AndroidHealthClinic

Suppliers forum (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Vraagje, waarom kan men pas op het suppliers forum na 150 posts.
note: misschien gaan zo mensen een hoop klets posten om aan de 150 te komen.

Dan nog een vraag, ik weet niet of ie illegaal is; kent iemand ****?
 
Je moet niet alleen 150 post hebben maar ook goedkeuring van een moderater... dus zinnige posts dus.

Ik heb bevoorbeeld iets van 160 posts ofzo, maar ik kan er nog niet in, nog geen goedkeuring. *HINT HINT* :D :D
 
ja ik heb al bij hem besteld zijn deca en sustanon zijn feak:mad:
 
ik heb net een kuurtje gedaan met zijn spullen en ben ben er geen gram van bijgekomen beetje kracht ja maar dat is dan ook alles mijn kuur bestond uit 750mg sus en 400mg deca
 
Nee ik heb vroeger ook wel eens bij hem besteld maar had ook goede spullen.
 
k@wa, dan moet je hem dat zeggen, niet stilhouden en dan rondspuien dat hij een scammer is, wat als hij zelf niet weet dat somige zaken fake zijn, niet alles word getest , zou hem ook teveel kosten. Alles wat ik van reacties op hem heb gehoord is positief, dus ik stel voor dat je ofwel je spul laat testen ofwel hem eens contacteerd.
 
het is zeker mijn bedoeling niet om iemand slecht te maken.
ik zal hem een mailtje sturen
 
Zelf spullen van hem gehad.en ik ben zeer tevreden
 
Wat voor deca en sustanon had je.
Stond er een gegraveerd norma teken in je deca en wat waren de lotnr's van de sustanon?
 
deca norma en sustanon nile
lotnummer van deca is: lt13133 ex6/04
lotnummer sus :91264 1/05
in mijn deca staat er inderdaad (norma hellas s.a.)
er valt mij ook op dat er 3 verschillende soorten vials zijn
de vorm is anders of is dit normaal?
 
Als er een gegrafeerd teken van norma in staat is hij waarschijnlijk echt. Ik heb nog nergens gezien of gelezen dat er fake's zijn met een gegrafeerd teken. Dat er verschillende soorten vials van de sustanon kan kloppen. Maar ik weet niet of je de echt hebt. Er is veel over de sustanon te doen. Er zijn er tenminste wel met de werkzamen stof.
 
Ik heb alleen maar goede dingen over hem gehoord... ;)
 
Ja ik heb ook bij hem besteld is echt wel goeie shit No Doubt hij is zeker te vertrouwen!
 
Originally posted by Marcel36
Vraagje, waarom kan men pas op het suppliers forum na 150 posts.
note: misschien gaan zo mensen een hoop klets posten om aan de 150 te komen.

Dan nog een vraag, ik weet niet of ie illegaal is; kent iemand ****?

Marcel, je klinkt als een cybercop ... Volgens mij heb je slechte bedoelingen.
 
Wil alleen maar even zeggen dat mijn spullen 100% zijn en ben bereid met iedereen de wedden schap aan te gaan buiten de IP CHINA spullen en de dianabol laat ik alles komen bij buitenlandse apothekers en 99.9% van mijn klanten zijn er zeer tevreden over maar er zijn natuurlijk altijd klanten waar een kuur niet goed is gegaan wat niet altijd aan het spul hoeft te liggen er zijn verschillende factoren waar een kuur verkeerd kan gaan zoals je voeding rust training stress ziekte alcohol enz maat van mij heeft ook pas een kuur deca met sustanon achter de rug die is ook niet aangekomen in gewicht maar is in zijn vet stukken omlaag gegaan en ziet er nu stukken harder en droger uit en heeft veel kracht gewonnen geslaagde kuur dus k@wa jij zegt dat mijn sustanon en deca fake zijn ik zou zeggen zet een scan op dit board en laat het iedereen zien anders laat het testen is het niet goed betaal ik de test en je spullen plus 200euro is het goed betaal jij de test verder de groeten van JAN
 
Originally posted by Marcel36
Vraagje, waarom kan men pas op het suppliers forum na 150 posts.
note: misschien gaan zo mensen een hoop klets posten om aan de 150 te komen.

Dan nog een vraag, ik weet niet of ie illegaal is; kent iemand ****?
Ik bedoel met illegaal "de vraag" en niet de supplier, dit omdat het dus direct een vraag is over een supplier waar dus dat apparte forum over is.
Nu weet ik dus nog niet waar om je eerst 150 posts moet hebben???

En ik vroeg jullie naar **** omdat ik daar zelf al zat heb gekocht en DIK tevreden ben. "KEURIG SPUL EN SNEL GELEVERD!!" en ik zie dus nu dat ie verrekte bekent is.

Verder voor onze belgische Sjefke ik wens niet uitgemaakt te worden voor cybercop of wat dan ook!!!! en heb je reactie dan ook gemeld bij de Admin.

Jan, keep up the good work.

Groeten Marcel
 
Re: Re: Suppliers forum

Originally posted by Marcel36

Ik bedoel met illegaal "de vraag" en niet de supplier, dit omdat het dus direct een vraag is over een supplier waar dus dat apparte forum over is.
Nu weet ik dus nog niet waar om je eerst 150 posts moet hebben???

En ik vroeg jullie naar **** omdat ik daar zelf al zat heb gekocht en DIK tevreden ben. "KEURIG SPUL EN SNEL GELEVERD!!" en ik zie dus nu dat ie verrekte bekent is.

Verder voor onze belgische Sjefke ik wens niet uitgemaakt te worden voor cybercop of wat dan ook!!!! en heb je reactie dan ook gemeld bij de Admin.

Jan, keep up the good work.

Groeten Marcel

Oh... heb je het aan de admin verteld, heb je het ook aan je mama verteld? Wat ben ik toch een stoute jongen... foeifoeifoei,
 
Kom op mannen beetje respect voor elkaar. Tis bijna kerst enzo....
 
Ik denk dat de reden voor 150 posts nogal logisch is, en nee we kijken niet alleen daar naar, want dan zou 90% al op dat board zitten. Het gaat om vertrouwen, en dat moet je verdienen, niet afdwingen.
 
Originally posted by admin
Ik denk dat de reden voor 150 posts nogal logisch is, en nee we kijken niet alleen daar naar, want dan zou 90% al op dat board zitten. Het gaat om vertrouwen, en dat moet je verdienen, niet afdwingen.
Dus een forum over anabolen met alles erop en eraan, maar als mensen dus daadwerkelijk aas willen bestellen moeten ze het maar bekijken want ze hebben geen 150 posts.
Zou je dat niet moeten herzien?



Kijk Belgisch Sjefke DAT is pas kinderachtig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven