MuscleMeat

Supplementen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

michel85

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
18 jan 2003
Berichten
43
Waardering
0
Heej peepz

Ik heb al veel threads gelezen over creatine en whey enzo, maar wil het tog nog ff een keer vragen:

Ktrain nu 3 maandjes, heeft het dan zin om whey shakes en creatine te nemen? En is het ook in de winkels te koop (in Den Haag) ipv over het internet? Moet je nog op iets specifieks letten als je het koopt (inhoud, percentage van iets?). Zit er namelijk seriues over na te denken het deze week aan te schaffen en te kijken wat ik er van vind!!

TnQjoew alvast!!
 
Whey is wel een goed idee. Creatine zou ik nog even mee wachten...
 
In Den Haag (grote stad) moet je het zeker vinden, anders vraag je maar een adres aan je sportschooleigenaar.

Als je nog maar 3 maand traint, hoef je nog geen creatine maar whey kan je altijd gebruiken!
Als je voor het eerst whey gaat kopen, kies een niet al te grote pot van een degelijk merk (Dymatize, Universal, ...) en zien of je de smaak je wel aanstaat. Dan kan je beginnen met na de training twee schepjes bij wat melk en ev. een banaan te doen.
 
Originally posted by Big Byron
In Den Haag (grote stad) moet je het zeker vinden, anders vraag je maar een adres aan je sportschooleigenaar.

Als je nog maar 3 maand traint, hoef je nog geen creatine maar whey kan je altijd gebruiken!
Als je voor het eerst whey gaat kopen, kies een niet al te grote pot van een degelijk merk (Dymatize, Universal, ...) en zien of je de smaak je wel aanstaat. Dan kan je beginnen met na de training twee schepjes bij wat melk en ev. een banaan te doen.

Ja...en daarna zou ik zo groot mogelijke verpakkingen zien te krijgen. Dat scheeld je een hoop geld.
 
Ik zou naar de winkel "bangkok" gaan in Den Haag
Die heeft een heleboel en geeft ook goed advies.

Bangkok Sports
Spui 202 2511BX
's-Gravenhage
070-3625800
 
@ Elmar, tnx voor de tip ga er deze week even heen!!
 
Back
Naar boven