: een creatine met beta alanine en taurine erin. Zou het zelf na een training nemen.
Muscle Core X: Onbekend. Heb de site even bekeken en volgens mij is het gewoon een NO booster. Ze raden zelf 45 tot 60 minuten voor een training aan als inname moment.
Creatine: Behoeft geen uitleg neem ik aan. Post workout heeft mijn voorkeur.
Hulk Force V2: Een Pre/Post workout formule. Bevat wat snelle koolhydraten en aminozuren. Ze geven zelf aan dit product alleen op trainingsdagen te gebruiken en op de rustdagen gewoon creatine.
Oh Yeah - Total protein system: Protein blend. Kan in principe op elk moment van de dag genomen worden hoewel ik persoonlijk voor de ochtend zou gaan (of in een maaltijdvervanger)

hmm ik zal toch voor de training gaan en de normale creatine na de training :) vanwege de agmatine en beta
 
Back
Naar boven