AndroidHealthClinic

Sticky Supplementlabtest.com - Alle testen op één plaats (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Een Amerikaanse producent van supplementen waar stiekem vulstoffen in zaten gaat de gevangenis in. Zouden ze B&F ook moeten doen.

[Link niet meer beschikbaar]
 
Iemand kan niet rekenen: JIJ!
 
Een afwijking van 6,2% maar er staat 80 op label en 75,3 zit er daadwerkelijk in. Mis ik iets of kan iemand niet rekenen?

80/75,3=106,242 is hoe het is berekend, oftewel als je 106,24% neemt van 75,3 (gemeten waarde) kom je op de geclaimde 80 (moet dit vermenigvuldigen). Die 6,24% is dan dus het verschil, waar je overigens ook op komt als je 80/106,242 neemt (=75,3). Zo is de cirkel weer rond ^^
 
Juist. Bricks moet het verschil tussen procent en procentpunt nog ff ontdekken :rolleyes:
 
80/75,3=106,242 is hoe het is berekend, oftewel als je 106,24% neemt van 75,3 (gemeten waarde) kom je op de geclaimde 80 (moet dit vermenigvuldigen). Die 6,24% is dan dus het verschil, waar je overigens ook op komt als je 80/106,242 neemt (=75,3). Zo is de cirkel weer rond ^^

Hahahaha fuck ik heb echt even heel dom gedacht. Ik ga me even in een hoek schamen :roflol:
 
Dat geeft niet. Draait enkel om de gains toch ;-)
 
Omdat er voldoende was ingezameld voor een stikstofanalyse op Whey isolaat van Bodylab hebben wij deze al laten uitvoeren. Het resultaat kan u nu op de site bekijken!

Bodylab - Whey Isolaat
 
Net over het randje van acceptabel (en dan bedoel ik dus aan de 'verkeerde kant' van het randje).
 
Manmanmanmanmanmanmanmammanmanman

Man.
 
Ik vind het wel heel erg ver over het randje,
Oplichters
 
Blij dit te weten. Zal je wel zeggen dat 11% voor mij te veel zou zijn. Gelukkig nooit bij deze jongens besteld na B&F gedoe, maar gegaan naar XXL en Musculi, had er namelijk al een beetje zo'n vaag gevoel bij. Ze hebben wel veel FB likes, dat dan weer wel.
 
Een afwijking van 6,2% maar er staat 80 op label en 75,3 zit er daadwerkelijk in. Mis ik iets of kan iemand niet rekenen?

Die 80% slaat wel op de unflavored whey concentraat van MP. En als je de ingrediënten leest dan zit er in hun vanille slechts 96% whey concentraat, de rest is smaakstof en lecitine. 80% van 96% is 76,8%. De afwijking valt dus best wel mee.
 
Nooit bij bodylab besteld, had altijd al zo'n b&f gevoel bij hun. Verdwijnen hun nu ook als boardsponsor?:)
 
Blij dit te weten. Zal je wel zeggen dat 11% voor mij te veel zou zijn. Gelukkig nooit bij deze jongens besteld na B&F gedoe, maar gegaan naar XXL en Musculi, had er namelijk al een beetje zo'n vaag gevoel bij. Ze hebben wel veel FB likes, dat dan weer wel.

Likes kun je kopen :D

Overigens bestellen de meeste gewoon waar het goedkoop is. B&F verkoopt nog steeds belachelijk veel.
 
Likes kun je kopen :D

Overigens bestellen de meeste gewoon waar het goedkoop is. B&F verkoopt nog steeds belachelijk veel.
Ja i know, was ook meer een sarcastische opmerking. B&F heeft namelijk ook op een gegeven moment een plotselinge boost in hun FB likes gehad vorig jaar xD

We zouden voor de grap de jaarcijfers eens moeten vergelijken van B&F van afgelopen jaar en het jaar van voor de whey-gate. Ik denk oprecht dat je het kan zien. Al is het alleen maar om het feit dat ze minder hard zijn gegroeid dan dat je op basis van de prognoses mocht verwachten.
 
Ja i know, was ook meer een sarcastische opmerking. B&F heeft namelijk ook op een gegeven moment een plotselinge boost in hun FB likes gehad vorig jaar xD

We zouden voor de grap de jaarcijfers eens moeten vergelijken van B&F van afgelopen jaar en het jaar van voor de whey-gate. Ik denk oprecht dat je het kan zien. Al is het alleen maar om het feit dat ze minder hard zijn gegroeid dan dat je op basis van de prognoses mocht verwachten.

Ja zou kunnen. Toch denk ik dat het meevalt. Veel mensen weten het gewoon niet of blijven daar toch bestellen.
 
Ja zou kunnen. Toch denk ik dat het meevalt. Veel mensen weten het gewoon niet of blijven daar toch bestellen.

Schade is veel groter dan je denkt. De meeste kennen de slechte reputatie inmiddels dankzij de kracht van internet. Bij B&F gaat het absoluut slechter, want mijn vriendin besteld naar nog steeds noten en zaden etc (I know) en de verpakkingen zijn allemaal goedkoper geworden en ze zijn overgegaan op een goedkopere leverancier wat duidelijk te merken is aan de kwaliteit van de noten/zaden.

Inderdaad de winst is nog steeds groot. Maar absoluut een stuk minder dan wat het was.
 
Schade is veel groter dan je denkt. De meeste kennen de slechte reputatie inmiddels dankzij de kracht van internet. Bij B&F gaat het absoluut slechter, want mijn vriendin besteld naar nog steeds noten en zaden etc (I know) en de verpakkingen zijn allemaal goedkoper geworden en ze zijn overgegaan op een goedkopere leverancier wat duidelijk te merken is aan de kwaliteit van de noten/zaden.

Inderdaad de winst is nog steeds groot. Maar absoluut een stuk minder dan wat het was.

Hun gekke aanbiedingen zijn volgens mij ook al wel even over. Ik heb het dan over de echt interessante deals zoals je die vroeger had. Die rare voor altijd maar doorlopende gekke sale van ze met die 200+ producten of hoeveel het er ook inmiddels zijn, die even niet meegerekend (zijn overigens ook niet zulke heel interessante producten). Maar dit spreekt dan boekdelen dat ze nog slechtere leverancier (of najah, goedkoper) hebben gestrikt voor hun noten en zaden. Begreep dat het al dag en nacht verschil was tov hoe het voorheen was in vergelijking met bijv. XXL zijn assortiment.
 
Back
Naar boven