XXL Nutrition

suppliers

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Is het bij de suppliers mogelijk slaapmedicatie te kopen? Indien dat zo is, wil ik hierbij toegang vragen. Indien ik die niet krijg wil ik hiermede mensen die deze verkopen vragen eens een PM te sturen.
Ik had de vraag al gesteld via PM, maar krijg geen antwoord vandaar dat ik ze hier ff stel.
 
Wetenschappelijk onderzoek heeft nog niet aangetoond of weefselherstel in de REM slaap of in de Slow Wave slaap plaats vindt. De meeste slaappillen onderdrukken de remslaap..
Ik zou eerder iets van Melatonine aanraden. Dit zorgt voor diepere slaap en dus ook voor beter herstel.
 
b2b, ik ken melatonine en heb het reeds veel gebruikt. Ik heb ook geen zin deze discussie aan te gaan. Ik weet wel dat slaapmedicatie niet gezond is, maar ik zou graag een antwoord krijgen op bovenstaande vraag...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik was niet op zoek naar een discussie. Zelf zou ik het een huisarts voor laten schrijven. Die doen (jammer genoeg) niet moeilijk over het voorschrijven van Benzodiazepines. Dealers zien er denk ik niet zo veel heil in dit soort producten te verkopen (ik heb er althans nooit 1 meegemaakt).
 
ok b2b (was trouwens niet kwaad bedoeld, hoor). Maar ik kan het van mijn huisarts niet krijgen, en ben spijtig genoeg een heel slechte slaper van nature.
 
GABA schijnt wel goed te werken en anders idd slaappillen.. valium enzo is geen probleem.. zeggen ze ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven