Fitness Seller

supplementen

Bezoekers in dit topic

thebeast1983

Novice
Lid geworden
4 mei 2015
Berichten
29
Waardering
6
Lengte
1m90
Massa
100kg
Hoi zouden jullie mij een beetje kunnen helpen. Ik ben al best wel een tijdje aan het trainen en het gaat wel redelijk maar voor mij gevoel kan het veel beter. Zouden jullie mij kunnen aanraden wat ik het beste kan gaan gebruiken als supplementen?? Ik ben nu ongeveer 2 jaar best serieus bezig maar ik kom niet verder en blijf hangen. Ik gebruik nu dit:

Sochtends als ik wakker wordt (werk avonddiensten ;) ) rond 10:00 een whey perfection shake met havermout

rond 13:00 ga ik trainen en daarvoor neem ik pre workout shake (crazy)
na het trainen neem ik weer whey perfection samen met vitargo.

savonds neem ik nog een shake whey perfection

Voor het slapen gaan kwark.

En uiteraard heb ik verder ook wel mijn voedingschema op orde. Maar ik vraag me af wat jullie me aanraden om als supplementen te gebruiken? Ik wil creapure creatine gaan gebruiken is dit verstandig of kan ik beter die magnificent gaan gebruiken?
 
Allemaal B&F producten.. ik voel de reacties alweer komen..

on topic: Creatine, BCAA's, Glutamine, Beta Alanine, ZMA, Omega 3, Dextrose
 
Allemaal B&F producten.. ik voel de reacties alweer komen..

on topic: Creatine, BCAA's, Glutamine, Beta Alanine, ZMA, Omega 3, Dextrose

Glutamine heb je niks aan je pist 90% weer uit. En zma is ook poep de rest is wel oké
 
Allemaal B&F producten.. ik voel de reacties alweer komen.. on topic: Creatine, BCAA's, Glutamine, Beta Alanine, ZMA, Omega 3, Dextrose

Wat is daar verkeerd aan die B&F producten? En dextrose is toch eigenlijk hetzelfde als vitargo.

En geef eens wat voorbeelden aub wat ik kan gaan gebruiken om aan dat bovengenoemde te gaan komen.
 
Zink magnesium en vit B6 is anders altijd welkom dus zma is imo zeker wel oke.
 
B&F is troep. Google wat rond en open je ogen.

Omega 3, Zinc en Vitamin D3 zou ik sowieso nemen. Kan je aanvullen met Taurine, Beta-Alanine, EGCG en nog een heel hoop ander onzin.

Zou daarnaast Creatine links laten liggen als je kaalheid in de familie hebt.
 
B&F is troep. Google wat rond en open je ogen. Omega 3, Zinc en Vitamin D3 zou ik sowieso nemen. Kan je aanvullen met Taurine, Beta-Alanine, EGCG en nog een heel hoop ander onzin. Zou daarnaast Creatine links laten liggen als je kaalheid in de familie hebt.

Nou ik ben al kaal haha dat moet geen probleem zijn ;) Maar ik vind het moeilijk ik lees zoveel verschillende dingen en ben steeds wel aan het experimenteren met al die supplementen maar ik kom er niet meer uit. Ik wil ook niet overdrijven en gewoon een beetje bij de basis blijven. Me voeding is al ruim in orde maar ik wil toch wel een stapje verder nu want blijf hangen.
 
Nou ik ben al kaal haha dat moet geen probleem zijn ;) Maar ik vind het moeilijk ik lees zoveel verschillende dingen en ben steeds wel aan het experimenteren met al die supplementen maar ik kom er niet meer uit. Ik wil ook niet overdrijven en gewoon een beetje bij de basis blijven. Me voeding is al ruim in orde maar ik wil toch wel een stapje verder nu want blijf hangen.

Dat ga je met supps niet redden man. Kun je beter eens over AAS gaan nadenken. Als je er echt nog massa bij wil
 
1. Normale, volledige voeding
2. Terkorten in eiwit en onverzadigd vet eventueel aanvullen met eiwit poeder en omega 3 tabs

De enige sup wat nog de moeite waard is zou creatine zijn aangezien je die hoeveelheden onmogelijk uit normale voeding kan halen.

Alle andere sups ga je geen voordeel mee behalen. Dat is alleen voor de echte jongens die baat hebben bij 2-3% extra performance. En het feit dat je het moet vragen betekent waarschijnlijk dat je daar niet bij hoort (ik ook niet)
 
Dat ga je met supps niet redden man. Kun je beter eens over AAS gaan nadenken. Als je er echt nog massa bij wil

denk eerst aan goed voeding schema voor die aan de aas gaat :o als die nu al niet vooruit komt laat staan met aas :rolleyes:
 
denk eerst aan goed voeding schema voor die aan de aas gaat :o als die nu al niet vooruit komt laat staan met aas :rolleyes:

Hij is ook al 100 kilo ja dus misschien nog 10 kilo natural op zijn lengte dan houd het denk ik ook wel op
 
Back
Naar boven