Fitness Seller

Sticky Supplementlabtest.com - Alle testen op één plaats (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Waarom gebruik je een proxy of vpn? Wie ben jij? :p Ik zou zeggen Brotoscience, maar dan ben je 3 cm gekrompen.
I'm citizen zero... xD me and my company share private privacy parties all across europe and beyond.

3 cm verder weg van je. ;)


Weet jij nu totaal waarover ik het heb ?
 
I'm citizen zero... xD me and my company share private privacy parties all across europe and beyond.

3 cm verder weg van je. ;)


Weet jij nu totaal waarover ik het heb ?

Niemand hier weet waar jij het telkens over hebt.

Wat ik eruit kan halen is dat jij en je vrienden gay seks feesten organiseren over heel Europa en dat jij het doelwit bent 0x
 
Niemand hier weet waar jij het telkens over hebt. Wat ik eruit kan halen is dat jij en je vrienden gay seks feesten organiseren over heel Europa en dat jij het doelwit bent 0x
Straffe fantasieën heb je over mij. Denk je daar vaak aan voor je gaat slapen. xD
 
De dag dat ik daar aan denk is het tijd voor castratie ;)
Goed idee Cools... want ik heb al zoveel nachtelijke huisbezoeken bij minnAARS van me en men dildovoorraard begint uitgeput te geraken. Nog ff en U&O dildo fabricage stunts worden achterhaald.

Thx cools je maakt me lachen. Je hebt een stap in de goeie richting gezet. Daar ga je geen spijt van krijgen.
 
Destijds werd adhv een aminozuuranalyse de whey van B&F door de mangel gehaald. Onder andere de waardes van Glycine en Alanine waren aan de hoge kant.

Als ik nu de aminozuuranalyses bekijk van verschillende merken die wel werden goed bevonden dan valt mij op dat deze merken ook zeer hoge waardes glycine en alanine hebben:

B&F isolaat: alanine 5,9 g/kg en glycine 2,9 g/Kg.
Pure whey isolaat van Powersupplements: alanine 47,4g/kg glycine 14,6 g/kg

Kon iemand uitleggen waarom de een niet en de ander wel als "goed" door de test komt? omgerekend in percentages komt de isolaat van B&F er zelfs beter uit....alleen was de vermelding op de verpakking niet correct.

Ik stel mij echter de vraag waarom whey die kwalitatief slechter is (doch juiste weergave op de verpakking) als "goed" wordt bestempeld terwijl de whey van B&F als slechter wordt afgeschilderd.

Kan iemand dit uitleggen?
 
Destijds werd adhv een aminozuuranalyse de whey van B&F door de mangel gehaald. Onder andere de waardes van Glycine en Alanine waren aan de hoge kant. Als ik nu de aminozuuranalyses bekijk van verschillende merken die wel werden goed bevonden dan valt mij op dat deze merken ook zeer hoge waardes glycine en alanine hebben: B&F isolaat: alanine 5,9 g/kg en glycine 2,9 g/Kg. Pure whey isolaat van Powersupplements: alanine 47,4g/kg glycine 14,6 g/kg Kon iemand uitleggen waarom de een niet en de ander wel als "goed" door de test komt? omgerekend in percentages komt de isolaat van B&F er zelfs beter uit....alleen was de vermelding op de verpakking niet correct. Ik stel mij echter de vraag waarom whey die kwalitatief slechter is (doch juiste weergave op de verpakking) als "goed" wordt bestempeld terwijl de whey van B&F als slechter wordt afgeschilderd. Kan iemand dit uitleggen?

http://www.docdroid.net/ove1/nutricontrol-isolaat-perfection-750-gram-26-shakes-g6a1-edit.pdf.html

Volgensmij kloppen je cijfers niet helemaal over de benf isolaat. Bovendien had de isolaat een enorme hoeveelheid meer suikers/kh dan aangegeven stond op het label.
 
Elk aminozuur is in een bepaalde hoeveelheid aanwezig in whey/isolaat. Bij b&f zit er teveel glycine en alanine in tov de hoeveelheid wat er zou moeten inzitten in verhouding tot het totale % en de andere aminozuren.

Powersupplements klopt gewoon en bij b&f kan die hoeveelheid alleen bereikt worden door het toevoegen van de aminozuren afzonderlijk.

b&f komt er dus niet beter uit als je de toevoegingen corrigeert. 1 keer 69,8% en een andere keer 75,6%. Zelfs zonder aftrek van de toevoegingen zat er te weinig in door dit het hogere fructosegehalte wat een deel van de whey vervangt.
http://supplementlabtest.com/ranking-testen
 
Ben erg benieuwd naar ISO-100 van dymatize
 
Ik wil wel wat doneren voor Myprotein. Loopt dat nog?

edit: zojuist donatie gedaan.
 
Laatst bewerkt:
Loopt de inzameling voor de Myprotein test nog wel?

Ik zie er eigenlijk niets gebeuren en de laatste update is van 25 januari.
 
Loopt de inzameling voor de Myprotein test nog wel? Ik zie er eigenlijk niets gebeuren en de laatste update is van 25 januari.
Zal niet genoeg animo voor zijn odm.
 
Loopt de inzameling voor de Myprotein test nog wel? Ik zie er eigenlijk niets gebeuren en de laatste update is van 25 januari.

Dat loopt zeker nog. Uw donatie is 2 dagen geleden toegevoegd.

Tegen het einde aan lopen de donaties trager omdat de meeste mensen die willen doneren al gedoneerd hebben.

De datum bij het artikel is van de plaatsing en veranderd niet bij aanpassingen. Ik zal dit aanpassen en telkens de laatste update datum van de donaties erbij vermelden.
 
Laatst bewerkt:
Dat loopt zeker nog. Uw donatie is 2 dagen geleden toegevoegd.

Tegen het einde aan lopen de donaties trager omdat de meeste mensen die willen doneren al gedoneerd hebben.

De datum bij het artikel is van de plaatsing en veranderd niet bij aanpassingen. Ik zal dit aanpassen en telkens de laatste update datum van de donaties erbij vermelden.

Goed om te weten. Ik heb net ook een mail gestuurd naar Myprotein. Kijken of ze willen sponsoren.
 
Top dat er een site is zoals deze dat oplichters zoals bodyenfitshop door de mand vallen!
 
Back
Naar boven