XXL Nutrition

Sticky Supplementlabtest.com - Alle testen op één plaats (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Iets wat ik op het internet vond...

http://romanoroberts.com.mx/wp-cont...litefts.com/news/dante-trudel-has-had-enough/

Kwestie van "Protein per Serving" terugrekenen naar 100g.
Daarmee sluit je geen amino-spiking mee uit, maar je ziet wel wat voor marketing supplementverkopers proberen uit te halen: *25g protein per serving!
*one serving is 50 grams of powder.
Syntha-6 bijvoorbeeld.
 
Kwestie van "Protein per Serving" terugrekenen naar 100g.
Daarmee sluit je geen amino-spiking mee uit, maar je ziet wel wat voor marketing supplementverkopers proberen uit te halen: *25g protein per serving!
*one serving is 50 grams of powder.
Syntha-6 bijvoorbeeld.
Mutant Whey anyone? :rolleyes:

44g whey proteïnen per serving!!! Recommended use: 2 scoops van 36gr per shake :thumb:
72gr waarvan 44gr whey (spiked lolz) = 61%
 
De resultaten van PowerSupplements, Sportfood en XXL zijn bekend en geplaatst op de site. Alle drie komen zeer goed uit de testen. Geen aminospiking te bekennen

Pure Whey Protein Isolaat - PowerSupplements

Raw Iron Platinum Isolaat - Sportfood

Perfect Whey Protein - XXL Nutrition

Mooie uitslagen van alle 3 de producten.

Er ontstaat nu langzaam maar zeker een duidelijke schifting in de markt tussen merken die nakomen wat ze beloven en dat ook openlijk, onafhankelijk laten testen en merken die zich opvallend stil houden of juist door de mand vallen.
 
Dan wil ik jullie graag "feliciteren" :D
 
Mooie resultaten ;) Zo hoort het.
 
Top jongens! Zo komt het vertrouwen in de huismerken weer terug :)
 
Goede resultaten! Ben blij dat er ook bedrijven zijn die wel de juiste producten leveren.
 
Misschien handig om een overzicht te maken van alle aminozuren die gebruikt worden bij 'spyking'.
 
Thx! Niet opgemerkt...

Dus Leucine is ook niet essentieel? Er zijn nochtans onderzoeken die aantonen dat Leucine ook bijdraagt aan spieropbouw.

Leucine is essentieel voor de opname van je aminozuren. Het anabole effect dus. Maar dat zit voldoende in je whey zelf, meer heeft geen nut. Maar Leucine voegen ze toch niet toe zover ik kan lezen?

Glycine, taurine en Alanine worden het meest gebruikt. Soms ook collageen hydrolysaat en creatine.
 
Is er interesse om de Pepto Pro van B&F te testen? Ben altijd al sceptisch geweest gezien de prijs en na alle recente schandelen omtrent dit merk zou ik graag een testuitslag hiervan willen zien. Ben uiteraard bereid om iets te doneren!
 
Back
Naar boven