XXL Nutrition

Sticky Supplementlabtest.com - Alle testen op één plaats (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hallo Supplementlabtest team,

zeer mooi initiatief. Zelf zit ik nog met volgende vragen:
- hoe betrouwbaar/neutraal zijn deze testen? ik bedoel maar, wat hebben jullie deraan aangezien de resultaten gratis ter beschikking worden gesteld?
- Ik zie geen recente testen meer?
- blijkbaar staat de whey van XXL op nr 1 van betrouwbaarheid.... toevallig wel op één na grootste concurrent van B&F. deze laatste staat echt onderaan in jullie testen. alles kan natuurlijk maar vind het beetje verdacht :-)
vergeef me mijn paranoia opmerkingen maar ik luister graag naar wat jullie hebben te zeggen

Sportieve groeten



Beeldhouwer

je bent lid sinds 2011 ,

ik word er paranoia van dat je deze vragen stelt terwijl alles heel gemakkelijk terug te vinden is op het forum,

had je wel dat gedaan dan zou je weten dat B&F een smerig bedrijf is dat veel aan amino spiking deed,

en na ontmaskering dit keihard ontkende op Facebook en DBB,gevolgd door Stasi praktijken waar een beetje dictator trots op zou zijn,

en bovendien ook nog korting gaf aan leden van dit forum die veel over B&F posten ,kortom nepper dan nep.


waarom moeten goedwillende bedrijven zoals XXL altijd verantwoording afleggen voor een betere en eerlijkere bedrijfsvoering......

je bent schijnbaar al verdacht omdat je in onafhankelijke testen altijd goed scoort,

en behalve B&F is ook Bodylab door de mand gevallen maar daar zal XXL ook

wel achter zitten:roflol:


bij XXL werken mensen die zelf veel trainen ,bij B&F werken alleen wandelende skeletten

die verder geen binding hebben met krachtsport, alleen dat al zou al een reden moeten zijn

om bedrijven zoals B&F links te laten liggen
 
Laatst bewerkt:
ok, bedankt voor jullie reactie.
ik wil graag mee sponsoren indien nodig.

groet


Beeldhouwer
 
Worden er ook testen gedaan op herbalife producten?? (En neen ik gebruik ze niet :D)
 
Die hoef je niet te testen om te weten dat het rommel is :roflol:
ja dat weet ik, maar dan kan ik het ook bewijzen aan alle idioten die herbalife zo aanbidden
 
Komt Herbalife uit Egypte dan?
hVgiWz5.png
 
Komen er nog nieuwe testen?
 
Het lijkt mij wel interessant om een hernieuwde test van de eiwitten body en fit shop, de laatste testen zijn weer een aantal jaar geleden.
 
Het lijkt mij wel interessant om een hernieuwde test van de eiwitten body en fit shop, de laatste testen zijn weer een aantal jaar geleden.
Goed plan! Het is toch één van de grootste spelers op de Nederlandse supplementenmarkt. Misschien kunnen ze dan eindelijk de slechte naam die ze hier hebben opgebouwd van zich af schudden.
 
Ik zou de eiwitten van Prozis ook wel is getest zien worden.
 
De testen van body en shit zijn best lang geleden,misschien een idee om een keer opnieuw te testen?
 
Waarom, ben eerder benieuwd naar xxl oid. B&F bestel ik niets meer bij.
 
Vrij duur om die testen te laten uitvoeren, wie bekostigd dat eigenlijk? Puur op basis van giften en donaties?
 
Back
Naar boven