MuscleMeat

Suppliers forum (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Originally posted by Marcel36

Dus een forum over anabolen met alles erop en eraan, maar als mensen dus daadwerkelijk aas willen bestellen moeten ze het maar bekijken want ze hebben geen 150 posts.
Zou je dat niet moeten herzien?

Kijk Belgisch Sjefke DAT is pas kinderachtig.

Deze regel is bedoeld om de bronnen te beschermen. Ze kunnen zich veiliger voelen als ze weten dat niet iedereen hun gegevens kan inkijken.
Uit je posts kunnen de mods uitmaken of je betrouwbaar bent. En marcel, zoals je nu bezig bent, kom je er nooit in denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Geoffke


Deze regel is bedoeld om de bronnen te beschermen. Ze kunnen zich veiliger voelen als ze weten dat niet iedereen hun gegevens kan inkijken.
Uit je posts kunnen de mods uitmaken of je betrouwbaar bent. En marcel, zoals je nu bezig bent, kom je er nooit in denk ik.
Kijk Geoffke, het gaat mij niet zozeer om mezelf want ik heb een paar leveranciers, maar ik kan me indenken dat sommige mensen op het board komen om betrouwbare suppliers te vinden.

En niet meer zo haatdragend tegen mij he, anders zeg ik het ook nog eens tegen mijn pappie!!

Toch nog een fijne kerst toegewenst.
Groeten Marcel.::p :p
 
Originally posted by Marcel36

Dus een forum over anabolen met alles erop en eraan, maar als mensen dus daadwerkelijk aas willen bestellen moeten ze het maar bekijken want ze hebben geen 150 posts.
Zou je dat niet moeten herzien?
Helemaal niet, wij zijn geen dealers, ik weet niet waar je dat idee vandaan haalt.
Dat forum bevat enkele zeer goede bronnen die ik zeker niet aan de eerste de beste die erom vraagt prijs geef. Zoals gezegd, wij bepalen of je al dan niet erin komt. Dus mensen die denken dat ze kans maken moeten mij maar pm'n.
 
Originally posted by Marcel36

Kijk Geoffke, het gaat mij niet zozeer om mezelf want ik heb een paar leveranciers, maar ik kan me indenken dat sommige mensen op het board komen om betrouwbare suppliers te vinden.

En niet meer zo haatdragend tegen mij he, anders zeg ik het ook nog eens tegen mijn pappie!!

Toch nog een fijne kerst toegewenst.
Groeten Marcel.::p :p

Ik ben niet haatdragend tegen u, Marcel. Maar ik vind het ronduit belachelijk als je een admin mailt omwille van een opmerking van mij.
Het is zoals kleine kinderen. Een kind krijgt een trap tegen zijn kont op de speelplaats. Er zijn er die weglopen en gaan wenen bij de juffrouw, en er zijn er die voor zichzelf opkomen en een een hardere trap weergeven.
Dit is hetzelfde wat jij doet, weglopen als je je niet meer kan verdedigen.
Mijn opmerking was als een grapje bedoeld, en als je door zoiets al kwaad bent... Wel, :rolleyes:
 
Als het om een grapje ging dan zie ik geen probleem, zomaar iemand voor cybercop gaan beschuldigen zonder harde bewijzen is natuurlijk niet eerlijk t.o. die persoon maar dit was blijkbaar niet het geval.
 
Originally posted by Marcel36

Kijk Geoffke, het gaat mij niet zozeer om mezelf want ik heb een paar leveranciers, maar ik kan me indenken dat sommige mensen op het board komen om betrouwbare suppliers te vinden.

En niet meer zo haatdragend tegen mij he, anders zeg ik het ook nog eens tegen mijn pappie!!

Toch nog een fijne kerst toegewenst.
Groeten Marcel.::p :p

Kunnen ze altijd een pm sturen naar een moderator.
 
Re: Re: Suppliers forum

Originally posted by Marcel36



En ik vroeg jullie naar **** omdat ik daar zelf al zat heb gekocht en DIK tevreden ben. "KEURIG SPUL EN SNEL GELEVERD!!" en ik zie dus nu dat ie verrekte bekent is.

Hij is inderdaad goed
 
Ok dan, ik zal ook eens mijn mening geven over ****: hij is betrouwbaar en heeft aan mij in ieder geval alleen maar goede spullen geleverd.
 
