Fitness Seller

Supplementlabtest - Welke whey volgt?

Welke van deze 2 whey's willen we als volgende getest zien?

  • Whey Gold Standard - Optimum Nutrition

    Stemmen: 5 20,0%
  • Whey Protein - Bodylab

    Stemmen: 20 80,0%

  • Totaal stemmers
    25

Bezoekers in dit topic

Analytic

Cool Novice
Lid geworden
21 jan 2015
Berichten
193
Waardering
141
Nog 50 € te gaan voor de test op Myprotein - Impact Whey. Dit betekend dus dat er hopelijk snel nieuwe donaties kunnen gestart worden voor de volgende whey.

Aan de hand van de vorige enquête laten we de keuze gaan tussen een aminozuuranalyse op Whey Gold Standard - Optimum Nutrition waarvan al een stikstofanalyse bekend is of Whey Isolaat - Bodylab.

Alle producten die wij testen worden op voorhand aangekocht en opgeslagen bij het lab Nutricontrol.
 
Laatst bewerkt:
b&f


not srs

(die van bodylab)
 
Gold Standard.. sowieso niet doen. Dan BodyLab.. neem aan dat ze dus al aangekocht zijn?
 
Waarom Gold Standard niet? Ben ik wel benieuwd naar, die stikstofanalyse wil niet veel zeggen.

En staat op hun site dat ze alles op voorhand aankopen. Lijkt me ook wel zo handig om te doen.
 
Waarom Gold Standard niet? Ben ik wel benieuwd naar, die stikstofanalyse wil niet veel zeggen.

En staat op hun site dat ze alles op voorhand aankopen. Lijkt me ook wel zo handig om te doen.
Het is interessanter om Nederlandse/Engelse prijsvechters te vergelijken aangezien die, denk ik, het meest aangekocht worden door Nederlanders. Gold Whey is wereldwijd zo groot - ja ja, ik weet het, het is geen excuus - dat die ongetwijfeld op andere boards ook wel eens gecontroleerd is. Als "we" inzetten op de beste koop voor de Nederlandse of Belgische consument, denk ik dat Bodylab daarom een betere keus is.
 
Het is interessanter om Nederlandse/Engelse prijsvechters te vergelijken aangezien die, denk ik, het meest aangekocht worden door Nederlanders. Gold Whey is wereldwijd zo groot - ja ja, ik weet het, het is geen excuus - dat die ongetwijfeld op andere boards ook wel eens gecontroleerd is. Als "we" inzetten op de beste koop voor de Nederlandse of Belgische consument, denk ik dat Bodylab daarom een betere keus is.

Gold Whey wordt in alle bekende shops ook verkocht en door velen aangekocht. Het is leuk om alle prijsvechters te vergelijken, maar ook leuk om een duurder merk hiermee te vergelijken. Op deze manier weet je tenminste dat de huismerken een betere optie zijn. Dit hebben we al kunnen zien bij de Arnold Whey van Musclepharm.

Maar Bodylab is even interessant om te testen.
 
Bodylab lijkt me dan interessant ja als het ON of Bodylab is. ON lijkt me een beetje meh. Zou sowieso inderdaad vooral de merken willen zien die door de shops zelf ook een merklijn hebben (zoals met BulkPowders, MyProtein, XXL, etc.etc. het geval was). Lijkt me verder minder interessant te focusen op de grote A merken zoals ON etc. (ook al werd duidelijk dat de Muscletechs en MusclePharms sjoemelden). Eerst maar eens de lokale markt.
 
Voor Bodylab wordt de keuze naar isolaat veranderd. Er is hier een grotere vraag naar en de isolaten van alle andere huismerken zijn getest. Op deze manier ontstaat er een betere onderlinge vergelijking.

De smaak vanille van Bodylab - Isolaat hebben we enige tijd terug al aangekocht en ligt opgeslagen bij het lab Nutricontrol.
 
Laatst bewerkt:
De Enquete is gesloten en Bodylab - Isolaat staat klaar om als volgende getest te worden.

Het bedrag voor Myprotein is ingezameld en de analyse is geplaatst!

Myprotein - Impact Whey
 
Back
Naar boven