Fitness Seller

Suppliers forum --> alleen elite leden?

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
187
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
12%
Hi,

Ik zie zojuist dat het suppliers forum alleen voor Elite leden geldt. Ik heb een tijdje geleden alweer toegang daartoe gekregen, en merk nu sinds m'n Elite membership verlopen is, ik er opeens niet meer in kan.

Persoonlijk vond ik de oude situatie beter waarin leden, mits voldoende posts/inbreng op het board toegang konden aanvragen en daarna gescreened werden voor ze toegang krijgen.

Het 'automatisch' (geen idee of ook hier gescreened wordt) toegang geven tot het suppliersforum als je Elite member bent vind ik de 'bescherming' en het doel van dit subforum helaas voorbij gaan.

Ik ben benieuwd wat hier de gedachtengang van is, en of jullie het zelf niet 'oneerlijk' vinden tegenover degenen die altijd al toegang gehad hebben en zich nu opeens alszijnde Elite member 'moeten' manifesteren om hiertoe toegang weer terug te krijgen. :)

MrJ zei:
Hi,

Ik zie zojuist dat het suppliers forum alleen voor Elite leden geldt. Ik heb een tijdje geleden alweer toegang daartoe gekregen, en merk nu sinds m'n Elite membership verlopen is, ik er opeens niet meer in kan.

Persoonlijk vond ik de oude situatie beter waarin leden, mits voldoende posts/inbreng op het board toegang konden aanvragen en daarna gescreened werden voor ze toegang krijgen.

Het 'automatisch' (geen idee of ook hier gescreened wordt) toegang geven tot het suppliersforum als je Elite member bent vind ik de 'bescherming' en het doel van dit subforum helaas voorbij gaan.

Ik ben benieuwd wat hier de gedachtengang van is, en of jullie het zelf niet 'oneerlijk' vinden tegenover degenen die altijd al toegang gehad hebben en zich nu opeens alszijnde Elite member 'moeten' manifesteren om hiertoe toegang weer terug te krijgen. :)

Sjah in deze wereld is alles te koop voor geld ;)
Hou je je 300 reputationpoints wel of moet je die ook weer inleveren zodra je met elite stopt ... ?

• Topic Starter Topic Starter
[Link niet meer beschikbaar]

Dit is wat je defenitief krijgt als onze dank om het board te steunen:

Directe toegang tot de Online Shop.
PM Privé Berichten Mail Box tot 500 berichten.
Laad foto's op van je eigen pc naar de site.
Speciale Sterren en 300 gratis Reputation punten voor het steunen van het board!
GEEN reclame banner !

Ik zie wel een banner en ben m'n sterren kwijt.

MrJ zei:
Hi,

1. Ik zie zojuist dat het suppliers forum alleen voor Elite leden geldt. Ik heb een tijdje geleden alweer toegang daartoe gekregen, en merk nu sinds m'n Elite membership verlopen is, ik er opeens niet meer in kan.

2. Persoonlijk vond ik de oude situatie beter waarin leden, mits voldoende posts/inbreng op het board toegang konden aanvragen en daarna gescreened werden voor ze toegang krijgen.

3. Het 'automatisch' (geen idee of ook hier gescreened wordt) toegang geven tot het suppliersforum als je Elite member bent vind ik de 'bescherming' en het doel van dit subforum helaas voorbij gaan.

4. Ik ben benieuwd wat hier de gedachtengang van is, en of jullie het zelf niet 'oneerlijk' vinden tegenover degenen die altijd al toegang gehad hebben en zich nu opeens alszijnde Elite member 'moeten' manifesteren om hiertoe toegang weer terug te krijgen. :)
1. Klopt, het is voor elite leden of leden die al heel lang meedraaien. (harde kern)
Maar ik veronderstel dat je de bronnen die er in staan wel gecopy/paste hebt naar je eigen pc?

2. Is nog altijd zo.

3. Mensen die betalen voor E.L. moeten ook weten dat ze geweigerd kunnen worden tot de S.sectie wanneer wij hen niet voldoende vertrouwen. Dus op dat vlak veranderd er in principe weinig.

4. Als je alang toegang had dan had je bij het vervallen van je account ook nog toegang gehad.

admin zei:
1. Klopt, het is voor elite leden of leden die al heel lang meedraaien. (harde kern)
Maar ik veronderstel dat je de bronnen die er in staan wel gecopy/paste hebt naar je eigen pc?

2. Is nog altijd zo.

3. Mensen die betalen voor E.L. moeten ook weten dat ze geweigerd kunnen worden tot de S.sectie wanneer wij hen niet voldoende vertrouwen. Dus op dat vlak veranderd er in principe weinig.

4. Als je alang toegang had dan had je bij het vervallen van je account ook nog toegang gehad.

1) Nope. Ik kopieer geen bronnen lokaal. Als ik info nodig heb dacht ik het daar te halen.

2) Aha

3) OK.

4) Nope, kennelijk niet. Als je voor dat nog zou willen uitzoeken, graag!

admin zei:
Sorry, ik ga dit direct aanpassen. Bedankt om het te melden.

edit: is aangepast

Ik zie het! Top! :thumb:

Tnx again.

Maar geld dit trouwens voor alle leden in dezelfde situatie?

(Supp. toegang + elite membership) - (elite membership) = (geen supp toegang)?

:p

Ik bedoel dus dat niet automatisch de rechten van het supp. forum weggaan als je daar al rechten op had in eerste instantie.

Fout in een scriptje ofzo. :)

200% zeker ja, anders zou ik 't niet posten.

Misschien toch ff naar kijken? :)

Terug
Naar boven