**** :) keep up the good work ben ook zeer tevreden over je spullen....en zowaar kom je ook overal tegen haha
groeten Tony een 10 voor ****
 
Misschien kan ie ook gelijk ff zijn gegevens hier doorgeven zoals adres e.d. Of misschien is er zelfs een mogelijkheid om dit board te sponsoren door hem.
 
Ik heb mijn spullen ook daar gehaald en ik moet zeggen, de spullen die ik had waren perfect.
 
Ik wil ook wat zeggen..**** is erg goed..Ik en vele van mijn vrienden, zijn zeer tevreden over Hem...echt waar Jongens
CCavallo
 
EVen voor de goede orde gaat het hier nu over ****??
 
Mensen, lees de board regels!!!! Het bespreken van mogelijke bronnen of informatie aangaande bronnen is op geen enkele wijze toegestaan. Dit ter bescherming van de bronnen en jezelf.


1.Source posten is niet toegestaan

Source posten is het vermelden van een bron of leverancier bij naam of bij adres of gelijk wat. Goede bronnen zijn niet dik gezaaid, en dit is een maatregel om hen te beschermen. Dit was eerder al de regel, maar toen hadden we een suppliers forum dat met paswoorden beschermd was. Nu kan dat niet meer. Enkele stipulaties :

1.Scammers. Voor je de naam van een vermoedelijke scammer post of hem out als een scammer, overleg met een moderator en leg de bewijzen voor. Als blijkt dat het inderdaad een scammer is zal hij aan de scammer lijst toegevoegd worden. Post je zoiets zonder overleg en het blijkt geen waar te zijn, dan wordt je geband.

2.Het bespreken van bronnen. Als je in onderhandeling bent of bent geweest met een bron en je vermeld zijn manier van verzenden zal je post verwijderd worden. Als je de bron daarenboven kenbaar maakt, dan wordt je zonder pardon van dit board verwijderd. Andere punten behalve verzenden kunnen openlijk worden besproken, zolang de bron niet kenbaar gemaakt wordt.
 
Deca wisselt nogal eens met de vial, dus het kan kloppen dat ke andere vials hebt.
 
Als je vragen hebt over de echtheid van je spullen, kun je me altijd een mailtje met foto's sturen. Foto's moeten wel aan een aantal eisen voldoen; ze moeten haarscherp zijn (type close up) en de batchnummers, exp dates en de top moeten goed zichtbaar zijn. Liefst met bijbehorend doosje.
 
foto's e.d. mag je rustig plaatsen hier, alleen niks mbt. tot bronnen, geen namen, geen mail adressen, niks..
 
Ik heb ook bij hem besteld en ben er tot nog toe erg tevreden over
 
Originally posted by soulreaver
foto's e.d. mag je rustig plaatsen hier, alleen niks mbt. tot bronnen, geen namen, geen mail adressen, niks..

Ik ben het absoluut eens me de stelling dat met name de bronnen maar ook de gebruikers beschermd moeten worden.

Het probleem ontstaat echter dat door het beschermen van de bronnen je de gebruikers aan gevaar bloot stelt ; het gevaar dat ze rotzooi kopen.

Dit is een traditioneel kip en ei probleem, maar ik zou het een goed idee vinden hier toch een wat constructievere oplossing voor te zoeken dat het momenteel toegepaste beleid.

Immers het heidige beleid van het suppliers forum geeft een goede mogelijk zelfs uitstekende bescherming voor de suppliers, maar sluit juist de (beginnende) gebruikers uit door de strenge vertrouwens eisen die gesteld worden.

Moderne technieken mbt email anonimificatie staan het toe om emails dubbel blind uity te wisselen (zender en ontvanger kunnen elkaar niet traceren). Dit systeem werkt zolang er niet tenminste de helft van de server uit het anonimificatie netwerk in handen van 1 persoon/organisatie valt.

Als er mensen zijn die het interresant vinden hier verder over na en mee te denken houd ik me aanbevolen.
 
Een buitenlands forum heeft een zgn. 'roid-service' die zou garanderen dat de gebruiker niet bedonderd wordt;

Jij geeft als gebruiker bijvoorbeeld €200 in bewaring aan de forumservice die dan de bestelling doet bij een bij hun bekende supplier. De supplier krijgt dus gegarandeerd zijn geld en de gebruiker krijgt garantie van de forumservice dat de spullen goed zijn. Beiden blijven anoniem. Maar de forum-service speelt dus voor doorgeefluik...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven